Πέμπτη 14 Απριλίου 2011

Δύο ένοπλες ληστείες μέσα σε πέντε μέρες...

...με τραυματισμούς, είναι too much για τη Ζάκυνθο ή να περιμένουμε να γίνουν τρεις; Μετά το χθεσινό περιστατικό, στο κρεοπωλείο του Λούτα στο Γαϊτάνι, όταν ένας ένοπλος πυροβόλησε και τραυμάτισε έναν πελάτη του κρεοπωλείου και έφυγε με λεία 1000 ευρώ, το κλίμα ανασφάλειας των πολιτών έχει ενταθεί, σε επικίνδυνο βαθμό. Η πριν από λίγες μέρες παρόμοια ληστεία στον Μακρύ Γιαλό και πάλι με τραυματία από σφαίρα δεν φαίνεται να ενεργοποίησε τα αντανακλαστικά της αστυνομίας, ενώ οι κριτικές για τη στάση της πολιτείας σε φαινόμενα παραβατικότητας δίνουν και παίρνουν. Μέχρι που θα φτάσουμε στη Ζάκυνθο;

10 σχόλια:

kostas είπε...

Αν συνεχιστει αυτη η κατασταση(γιατι οι πρωτες πληροφοριες λενε οτι ΔΕΝ προκειται για τα ιδια ατομα) το μονο που θα καταφερουν,ειναι να κανουν τον κοσμο να κυκλοφορει "αρματωμενος" οχι πλεον να για να σωσει την περιουσια του αλλα για να σωσει την ζωη του.

Και αυτο ειναι ΑΝΕΠΙΤΡΕΠΤΟ και ΠΟΛΥ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ.

Προχωρωντας ενα βημα παραπανω,θα ελεγα οτι ισως θα ηταν και επιβεβλημενο, να μην μπορει καποιος να αποκτησει κυνηγετικο οπλο εαν πρωτα δεν εχει αδεια θηρας αλλα και οταν τελειωνει η κυνηγετικη περιοδος,να σφραγιζονται ολα τα οπλα και να μην περιφερονται απο εδω και απο εκει,χρησιμοποιουμενα πολλες φορες ,οχι για κυνηγετικους λογους,αλλα για την προσωπικη μας ασφαλεια..

dark clown είπε...

φιλε μου οταν μπει ο αλλος νυχτιατικα μεσ'το σπιτι μου την ωρα που κοιμαμαι μαζι με τα παιδια και τη γυναικα μου,ενα θα ειναι το σιγουρο ,εγω η αυτος(οι) θα μεινουμε ζωντανοι.Δεν λες παλι καλα που εχουμε και ενα οπλο σπιτι σε περιπτωση αναγκης,γιατι εαν περιμεναμε να παρουμε τηλεφωνο τους μπατσους να 'ρθουνε ,μαλλον θα ηταν πολυ αργα!Εσυ μπορεις να πας το δικο σου οπλο για σφραγισμα και οταν ερθει η κακια η ωρα κερασε τους και κανα καφεδακι,εγω παντως θα κοιμαμαι διπλα στο δικαννο,που θα ειναι μαλιστα και γεματο!

kostas είπε...

Ξανασκεψου το ...
Πολλες φορες γιατι λες οτι εχεις και οικογενεια...

dark clown είπε...

Πρωτα σκεψου καλυτερα εσυ πριν προχωρησεις ενα βημα παραπανω και μετα παρε αποφαση να γραψεις!!!Το πως θα επρεπε να ειναι τα πραγματα, να'ναι καλα οι δημοσιοκαφροι τα παπαγαλακια που μας χειραγωγουν καθημερινα απο παντου.Ο καθενας μας μπορει να ειναι ομηρος του συστηματος,αλλα ξερει πολυ καλα τι ειναι καλυτερο για αυτον και την οικογενεια του.

kostas είπε...

Δεν θα διαφωνησω μαζι σου.
"Περι ορεξεως κολοκυθοπιτα" ,που λενε.
Αν κρινεις εσυ οτι πρεπει να κοιμασαι μια ζωη με το δικαννο στο προσκεφαλι και με το ενα ματι ανοιχτο,εγω δεν δικαιουμαι να σου πω κατι.
Μηπως ομως,εστω εξαιτιας μιας κακιας στιγμης,οταν ανακαλυψουμε το ποιο ,πραγματικα ,ηταν το καλυτερο για την οικογενεια μας,ειναι πλεον αργα?
Συγνωμη που επιμενω...

dark clown είπε...

Αγαπητε πραγματικα αισθανομαι πολυ τυχερος που ανηκω στο 1% που κοιμουνται με το ενα ματι ανοιχτο και το δικαννο στο προσκεφαλι, παρα στο 99% που κοιμουνται τον υπνο του δικαιου ειτε ειναι νυχτα η μερα!!!!Εσυ φυσικα που νοιωθεις τοσο ασφαλης στο σπιτι,αφησε τα παραθυρα σου ανοιχτα να μπαινει φρεσκος αερας,την πορτα σου με το κλειδι απ'εξω,πουλα το σκυλο σε φιλοζωους και μην ξεχασεις σε περιπτωση που λεμε τωρα μπει καποιος μεσα,να αφησεις σημειωμα στο συρταρι με τα χρυσαφικα(παρακαλω μην ενοχλειται παρτε οτι θελετε αθορυβα,γιατι το ΑΦΕΝΤΙΚΟ κοιμαται και μην ξεχασετε την πορτα ανοιχτη).

kostas είπε...

Εγω προσωπικα αν πεσω θυμα κλοπης και δεν απειληθει η ζωη η δικη μου ή της οικογενειας μου,δεν σκοπευω να περασω το υπολοιπο της ζωης μου στην φυλακη για μερικα ευρω-δεν θα βρουν άλλα...χρησιμοποιωντας το οπλο μου...
Κοινως θα γυρισω πλευρο!!!
Θα απαιτω ομως συνεχως απο την πολιτεια να μου εξασφαλισει
αυτο που ειναι υποχρεωμενη ,δηλ.την ασφαλεια μου...
Μεχρι τοτε,εκτος αν απειληθουν ζωες,δεν σκοπευω να περασω στην απενατι οχθη...
Βεβαια ποτε κανεις δεν μπορει να ειναι σιγουρος για τιποτα...

diafanos είπε...

μάλλον φίλε κώστα δεν ζείς στην ελλάδα αλλα ζείς στην χώρα του ποτέ που ζούσε και ο πήτερ παν.. και έτρωγαν φανταστικά φαγητά και πετάγανε στα σύννεφα....

Εδω φίλε μου είναι Ελλαδιστάν. Δεν υπάρχει Ασφάλεια σε τίποτα.. εσύ γύρνα πλευρό και ασε τον "κλέφτη" να σας βιάσει κιόλας αφου πάρει ότι θέλει.. δεν έχεις καταλαβει άραγε(Δεν ξέρω και την ηλικία σου..) τόσα χρόνια οτι όσο αφήνεις κάποιον να σε πατάει θα σε λίωσει κιόλας όταν βρεί την ευκαιρία.. απο το στρατο μέχρι όλες τις πτυχές της κοινωνίας μας ισχύει αυτό το πράγμα και μου κάνει εντύπωση που δεν το γνωρίζεις.. δες την ρουτίνα που ζείς και θα καταλάβεις καλύτερα..

όλα τα πράγματα μπορεί να γίνουν φονικά όπλα όταν απειλείται η ζωή σου. Επίσης όταν ο άλλος έχει το θράσος να μπεί σπιτι σου, στον ιδιωτικό σου χώρο δεν θα "κολλήσει" στο να βιάσει ή να σκοτώσει και εσυ απλά θα γυρίσεις πλευρό...χαχαχα

Vas.Trian. είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
fantes είπε...

γω προσωπικα αν πεσω θυμα κλοπης και δεν απειληθει η ζωη η δικη μου ή της οικογενειας μου,δεν σκοπευω να περασω το υπολοιπο της ζωης μου στην φυλακη για μερικα ευρω-.Για πεσμου Κωστα αν λεω αν απειληθει η ζωη σου,και της οικογενειας σου τι θα κανεις???.Θα περιμενεις να ελθη η πολιτεια να σε σωση?Με τι να ελθη?Τα περιπολικα δεν εχουν βενζινα,προσωπικο δεν εχει, οπωτε τι κανεις???Η λυσεις ειναι δυο.Η κανεις τον Κινεζο και του βγαζεις γλυκο περγαμοντο η του δινεις τα μυαλα στο πιατο.Και ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΙΝΕΖΟΣ η με παιρνει ο Αγιος Πετρος η τον περνουν τεσσερις και χωρις παπα.Οσο για σενα απλα γυρνα πλευρο.Προσεξε ομως μην ξεσκεπαστης και κρυωσης!!