Τετάρτη 24 Σεπτεμβρίου 2008

Το τοπ 10 των δηλώσεων Νομάρχη και ένα Κουίζ.


Στο χθεσινό (22/9/08) Νομαρχιακό Συμβούλιο μαζί με τις εισηγήσεις μοιράστηκε και ένα χαρτί πού έγραφε με μεγάλα γράμματα μέσα σε πλαίσιο:

ΟΥΔΕΙΣ ΕΠΙΚIΝΔYΝΟΤΕΡΟΣ ΕΧΘΡΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΥΕΡΓΕΘΕΝΤΑ ΑΧΑΡΙΣΤΟ”

ΑΡΙΣΤΑΡΧΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΣ 420 πΧ

Quiz: Ποιός κατα τη γνώμη σας είναι ο αχάριστος;
1. Ο υπάλληλος της νομαρχίας που κατηγορείται για δολιοφθορά
2. Ο Πέτρος Στραβοπόδης
3. Ο ΣΥ.ΡΙΖ.Α
4. Ο Τ. Κεφαλληνός
5. Ο τοπικός Τύπος
6. Ο Ατσάραντος

Best of Gasparos
- “Ξαναδημοπρατείται το οικόπεδο, για τη τιμή και την υπόληψη της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης”
- “Δεν είμαστε όλοι ίδιοι”
- “Δεν πολιτευόμαστε για να τα κονομήσουμε”
- “Θα φύγω φτωχότερος από την πολιτική”
- “Τα λάθη των πολιτικών παιχνιδιών τα πληρώνει το νησί”
- “Ξέρουμε ποιοί είναι οι Ατσάραντοι”
- “Η πολιτική ειναι η ζωή μου”
- “Δεν κολλάει λάσπη στο τζάμι”
- “Εγώ είμαι τζάμι”
- “Θα δεχθώ δωρεές” (για το οικόπεδο)

Copy from: raporto.gr

12 σχόλια:

airetikos είπε...

- “Ξέρουμε ποιοί είναι οι Ατσάραντοι”-

Και μεις ξερουμε ποιοι μπηκαν χρεωμενοι στην νομαρχια και θα βγουν με αγορες ...

Ανώνυμος είπε...

- “Θα δεχθώ δωρεές” (για το οικόπεδο): Αυτό μου θυμίζει το "Φιλόπτωχον Ταμείον" της Μπιμπής στην ταινία "Μια ζωή την έχουμε"... Υπάρχει βέβαια και άλλος παραλληλισμός: Ο φουκαράς, χρεωμένος υπαλληλάκος που του δίνεται η ευκαιρία και ξαφρίζει το ταμείο της Τράπεζας, για να ζήσει πλούσια τον έρωτά του και να "καταπλήξει τα πλήθη"!... Και όντως, στον τομέα της κακοδιαχείρησης και των ατασθαλιών, σκανδάλων κτλ. μας έχει "καταπλήξει" η Τοπική Αυτοδιοίκηση!!! Στον τομέα του έργου δε βλέπουμε και πολλά...

Ανώνυμος είπε...

- “Θα φύγω φτωχότερος από την πολιτική”: Προτείνω την άμεση διενέργεια λαϊκού εράνου, για να στηριχθούν οικονομικά οι αιρετοί άρχοντες του νησιού, οι οποίοι μπαίνουν πλούσιοι στην πολιτική και φεύγουν πένητες, έχοντας προσφέρει τα πάντα για τον (άχαρο) τόπο και τους (αχάριστους) συμπολίτες τους...

(Η ξετσιπωσιά, τελικά, ΔΕΝ έχει όρια...)

Ανώνυμος είπε...

“Δεν πολιτευόμαστε για να τα κονομήσουμε”: Τυχαίο θά'ναι τότε, που όλοι τους τα κονομάνε...! Οι άνθρωποι ΔΕΝ θέλουν να τα κονομήσουν, απλά συμβαίνει από μόνο του!! Σαν εκείνο που λέει: "Αν δεν μπορείς να το αποφύγεις, ξάπλωσε κι απόλαυσέ το..."!

Αναρωτιέμαι μόνο, γιατί δε συμβαίνει τόσο εύκολα εκτός πολιτικής!

Unknown είπε...

Καλά ρε Ατσάραντε, έχω μια απορία. Πως εσύ που κάποτε κατακεραύνωνες τους διαπλεκόμενους δημοσιογράφους, τώρα τους έχεις στο μαντρί σου; ε;


Υ.Γ. Αν έχεις τα άντερα, δημοσίευσέ το!!!

Ανώνυμος είπε...

peite mou pios dimosiografos sti zakyntho 8a tou kanei autes tis eroteiseis pou grafoume i skeftomaste oli mas pios apo daftous exei ta oumbala kai foraei banteloni?a min ksexname kai to alo pios apo daftous einai ka8aros?

d.v

kostas είπε...

Επειδη μας διαβαζουν απο οτι φαινεται πολλοι,τουλαχιστον απο μερια μου,εχω να πω, οτι προσωπικα δεν εχω τιποτα με καποιον...
Απο την στιγμη ομως που εκτιθενται στην κριση μας ,κρινονται καθημερινα για τις επιλογες τους ,που προφανως αφορουν το μελλον ολων μας...

Οσο για τις επιχειρηματικες, δραστηριοτητες τους-ειτε πολιτικοι ειναι,ειτε δημοσιογραφοι,ειτε οτιδηποτε αλλο- προφανως και δεν εχουν σχεση με τις επιλογες μας στην καθημερινιοτητα...

Ελπιζω να μην θελουν καποιοι, να φτασουμε στο ονειδος παλαιων εποχων, με τα μπλε και πρασινα καφενεια...

Το οτι συνεργαζομαι επαγγελματικα με καποιον παει να πει οτι αποδεχομαι και τις αποψεις του?
η αυτος τις δικες μου ?
Οχι βεβαια ...

ΥΓ.Δεν εχω καμμια επαγγελματικη η ιδιοκτησιακη σχεση με το blog....

η με το ""μαντρι""...

Ανώνυμος είπε...

“Ξαναδημοπρατείται το οικόπεδο, για τη τιμή και την υπόληψη της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης”=Ποιός έχασε την τιμή και την υπόληψη να την βρείτε ΕΣΕΙΣ
- “Δεν είμαστε όλοι ίδιοι”=ΕΥΤΥΧΩΣ
- “Δεν πολιτευόμαστε για να τα κονομήσουμε”=αλλά γιατί;
- “Θα φύγω φτωχότερος από την πολιτική”=Εδω γελάνε
- “Τα λάθη των πολιτικών παιχνιδιών τα πληρώνει το νησί”=Λόγια μεγάλων ευεργετών του νησιού.
- “Ξέρουμε ποιοί είναι οι Ατσάραντοι”=είναι όλος ο κόσμος που θέλει να φωνάξει "ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ" και ας είναι σε κουφούς.Κάποτε γίνονται και θαύματα!Ηδη έγινε αφού αντιλήφθηκε την ύπαρξή μας.
- “Η πολιτική ειναι η ζωή μου”=Πολύ αδιάφορη ζωή
- “Δεν κολλάει λάσπη στο τζάμι”=Τα σκατά όμως;
- “Εγώ είμαι τζάμι”=Βάστα μη ραγίσει το γυαλί
- “Θα δεχθώ δωρεές” (για το οικόπεδο)=Η Μεγαλοσύνη σου με εντυπωσιάζει.
Αβε Καίσαρ οι μελλοθάνατοι σε χαιρετούν...μη φας, θάθελες.

Ανώνυμος είπε...

Ρε παιδιά δεξιά και αριστερά του Διοικητηρίου ύπάρχουν 2 επιγραφές σε μαρμάρινες πλάκες. Επειδή δεν βλέπω καλά και είναι λίγο ξεθωριασμένες, μπορείτε να μου πείτε τι γράφει. Πλατεία Ντίνου Κονόμου ή Πλατεία ΝΙΟΝΙΟ ΚΟΝΟΜΑ;

Ανώνυμος είπε...

καλημερα σε ολους τους ατσαραντους.και κακη μερα στα λαμογια

rouf είπε...

Κυεριε Νομαρχα μιας και οπως λετε

- “Ξέρουμε ποιοί είναι οι Ατσάραντοι”

Μηπως εχετε ιδεα ποιος περνει τα ε-μαιλ στην Νομαρχια????

Γιατι σας εχω στειλει καμια 200αρια απο περισυ αλλα κανενας δεν μου εχει ποτε απαντηση.

Μηπως πρεπει να δημοπρατείται η απαντηση στα Ε-μαιλ της Νομαρχιας και γιαυτο δεν εχω λαβει ποτε απαντηση???

rouf είπε...

Κυεριε Νομαρχα μιας και οπως λετε

- “Ξέρουμε ποιοί είναι οι Ατσάραντοι”

Μηπως εχετε ιδεα ποιος περνει τα ε-μαιλ στην Νομαρχια????

Γιατι σας εχω στειλει καμια 200αρια απο περισυ αλλα κανενας δεν μου εχει ποτε απαντηση.

Μηπως πρεπει να δημοπρατείται η απαντηση στα Ε-μαιλ της Νομαρχιας και γιαυτο δεν εχω λαβει ποτε απαντηση???