Παρασκευή, 21 Αυγούστου 2015

Έκθεση ζωγραφικής Παναγιώτη Αγαλιώτη

Αυτή είναι η πρώτη ατομική μου έκθεση ζωγραφικής. Αν και αρχικά είχα σκοπό να ονομάσω την έκθεση «Αναμνήσεις μιας εκδρομής» ή κάτι τέτοιο, μιας και εμφαίνεται εικαστικά μια ροπή προς την απόδοση της φύσης, τελικά επέλεξα να είναι μια άτιτλη έκθεση μιας και στα έργα αναδιατυπώνονται ποικίλες σκόρπιες εικόνες από αυτές που έχω δει, των όσων έχω κάνει ή εν πάση περιπτώσει των όσων έχω μάθει ή έχω ανακαλύψει ζωγραφικά. Πιο απλά θα έλεγα πως η έκθεση είναι ένα αντιπροσωπευτικό μέρος του πρόσφατου ημερολογίου ζωγραφικής μου. Με αυτή την έκθεση δεν στοχεύω να ανακαλύψω νέες εικαστικές διαλέκτους, αλλά να δώσω λιτά, άμεσα και παραστατικά ό,τι αποκομίζω αντικρίζοντας τον εξωτερικό κόσμο. Στιγμές, μικρές που στη ροή του βίου χάθηκαν βουλιάζοντας στη μνήμη, μα που αρκεί μονάχα να φωτιστούν για να αναδυθούν πιο μεγάλες και πιο σημαντικές. Κάπως έτσι αρχίζει η ζωγραφική μου, ένα ταξίδι σε στιγμές. Καθ΄ όλη τη διάρκεια της έκθεσης θα είμαι στο χώρο με διάθεση για συζήτηση με οποίον περάσει να δει τις αποτυπώσεις ζωγραφικής μου. Η έκθεση θα πραγματοποιηθεί από τις 17 Αυγούστου μέχρι και τις 25 στο Art studio Ίριδα, στη Ζάκυνθο. Ώρες λειτουργίας 6.30 μμ - 10.30 μμ.

Bookmark and Share
 

3 σχόλια:

λεωνιδας γεωργιου είπε...

Συναίνεση και λύση προβλημάτων εζήτησε δημόσιο πρόσωπο κύρους.Η ανταπόκριση μου σε αυτό εξελήφθη ως ΑΔΥΝΑΜΙΑ και ΦΟΒΟΣ. Εζήτησαν και τον αέρα που αναπνέουμε.Προφανώς βρίσκονται σε vertigo.Και πάλι με υποτίμησαν.Δεν θα προσγειωθούν ποτέ στην πραγματικότητα?
ΥΓ: Οσοι το χάλκεον χέρι
βαρύ του φόβου αισθάνονται
ζυγόν της δουλείας ας έχουσιν
θέλει αρετήν και τόλμην η ελευθερία.
Αυτά για την ώρα....

λεωνιδας γεωργιου είπε...

Ο ψευτονταής απειλεί και πάλι.Εξακολουθεί να με υποτιμά.Τα ντοκουμέντα που έχω θα αρχίσουν να χρησιμοποιούνται.
ΥΓ:Εμπλέκει και άλλα πρόσωπα που του παρείχαν διευκολύνσεις στα πλαίσια της παρανομίας που επισύρουν πρόστιμα κτλ.
Η ώρα της νέμεσις έρχεται.

ΙΝΟΣ είπε...

Σοκ που υπέστη ο νταής και η παρέα του:
1)Απώλεια μπασίας ύστερα από 10 χρόνια αγώνων του Μ-Σ.Τον υποτίμησε,λάθος τραγικό.
2)Απώλεια μπασίας ύστερα από αγώνα 7 ετών.
3)Για 17 γροθιές που έριξε άνανδρα και με την ηθική συνδρομή της συμμορίας,υπέστη ανάλογη τιμωρία.Εχοντας 2 δικηγόρους,έχασε από έναν νεαρό που στάθηκε όρθιος μόνος του.Με κατάθεση καταπέλτη που εξουδετέρωσε το ζεύγος,2 ΄΄ειδικούς'' και έναν μάρτυρα μαυριδερό σε έξαλλη κατάσταση.Απεδείχθη ο νεαρός δυνατώτερος και ικανότερος από εμένα.Ασφαλώς τον υποτίμησαν και ήλπιζαν σε περίπατο.Ψυχραιμία παιδιά...
Οπως έλεγε και ένα σπαρτιατικό ρητό:΄΄οι γέροι έλεγαν οτι κάποτε υπήρξαν πολύ ρωμαλλέοι και οι νέοι απαντούσαν οτι εμείς θα γίνουμε πολύ καλύτεροι σας΄΄.
Ψυχραιμία λοιπόν.Ενας νεαρός σας κονιορτοποίησε και τα καλύτερα έρχονται.