Παρασκευή 21 Αυγούστου 2015

Έκθεση ζωγραφικής Παναγιώτη Αγαλιώτη

Αυτή είναι η πρώτη ατομική μου έκθεση ζωγραφικής. Αν και αρχικά είχα σκοπό να ονομάσω την έκθεση «Αναμνήσεις μιας εκδρομής» ή κάτι τέτοιο, μιας και εμφαίνεται εικαστικά μια ροπή προς την απόδοση της φύσης, τελικά επέλεξα να είναι μια άτιτλη έκθεση μιας και στα έργα αναδιατυπώνονται ποικίλες σκόρπιες εικόνες από αυτές που έχω δει, των όσων έχω κάνει ή εν πάση περιπτώσει των όσων έχω μάθει ή έχω ανακαλύψει ζωγραφικά. Πιο απλά θα έλεγα πως η έκθεση είναι ένα αντιπροσωπευτικό μέρος του πρόσφατου ημερολογίου ζωγραφικής μου. Με αυτή την έκθεση δεν στοχεύω να ανακαλύψω νέες εικαστικές διαλέκτους, αλλά να δώσω λιτά, άμεσα και παραστατικά ό,τι αποκομίζω αντικρίζοντας τον εξωτερικό κόσμο. Στιγμές, μικρές που στη ροή του βίου χάθηκαν βουλιάζοντας στη μνήμη, μα που αρκεί μονάχα να φωτιστούν για να αναδυθούν πιο μεγάλες και πιο σημαντικές. Κάπως έτσι αρχίζει η ζωγραφική μου, ένα ταξίδι σε στιγμές. Καθ΄ όλη τη διάρκεια της έκθεσης θα είμαι στο χώρο με διάθεση για συζήτηση με οποίον περάσει να δει τις αποτυπώσεις ζωγραφικής μου. Η έκθεση θα πραγματοποιηθεί από τις 17 Αυγούστου μέχρι και τις 25 στο Art studio Ίριδα, στη Ζάκυνθο. Ώρες λειτουργίας 6.30 μμ - 10.30 μμ.

Bookmark and Share
 

4 σχόλια:

gaurimart είπε...

Hey, very nice site. I came across this on Google, and I am stoked that I did. I will definitely be coming back here more often. Wish I could add to the conversation and bring a bit more to the table, but am just taking in as much info as I can at the moment. Thanks for sharing.

Light 500ml Olive Oil

yasul.top είπε...

You’re so interesting! I don’t suppose I’ve truly read through anything like this before. So nice to discover someone with a few genuine thoughts on this subject matter. Seriously.. thank you for starting this up. This web site is something that is required on the internet, someone with a bit of originality.

야설

ophunter.net είπε...

I am usually to blog writing and also I actually appreciate your content. The post has really peaks my rate of interest. I am going to bookmark your site as well as keep checking for new information.

오피헌터

massage.blue είπε...

When I originally commented I clicked the -Alert me when new remarks are added- checkbox as well as now each time a comment is added I get 4 emails with the very same remark. Is there any way you can eliminate me from that solution? Many thanks!

횟수 무제한 출장