Και μην πάει το μυαλό σας στο πονηρό, επειδή το λέει η πρώην παίκτρια του bar και νυν αοιδός. Την πίσω πόρτα της Ρηγίλλης εννοεί!
Ολόκληρη η επιστολή της κας. Στέλλας Μπεζεντάκου εδώ από το ventetta.blogspot.
Εσένα που σε ξέρω τόσο λίγο
-
https://pitsirikos.net/wp-content/uploads/2026/06/VID_20260621_222311-1.mp4Στον
καλύτερο ραδιοφωνικό σταθμό του κόσμου, ο πιτσιρίκος κατεστραμμένος αλλά
...
Πριν από 56 δευτερόλεπτα






























2 σχόλια:
Εγώ πάντως γέλασα περισσότερο με την επιστολή του Δαιλάκη!
Ενταξει κ.Μπεζεντακου.Αυτη την στιγμη τον ξαναπηραμε πισω ευχαριστως
Δημοσίευση σχολίου