Όπως είχαμε ήδη προαναγγείλει από τις 29/9, ο περίφημος διαγωνισμός της μαρίνας Αργοστολίου μαζί με τις άλλες τρείς Μυτιλήνης, Ζακύνθου και Μαλίων, αναβάλλεται για τις 20 Νοεμβρίου 2008. Πρόκειται για τη τρίτη κατά σειρά , και φαρμακερή, αναβολή , γιατί εάν και σε αυτή δεν εμφανιστούν προσφορές ακολουθείται η διαδικασία της κήρυξης άγονου διαγωνισμού. Από τις πληροφορίες που έχουμε στη διάθεσή μας, δεν φαίνεται να ήταν στις προθέσεις των επενδυτών αυτή η εξέλιξη. Το πρόβλημα δημιουργείται με τη μαρίνα Αργοστολίου η οποία από όλες τις πλευρές θεωρείται χαμένη υπόθεση, μη βιώσιμη κλπ. Ο ΕΟΤ προσπαθεί να δώσει κίνητρα στους επενδυτές προσφέροντας «πακέτο» και τις τέσσερις μαρίνες : Αργοστολίου, Μυτιλήνης, Ζακύνθου και Μαλίων. Τα «αμερικανάκια» όμως δεν φαίνεται να μασάνε , οι δε οικονομολόγοι τους, έχουν πατήσει πόδι και δεν εγκρίνουν το έργο της μαρίνας Αργοστολίου. Η σημερινή τρίτη αναβολή είναι μία ... η συνέχεια του κειμένου εδώ από το kefaloniapress.gr.
Εσένα που σε ξέρω τόσο λίγο
-
https://pitsirikos.net/wp-content/uploads/2026/06/VID_20260621_222311-1.mp4Στον
καλύτερο ραδιοφωνικό σταθμό του κόσμου, ο πιτσιρίκος κατεστραμμένος αλλά
...
Πριν από 2 ώρες






























0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου