Μεταμφιεσμένος θα παρακολουθεί ο Δήμαρχος τα Δημοτικά Συμβούλια, έτσι ώστε να μην γίνεται αντιληπτός από την αντιπολίτευση. Σύμφωνα με πληροφορίες, θα κάθεται στις θέσεις των ακροατών και οι μόνοι που θα γνωρίζουν ότι είναι παρόν θα είναι οι συγχωριανοί του Δημοτικοί Σύμβουλοι και ο Πρόεδρος. Όπως εκμυστηρεύτηκε σε στενό συνεργάτη του, δεν θα σπαταλήσει λεφτά για να αγοράσει μεταμφίεση και θα βάλει ότι βρει στο μπαούλο, γιατί είναι και νοικοκύρης και έχει φυλαγμένα πολλά πράγματα. Αυτό βέβαια θα έχει ημερομηνία λήξης καθώς δεν είναι δυνατόν να έχουμε καρναβάλια 12 μήνες το χρόνο, αν και τα τελευταία δυόμιση χρόνια δεν τα πήγε και άσχημα η Δημοτική Αρχή σε αυτό το θέμα.
Φίλοι στο Facebook, ξένοι στην ίδια γειτονιά
-
Γράφει ο π. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ Οι εποχές αλλάζουν, οι τρόποι
επικοινωνίας εξελίσσονται και η τεχνολογία προσφέρει καθημερινά νέες
δυνατότητες. Μαζί τ...
Πριν από 7 ώρες



























0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου