Παρασκευή 5 Ιουλίου 2013

Ομόφωνα αθώος ο πρώην λιμενάρχης Ζακύνθου Γιάννης Στάθης.

Το Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων Πάτρας τον αθώωσε κρίνοντας ότι δεν είχε σχέση με την υπόθεση που του στοίχισε ακόμη και την υγεία του. Για την αθωωτική απόφαση αλλά και για τη σοβαρή περιπέτεια της υγείας του ο πρώην λιμενάρχης μίλησε στην «Espresso». «Αθωώθηκα με ομόφωνη απόφαση του δικαστηρίου και έπειτα από εισαγγελική πρόταση» δηλώνει ο ίδιος και συμπληρώνει: «Από όλους τους κατηγορουμένους, ήμουν ο μοναδικός για τον οποίο ο εισαγγελέας εισηγήθηκε αθωωτική απόφαση. Όχι μόνο αθωώθηκα, αλλά στο τέλος με συνεχάρησαν επειδή είχα προχωρήσει σε όλες αυτές τις ενέργειες για τις οποίες είχα κατηγορηθεί. Δικαιώθηκα, αλλά όλο αυτό που έγινε εις βάρος μου ήταν μεγάλη αδικία». Σύμφωνα με όσα δηλώνει ο πρώην λιμενάρχης, όλο αυτό το διάστημα έζησε έναν πραγματικό εφιάλτη, καθώς έξι μόλις μήνες μετά την απόδοση κατηγοριών σε βάρος του και τη σπίλωση του ονόματός του διαγνώστηκε πως είχε «χτυπηθεί» από καρκίνο στον θυρεοειδή που του προκάλεσε παράλυση των φωνητικών του χορδών. «Η ταλαιπωρία που πέρασα, χωρίς λόγο, ήταν πολύ μεγάλη και δυστυχώς επηρέασε την υγεία μου. Όλη αυτή η στεναχώρια με χτύπησε με τον χειρότερο τρόπο: έξι μήνες μετά τις κατηγορίες μου διέγνωσαν καρκίνο στον θυρεοειδή που είχε κάνει μετάσταση στους λεμφαδένες. Έπαθα παράλυση φωνητικών χορδών και έχασα τη φωνή μου. Έχω κάνει ήδη ένα χειρουργείο, που κράτησε δώδεκα ολόκληρες ώρες, και ετοιμάζομαι για ένα ακόμη. Μάλιστα, λόγω του σοβαρού προβλήματος της υγείας μου, βρίσκομαι σε παρατεταμένη αναρρωτική άδεια εδώ και 15 μήνες. Παρά τη δικαστική δικαίωση όμως, νιώθω πολύ αδικημένος».

Bookmark and Share

1 σχόλια:

kakiraxi είπε...

Σχολείο ένα και τίποτα περισσότερο παμψηφεί αθώος.συχαρητηρια σε όσους συνέβαλαν στη διαδικασία