Σάββατο 12 Νοεμβρίου 2011

Τώρα που φεύγεις Γιώργο μου..

για πες μου για να ξέρω,
πήρες μαζί σου τ' άπλυτα, 
ή πάλι θα υποφέρω; 

Λέφτά είπες υπάρχουνε, 
αφάγωτες οι προίκες, 
κι αφού μαζί τα φάγαμε, 
στις τσέπες μας τα βρήκες. 

Αυξήθηκε το χρέος μας 
και του σπιτιού η ζώνη, 
να μου τα πάρεις κόντεψες, 
σώβρακο, παντελόνι. 

Έτσι όπως το πήγαινες, 
χάριν καγκελαρίας, 
θα πλήρωνα να περπατώ 
τέλη κυκλοφορίας. 

Για τους καινούργιους τί να πω; 
Θά 'ρθει η έκτη δόση, 
μα είμαι σίγουρος, 
κανείς εμέ δεν θα μου δώσει. 

Μήπως ακόμα μιά φορά, 
το σπίτι θ' αγοράσω; 
ή μήπως από 'δω κι εμπρός 
δεν θα μπορώ να κλαύσω; 

Κι αφού ελεύθερα μπορώ, 
ακόμα ν' αφοδεύω, 
εσέ, καινούργιους και παλιούς, 
όλους σας σας φιλεύω. 

Δύ-στιχος 
Copy: horaitis

Bookmark and Share
 

1 σχόλια:

Vas.Trian. είπε...

Σαρκοζί: «Ο Παπανδρέου είναι μ…ς»

Τα λόγια του Γάλλου προέδρου σύμφωνα με την «Le Canard enchaine» ήταν ως εξής:
«Ο Παπανδρέου είναι μ...ς, ένας πραγματικός μ...ς. Στις Βρυξέλλες μας είχε πει ότι αποδέχεται το σχέδιο διάσωσης και στη συνέχεια πήγε και ανακοίνωσε ένα δημοψήφισμα χωρίς να μας ενημερώσει.

Ήταν μια πισώπλατη μαχαιριά. Το απόλυτο σκάνδαλο. Και ύστερα από όλα αυτά, τώρα πρέπει να τον ευχαριστήσω κιόλας».