...που κατέκαψε τα πάντα από τον Κοιλιομένο μέχρι το πόρτο Βρώμη,
Γατίσια μητρότητα θαυμαστή
-
Φωτο-αποτύπωσε ο π. Παναγιώτης Καποδίστριας, 23.6.2026
Πριν από 22 ώρες
ΟΧΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΕΣ ΣΤΑ BLOG. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΝΟΜΙΟ ΤΩΝ ΠΑΡΑΘΥΡΩΝ ΤΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ... Υπεύθυνος για το νόμο: Ιζνογκούντ. Διαχειριστής: Λούκι Λουκ. Αρχισυνταξία: Κρουέλα ντε Βιλ. ΤΟ ΧΙΟΥΜΟΡ ΒΛΑΠΤΕΙ ΣΟΒΑΡΑ ΤΗ ...ΒΛΑΚΕΙΑ, ΑΝ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ Η ΒΛΑΚΕΙΑ ΘΑ ΝΙΚΗΣΕΙ Για ότι προκύψει, το μαγαζί διανυκτερεύει στο atsarantos.blogspot@gmail.com
Αναρτήθηκε από Ατσάραντος στις 10:10 π.μ.
Ετικέτες Σοβαρά
3 σχόλια:
Η ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΣΥΝΕΧΊΖΕTE ΠΥΡΚΑΓΙΕΣ, ΠΛΗΜΜΥΡΕΣ, ΑΝΕΜΟΣΤΡΟΒΙΛΟΙ! ΜΕΤΑΝΟΗΣΤΕΕ!ΠΡΟΣΕΥΧΗΘΕΙΤΕ!.....αν ο Τολης τραγοθδουσε στην ξανθη αγαπημενη παναγια μπορει να δούμε καλύτερα αποτελέσματα!! ΕΛΕΟΣ!
BRING BACK ZANTEBLOG! ENOMENOI KI'OXI HTHMENOI!
Youlia,
Προσευχόμενη και ζητώντας έλεος από έναν ανύπαρκτο θεό δεν νομίζω η μοίρα σου να πάει καλύτερα, αντίθετα μάλλον όλο και χειρότερα θα πηγαίνει, όπως εκείνη της χώρας των ευσεβών αποβλακωμένων προβάτων (Ελλήνων).
Έτσι, γι' αλλαγή, δεν δοκιμάζεις να κάνεις κάποιες πιο ορθολογιστικές κινήσεις στη ζωή σου, από το να "μετανοείς";
Π.χ. μπορείς να προστατεύσεις πιο ενεργά το περιβάλλον, να εναντιωθείς σε βαρβαρότητες εναντίον του όπως είναι το κυνήγι και οι παράνομες χωματερές, και να εκλέγεις τους κατά τη γνώμη σου άξιους αιρετούς, κι όχι τους κομματόσκυλους.
Έτσι που ενεργείς προς το παρόν, όλο να κλαίγεσαι ανώφελα θα σε ακούμε και να παρακαλάς γονατιστή θεούς και παναγίες να σε σώσουν - που δυστυχώς δεν πρόκειται!
Δημοσίευση σχολίου