Τρίτη 15 Μαρτίου 2011

Οι καθηγητές "λογοκρίνουν" το θίασο Ψάλτη-Καραγιάννη;

Έγινε κι αυτό; Σύμφωνα με πληροφορίες οι "καθηγητές" φαίνεται να αντιδρούν σφόδρα στο ενδεχόμενο να παρουσιαστεί η επιθεώρηση "Που πας ρε Γιωργάκη με τέτοιο καιρό" από το θίασο του Στάθη Ψάλτη και της Μάρθας Καραγιάννη, στην αίθουσα του μουσικού Γυμνασίου Ζακύνθου. Το ζήτημα φαίνεται να παίρνει μεγάλες διαστάσεις, με αρνητικές -για τη στάση των καθηγητών- κριτικές από σύσσωμο τον Αθηναϊκό τύπο, αφού είναι απορίας άξιο με ποιά κριτήρια κόπηκε ο Ψάλτης! Την ώρα που η ίδια αίθουσα χρησιμοποιείται ως ευρωσυλέκτης παιδικών (αμφιβόλου ποιότητας) παραστάσεων, κάποιοι αποφάσισαν να πουν όχι στους Στάθη Ψάλτη, Μάρθα Καραγιάννη, Σόφι Ζαννίνου, Βασίλη Ζονώρο, Κώστα Ευριπιώτη, Βασίλη Κούκουρα, και Ντίνο Σπυρόπουλο. Μπράβο και σ’ ανώτερα! Γιατί όχι και σε πορεία διαμαρτυρίας στην Επίδαυρο, που το καλοκαίρι ο Ρουβάς θα παίξει σε παράσταση του Σταμάτη Φασουλή. Όταν ανοίγει η Επίδαυρος για τον Ρουβά, εμείς κλείνουμε την πόρτα στον Ψάλτη;

30 σχόλια:

vertzak είπε...

ατσαραντε μου ειναι αδυνατο να πιστεψω πως αυτο το ποστ ειναι δικο σου

Ατσάραντος είπε...

Μάλλον έχεις δίκιο. Δεν έχει θέση ο Ψάλτης στο μεγαλοπρεπές και υψηλής αισθητικής αμφιθέατρο του Μουσικού Γυμνασίου! Άλλωστε δεν ταιριάζει με την κουλτούρα των Νεοζακυνθινών!

16xronos είπε...

εχει σκεφτει κανενας το γεγονος οτι απο το να μην βλεπουν καποιοι καθολου θεατρο καλυτερα να βλεπουν τετοιες επιθεωρησης... δεν πιστευω πως αντεχουν ολοι να βλπουν εργα σοβαρα και απαιτητικης νοημοσυνης κοινου οπως αυτα που παιζουν η δανδουλακη ο βογιατζης κ.α. γιατι να στερειται η δυνατοτητα να γνωρισουν καποια ατομα το θεατρο εστω και εμσω της επιθεωρησης?

kostas είπε...

Κατι δεν παει καλα,εδω.

Καταρχην ποιοι καθηγητες και με ποια αρμοδιοτητα καθοριζουν ,το τι θα παιχτει στην αιθουσα του Μουσικου?

Αν δεν κανω λαθος,οι ωρες που θα ανεβει η παρασταση ,ειναι απογευματινες και βραδυνες,οποτε πως μπορουν οι καθηγητες ,να επεμβουν?

Πως ακριβως "λογοκρινουν"?

Και το πιο σημαντικο,
μπορουμε να μαθουμε τα επιχειρηματα των καθηγητων και πως εμπλεκονται,σε αυτην την ιστορια?

Eίμαι εδώ είπε...

Ε οχι και το Στ.Ψαλτη ρε παιδια.Λυπηθειτε μας.

Αν το "λογοκριναν" οι καθηγητες - που πολυ αμφιβαλλω - με γεια τους με χαρα τους!

Ποιος "σύσσωμος Αθηναϊκός τύπος" Θεωρει αριστουργημα την παρασταση?
Παραθεστε αν γινεται τα αποσπασματα.

Ατσάραντος είπε...

@ Eίμαι εδώ
Η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας.
Το να προσπαθείς να κρίνεις, με αυτόν τον τρόπο έναν ηθοποιό σαν τον Ψάλτη είναι το λιγότερο ΑΜΑΘΕΙΑ.

«Πού πας ρε Γιωργάκη µε τέτοιον καιρό» του Κώστα Γεωργουσόπουλου (εφ. ΤΑ ΝΕΑ)
Η επιθεώρηση «Πού πας ρε Γιωργάκη µε τέτοιον καιρό» είναι ένα καθαρό και τίµιο πολιτικό θέαµα. Φέτος υπάρχει µία µόνο επιθεώρηση στη θερινή Αθήνα, όταν κάποτε ήταν το οικογενειακό θέαµα σε ποικίλες εκδοχές. Και όµως η επιθεώρηση «Πού πας ρε Γιωργάκη µε τέτοιον καιρό» είναι ένα καθαρό και τίµιο πολιτικό θέαµα στη σατιρική στέγνα της πρωτεύουσας στο θέατρο «Αθήναιον» στην Πατησίων. Οι δύο συγγραφείς Ν. Σπυρόπουλος και Γ. Γαλίτης στο κύριο σώµα της παράστασης, στην αριστοφανικότατη παράθεση στιγµιοτύπων µε νούµερα που παρουσιάζονται από τυπικές κοινωνικές φιγούρες της παράδοσης του είδους που είναι και σύγχρονες (πειναλέων, γηραιός συντηρητικός καθηγητής, µαθήτρια φρικιό και «ουσιοµανής», χασαπάκι ξίκικο, κυρία σε απόγνωση, σεξοµανής αγρότης µατσωµένος, αδιάκριτη καµαριέρα διασηµότητος αγοραίας, γριά αριστοφανικότερη από τις γριές των «Εκκλησιαζουσών» και της τεκνατζούς του «Πλούτου») µε ποιότητα και στυλ και µέτρο και ευρηµατικότητα και ακαριαία ατάκα συγκροτούν έναν εύφορο σατιρικό ιστό καίριο και τολµηρό. Η παρουσία στο λαϊκό πάλκο της Σόφης Ζαννίνου που αναβιώνει τα παλιά στέκια µε έξοχα ερµηνευµένα τραγούδια και το µικρό αλλά εύχυµο µπαλέτο δροσερών κοριτσιών συµπληρώνουν χωρίς τάσεις γιγαντοθεάµατος το παλιό πρόγραµµα, που απαιτούσε χορό και ροµάντζα. Στα νούµερα οι ηθοποιοί εκτός του προσωπικού τους κώδικα (κανόνα στο είδος) µε την αβάντα της Εύας Γαλάνη, της Τίσσας Βασιλάκη σχεδιάζουν και εκτελούν µε µέτρο και ευθυβολία το καίριο κείµενο. Ο Ζωνόρος καλύτερος από κάθε άλλη φορά, η Χριστίνα Ψάλτη σε συνεχή εξέλιξη και θαυµάσιους ρυθµούς, ο Κώστας Ευριπιώτης, µε πείρα αλλά και άρτια τεχνική και εξαίσια πάσα της ατάκας, εξελίχτηκε σε πρώτο νούµερο του είδους. Η Αλεξάνδρα Καρακατσάνη, αυτός ο θηλυκός κλόουν, έδωσε µια παραλλαγή µαθήτριας στο γνωστό µονόπρακτο του Ιονέσκο έξοχη.


ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΑΣΧΕΤΟΣ ΓΕΩΡΓΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ;

Έλεος πια ΝΕΟΖΑΚΥΝΘΙΝΟΙ!!!

Eίμαι εδώ είπε...

Και το να κρινεις τους αλλους ως ...ημιμαθεις-επειδη διαφωνεις μαζι τους-δεχνει οτι απλως εισαι ΑΓΕΝΗΣ.

Το να χρησιμοποιεις τον κ.Γεωργουσοπουλο-που δεν ειναι"σύσσωμος ο Αθηναϊκός τύπος"-για να υβριζεις,πιθανοτατα κρυβει ενδεια επιχειρηματων.

Μηπως αυτη η ευκολια στις υβρεις,ειναι συνωνυμη της "κουλτουρας των Νεοζακυνθινων",την οποια αποδιδεις στους ...αλλους?

Μια συγγνωμη εκ μερους σου,θα ηταν ασφαλως γενναια πραξη.

Ανώνυμος είπε...

ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΡΕΖΙΛΙ ΤΩΝ ΣΚΥΛΙΩΝΕ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΠΟΙΩΝ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΚΟΥΛΤΟΥΡΙΑΡΙΚΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΚΑΙ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΠΟΥ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΚΛΗΣΕΙ ΤΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΝΑ ΜΕΤΑΦΕΡΟΥΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΣΚΕΨΗΣ ΚΑΙ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΟΥΣ & ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ .
ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ.....

kostas είπε...

Νομιζω οτι εξαιτιας υπερβολικων εκφρασεων, δεν πρεπει να φτανουμε στα ακρα.

Ο καθενας εχει το δικαιωμα να εχει την αποψη του,σχετικα με την ποιοτητα της δουλειας του ταδε η του δεινα καλλιτεχνη.
Και αυτο κατα αναγκη, δεν μπορει να εξαρτηθει μονο,απο ,το τι δυνατοτητες εχει ο καθενας στον τοπο του να επιλεξει παραστασεις.
Ουτε με το, αν να παει ο Ρουβας στην Επιδαυρο η οχι...

Απο οτι φανταζομαι, καποιοι(καθηγητες η οχι, δεν εχει σημασια),ειχαν μια απαξιωτικη αποψη για τον καλλιτεχνη και ηθελαν, να μην παρουσιαστει η παρασταση(με το δευτερο να μενει προς αποδειξη).

Αλλο αυτο ομως(συμφωνω η διαφωνω δεν παιζει ρολο)και αλλο αυτο που αναφερεται στην αναρτηση,οτι δηλ.

"Το ζήτημα φαίνεται να παίρνει μεγάλες διαστάσεις, με αρνητικές -για τη στάση των καθηγητών- κριτικές από σύσσωμο τον Αθηναϊκό τύπο, αφού είναι απορίας άξιο με ποιά κριτήρια κόπηκε ο Ψάλτης!

Γιατι, τουλαχιστον εγω ,οσο και να εψαξα στο net, δεν βρηκα καμμια τετοια ειδηση..

Οι χαρακτηρισμοι ενθεν και ενθεν ,νομιζω οτι δεν βοηθουν σε τιποτα,αντιθετα οι διευκρινισεις ,που και προηγουμενως ζητησα,ισως θεσουν το θεμα στις πραγματικες του διαστασεις,χωρις ατυχεις τοποθετησεις...

ΠΕΙΡΑΤΗΣ είπε...

Γιατί τέτοια πρεμούρα για τη διάθεση του αμφιθεάτρου του μουσικού γυμνασίου σε μια επιθεώρηση, που όποιος θέλει μπορεί να πάει ή όχι.
Όταν διατίθεται η αίθουσα σε Κόμματα, Συνδικαλιστικές Οργανώσεις και Ιδιωτικές Εταιρείες, για σκοπούς εντελώς άσχετους με τη προοριζόμενη χρήση του αμφιθεάτρου, γιατί δεν μιλάει κανείς;

Ατσάραντος είπε...

@Είμαι εδώ.
1) Η λέξη ΑΜΑΘΕΙΑ δεν είναι βρισιά. Σε χαρακτηρίζω ΑΜΑΘΗ και όχι ΗΜΙΜΑΘΗ.
Και εγώ είμαι αμαθής σε εκατοντάδες θέματα. Π.χ είμαι άσχετος με την πυρηνική φυσική και θα ήταν γελοίο αν έκανα κριτική στους επιστήμονες του πυρηνικού εργοστασίου στην Ιαπωνία.
2) Ο Γεωργουσόπουλος είναι ο ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟΣ θεατρικός κριτικός στην Ελλάδα. Γράφει σε 3 έντυπα, 2 δικτυακούς τόπους και έχει κάνει άπειρες τηλεοπτικές εκπομπές για το θέατρο.
3) Αν προσβλήθηκες ΣΥΓΝΩΜΗ δεν ήταν στην πρόθεσή μου.

Unknown είπε...

στέλνουμε σε εσάς τους 'δημοσιογράφους' χρήσιμα στοιχεία. την άποψή μας, που δεν έχει σχέση με το έργο, και τη σύμβαση για τη χρήση της αίθουσας. χωρίς απόφαση κάποιου οργάνου από ποιον δίνεται προφορικά η δημόσια αίθουσα; για ποιο λόγο; προσωπικό, οικονομικό;!!!Κοινοποίηση προς κάθε αρμόδιο και ενδιαφερόμενο
Ζάκυνθος 16 Μαρτίου 2011
Από αφίσσες που έχουν τοιχοκοληθεί στην πόλη μας πληροφορηθήκαμε για την χρήση του αμφιθεάτρου του Μουσικού Σχολείου από επαγγελματικό αθηναϊκό θίασο κατά την 18η Μαρτίου.
Παρά την απόφαση του Συλλόγου των Καθηγητών του Σχολείου να μην δίδεται ο χώρος σε επιχειρηματίες ιδιώτες, και να μην δίδεται γενικά σε κανένα κατά τις ημέρες λειτουργίας του Σχολείου, ή ημέρες και ώρες προβών εκτός ωραρίου, η αίθουσα διατέθηκε προφορικά, με μια απλή αίτηση ‘προς τοκ κο Λαδικό(!) Μουσικό Σχολείο’(!), προσοχή, χωρίς απόφαση κανενός αρμοδίου οργάνου.
Υπεύθυνοι συνδιαχειριστές της συγκεκριμένης αίθουσας είναι το Ιδρυμα Νεότητας του Υπ. Παιδείας, η Περιφέρεια(πρώην Νομαρχία) και ο Διευθυντής της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Η χρήση της αναφέρεται ως αποκλειστικά Σχολική, εκτός κι αν οι συνδιαχειριστές αποφασίσουν την παραχώρησή της για πολιτιστικούς σκοπούς.
Ρω τήσαμε γι αυτό τον κο Αντιπεριφερειάρχη Μυλωνά Δ., τον Διευθυντή της Δευτεροβάθμιας Διεύθυνσης κο Κοπανά, δήλωσαν άγνοια και οργή. Ρωτήσαμε τον κο Αντιδήμαρχο πολιτισμού κο Λαδικό, δήλωσε ότι δεν υπάρχει συμφωνητικό με κανέναν επιχειρηματία.
Ρωτήσαμε την Διευθύντρια του Μουσικού Σχολείου κα Σταμίρη απάντησε πως δέχτηκε την αίτηση και την προώθησε στον Αντιδήμαρχο κο Λαδικό!
Ο επιχειρηματίας, μάλιστα, τηλεφώνησε στον Υποδιευθυντή του Σχολείου, μετά όλα αυτά, να ζητήσει το λόγο, γιατί αντιδρούν οι Καθηγητές!!! Όλα αυτά έγιναν χθές 15 Μαρτίου.
Για λόγους ηθικούς και λόγους δημοσίου συμφέροντος, αισθανόμενοι πολαπλώς προσβεβλημένοι ως πολίτες και εκπαιδευτικοί, δηλώνουμε πως αν πραγματοποιηθεί η κερδοσκοπική παράσταση στον δημόσιο σχολικό χώρο, η οποία συνιστά αυτόφωρο αδίκημα, θα ειδοποιηθεί ο εισαγγελέας για να εφαρμόσει το νόμο.

Πολίτες εκπαιδευτικοί

Unknown είπε...

στέλνουμε σε εσάς τους 'δημοσιογράφους' χρήσιμα στοιχεία. την άποψή μας, που δεν έχει σχέση με το έργο, και τη σύμβαση για τη χρήση της αίθουσας. χωρίς απόφαση κάποιου οργάνου από ποιον δίνεται προφορικά η δημόσια αίθουσα; για ποιο λόγο; προσωπικό, οικονομικό;!!!Κοινοποίηση προς κάθε αρμόδιο και ενδιαφερόμενο
Ζάκυνθος 16 Μαρτίου 2011
Από αφίσσες που έχουν τοιχοκοληθεί στην πόλη μας πληροφορηθήκαμε για την χρήση του αμφιθεάτρου του Μουσικού Σχολείου από επαγγελματικό αθηναϊκό θίασο κατά την 18η Μαρτίου.
Παρά την απόφαση του Συλλόγου των Καθηγητών του Σχολείου να μην δίδεται ο χώρος σε επιχειρηματίες ιδιώτες, και να μην δίδεται γενικά σε κανένα κατά τις ημέρες λειτουργίας του Σχολείου, ή ημέρες και ώρες προβών εκτός ωραρίου, η αίθουσα διατέθηκε προφορικά, με μια απλή αίτηση ‘προς τοκ κο Λαδικό(!) Μουσικό Σχολείο’(!), προσοχή, χωρίς απόφαση κανενός αρμοδίου οργάνου.
Υπεύθυνοι συνδιαχειριστές της συγκεκριμένης αίθουσας είναι το Ιδρυμα Νεότητας του Υπ. Παιδείας, η Περιφέρεια(πρώην Νομαρχία) και ο Διευθυντής της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Η χρήση της αναφέρεται ως αποκλειστικά Σχολική, εκτός κι αν οι συνδιαχειριστές αποφασίσουν την παραχώρησή της για πολιτιστικούς σκοπούς.
Ρω τήσαμε γι αυτό τον κο Αντιπεριφερειάρχη Μυλωνά Δ., τον Διευθυντή της Δευτεροβάθμιας Διεύθυνσης κο Κοπανά, δήλωσαν άγνοια και οργή. Ρωτήσαμε τον κο Αντιδήμαρχο πολιτισμού κο Λαδικό, δήλωσε ότι δεν υπάρχει συμφωνητικό με κανέναν επιχειρηματία.
Ρωτήσαμε την Διευθύντρια του Μουσικού Σχολείου κα Σταμίρη απάντησε πως δέχτηκε την αίτηση και την προώθησε στον Αντιδήμαρχο κο Λαδικό!
Ο επιχειρηματίας, μάλιστα, τηλεφώνησε στον Υποδιευθυντή του Σχολείου, μετά όλα αυτά, να ζητήσει το λόγο, γιατί αντιδρούν οι Καθηγητές!!! Όλα αυτά έγιναν χθές 15 Μαρτίου.
Για λόγους ηθικούς και λόγους δημοσίου συμφέροντος, αισθανόμενοι πολαπλώς προσβεβλημένοι ως πολίτες και εκπαιδευτικοί, δηλώνουμε πως αν πραγματοποιηθεί η κερδοσκοπική παράσταση στον δημόσιο σχολικό χώρο, η οποία συνιστά αυτόφωρο αδίκημα, θα ειδοποιηθεί ο εισαγγελέας για να εφαρμόσει το νόμο.

Πολίτες εκπαιδευτικοί
στείλαμε στο mail σας τη σύμβαση. δημοσιεύστε τη .

katerinaki είπε...

Γι' αυτό και δεν πρόκειται να αλλάξει τίποτα σε αυτό το νησί είμαστε άξιοι της μοίρας μας. Άκουσα πριν από λίγο στο stigma τον εκπρόσωπο των καθηγητών σχετικά με αυτό το θέμα, αυτός δεν μπορούσε ούτε να διαβάσει αυτά που του είχαν γράψει!;!;! δεν το συζητώ να μιλήσει... Δεν είχε ούτε ένα λογικό επιχείρημα, μιλούσε ΔΗΘΕΝ για δημόσιο συμφέρον, εγώ πάλι νομίζω ότι δημόσιο συμφέρον είναι να έρχονται θεατρικές παραστάσεις στο νησί μας! Τι να πει κανείς? ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ και πάλι ντροπή τους! Αλλά τι να πει κανείς με τέτοιους καθηγητές...

Eίμαι εδώ είπε...

k.Atsarante, o TPOΠΟΣ ειναι που μετραει παντα!
Υβρις δεν ειναι μονο αυτα που λεει ή γραφει κανεις,αλλά κυριως ο τροπος που τα γραφει! Αν δεν μπορεις να αντιληφθεις οτι αποτελει υβρη το να αποκαλεις καποιον αμαθη ή ημιμαθη(εξαιτιας της αποψης του για τον Σ.Ψαλτη!),αυτο σημαινει πιθανοτατα, οτι ο φιλολογος σου στο σχολειο δεν εκανε καλη δουλεια μαζι σου.Ιδου ενας πραγματικος λογος για να τα βαλεις με τους καθηγητες σου!

2.Για να χαρακτηριζεις προκαταβολικα καποιους ως ημιμαθεις ή αμαθεις στα θεατρικα,μαλλον θα πρεπει να καταθεσεις τα προσωπικα σου "διαπιστευτηρια"που να "αποδεικνυουν",οτι εσυ τουλαχιστον δεν εισαι αμαθης ή ημιμαθης στα θεματα αυτα.

3.Μαλλον οφειλεις μια απαντηση και στον Κostas, που γραφει οτι "οσο και να εψαξα στο net, δεν βρηκα καμμια τετοια ειδηση.." (περι συσσωμου Αθηναικου Τυπου ).

4.Αν σε προσεβαλε κατι απο τα προηγουμενα,συγνωμη δεν ηταν στην προθεση μου.

Και εδω τελειωνει η "συνομιλια" απο μεριας μου. Νιωθω ηλεκτρονικη εξαντληση και για αυτο..
...δεν ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ πλεον.

kostas είπε...

Παρατηρησεις-προσωπικες-μετα το post των καθηγητων και τα λιγα που προλαβα να ακουσω,στο ραδιοφωνο:

1.Κυριοι,δημιουργοι αυτης της απαντησης,οσοι κουβεντιαζουμε εδω, δεν ειμαστε "δημοσιογραφοι",αλλα οπως και εσεις πολιτες ,με αποψη και θεση,ενα γνωρισμα που δεν ανηκει αποκλειστικα σε κανεναν,ιδιατερως δε, σε συγκεκριμενη επαγγελματικη ομαδα.

2.θα συμφωνησω μαζι σας,εκτος αν προκυψει κατι νεωτερο,οτι η διαφημιση του χωρου της παραστασης,προτου καν ρωτηθουν οι αρμοδιοι,ειναι τουλαχιστον μια εκβιαστικη και ασεβη ενεργεια.

3.Θα περιμενα,εξ αφορμης τουλαχιστον αυτης της διαμαχης,να αναλαβετε το μεριδιο της ευθυνης που σας αναλογει,για τη μην σωστη και για τους σκοπους που δημιουργηθηκε,της μουσικης σκηνης.
Επιπροσθετως,δεν ακουσα ποτε μεχρι τωρα την φωνη σας,για τα κακως κειμενα,τα κτηριακα εννοω....

4.Μην κανετε ομως ,οτι "πεφτετε απο τα συννεφα",γιατι θεωρηθηκε ως δεδομενο η συναινεση σας στην προταση απο τον επιχειρηματια,γιατι πολυ απλα,οι λογοι που επικαλειστε και αφορουν την σωστη χρηση της σκηνης,με τη αποδοχης σας ,ακουγονται σαν ανεκδοτο,μιας και η αιθουσα,εις γνωση σας,εχει χρησιμοποιηθει πολλακις για διαφορες εκδηλωσεις,οι οποιες ρητα παραβιαζαν τις προυποθεσεις,που εσεις μας αναφερετε τωρα...

5.Η μεχρι τωρα ομως κακη χρηση της σκηνης,δεν μπορει να αποτελεσει,ουσιαστικο επιχειρημα για να δοθει η αδεια,αν πραγματικα θελουμε να αλλαξουν καποια πραγματα και συμπεριφορες.
Αν οι συνδιαχειριστες της σκηνης ομως,πηραν την αποφαση να αλλαξουν ροτα και να τηρησουν του ορους,εγω προσωπικα ειμαι μαζι τους.
Ομως ,αν αυτο γινει ευκαιριακα και προσκαιρα,βασιζομενο μονο σε διαφορες "κοντρες" διαφορων επιπεδων,τοτε το μονο που καταφερετε,ειναι η γελοιοποιηση...

6.η οποία γελοιοποιηση ,θα επελθει και αν προβειτε στην "απειλη" σας ,περι εισαγγελεα,κτλ.
Με συγχωρειτε,αλλα δεν ειναι τροπος επιλυσης αυτος,ειδικα αν προερχεται απο ελευθερα μυαλα...

7.Πολυ χρησιμη η τοπθετηση σας,τοποθετει το θεμα στις πραγματικες του διαστασεις,που απο οτι φαινεται ,κακως τοποθετηκε σαν κοινη "φιμωση" η ¨λογοκρισια",αλλα εχει να κανει με την σωστη χρηση της σκηνης(εστω αργοπορημενα) και οχι με το οτιδηποτε αλλο που αφορα την ποιοτητα της παραστασης...

Αυτα...

Unknown είπε...

Καλησπέρα ξερεται πόσο κάνει το εισιτήριο?

Ατσάραντος είπε...

@Eίμαι εδώ
Σας παρακαλώ να διαβάζετε και όχι να φαντάζεστε τον τρόπο υποβολής του γραπτού λόγου. Σας χαρακτήρισα ΑΜΑΘΗ και αυτό δεν έχει να κάνει με τα δικά μου διαπιστευτήρια, αλλά με τη δική σας ΑΜΑΘΕΙΑ επί του θέματος. Επίσης, δεν το έκανα προκαταβολικά, αλλά αφού διάβασα το απαξιωτικό για τον Στάθη Ψάλτη, σχόλιό σας. Επειδή και ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΑΜΑΘΗΣ στα θεατρικά σας παρέθεσα και ανάλογη κριτική του συγκεκριμένου έργου, από τον πλέον αρμόδιο Κώστα Γεωργουσόπουλο.
Εσείς κρίνατε το Ψάλτη, από το όνομά του και μόνο, με βάση τις βιντεοταινίες του 80. Κατά τη γνώμη μου είναι λάθος αυτή η εύκολη προσέγγιση.
Στο θέμα που έθεσε Kostas, σας επισημαίνω ότι εκτός του net υπάρχουν οι εφημερίδες, η τηλεόραση και το ραδιόφωνο.
Σας παρακαλώ να ΕΙΣΤΕ ΕΔΩ, αφού οι αντιπαραθέσεις και τα σχόλια είναι η πεμπτουσία του blogging.

vertzak είπε...

αφού σας θυμίσω πως εδώ και πολύ καιρό έχει να κάμει δυνατό σεισμό στη ζάκυνθο, ρίξτε μια ματιά: http://vertzak.blogspot.com/2010/05/blog-post_07.html

agnostos akroatis είπε...

Αγαπητέ ατσάραντε! Επιδείξατε εντυπωσιακά αντανακλαστικά και αυξημένη ευαισθησία στην υπόθεση της παραχώρησης της αίθουσας στο συγκεκριμένο θίασο.Ξεχνάτε όμως ότι έχουν περάσει και άλλοι ¨θίασοι¨από εκεί για τους οποίους δεν αναρτήσατε κανένα σχόλιο. Παρόλο που σας εστάλη mail πρός ανάρτηση με την υπόθεση παραπλάνησης του κοινού από το Σπύρο Δεληγιαννόπουλο στη συναυλία της 20-2-11. Τελικά έχετε επιλεκτικά αντανακλαστικά;

Ατσάραντος είπε...

@agnostos akroatis
Πολυαγαπημένε agnoste akroati.
Καταλαβαίνετε ότι οι δήθεν υπαινιγμοί δεν μπορούν να περάσουν αναπάντητοι.
Μάλλον αναφέρεστε σε ένα email που στάλθηκε στο atsarantos@inbox.com με θέμα «Κλοπή πνευματικής ιδιιοκτησίας;;;» με το ψευδώνυμο Ορχάν Βεληγκέκας.
Για το θέμα έστειλα απάντηση που έλεγε:

Γειά.
Όπως καταλαβαίνεις δεν μπορώ να έχω άποψη, γιατί δεν έχω ακούσει τα δύο μουσικά έργα. Για να μην θεωρηθεί ότι πρόκειται για "συκοφαντία" έστειλα τις παρατηρήσεις σου στο email του Μπουκουβάλα και τον παρακάλεσα να το διαβιβάσει στον Δεληγιαννόπουλο ώστε στην ανάρτηση να υπάρχει και η δική του άποψη.
Ευθύς μόλις απαντήσει, θα σε ενημερώσω και αν οι εξηγήσεις του δεν σε ικανοποιήσουν θα κάνουμε το ποστ. Είμαι σίγουρος πως αντιλαμβάνεσαι ότι το θέμα αυτό χρειάζεται ιδιαίτερη μεταχείριση, καθώς καταφέρεστε ενός ατόμου αποκαλώντας τον "κλέφτη". Εν αναμονή λοιπόν. Ευχαριστώ
ατσα

Οι αναγνώστες ας βγάλουν τα συμπεράσματά τους!!!

κακος μαθητης είπε...

Μήπως τελικά δεν ανήκει η ευθύνη στους καθηγητές που ανακάλυψαν για άλλη μια φορά την αυθαιρεσία κάποιων που υπόσχονται την παραχώρηση δημόσιου κτιρίου, με άγνωστα ανταλλάγματα; Γιατί από όσα έχω πληροφορηθεί η αίθουσα κατά το πρόσφατο παρελθόν δινόταν για εκδηλώσεις έναντι ενοικίου (διαφορετικό ποσό κατά περίπτωση) το οποίο ποσό φαινόταν ως εξοδα για καθαρισμό της αίθουσας.Ποιός εισέπραττε και με ποιά αρμοδιότητα αυτά τα ποσά; που χρησιμοποιήθηκαν; υπάρχουν άραγε και οι ανάλογες θεωρημένες αποδείξεις;
Είναι γνωστό ότι η διευθύντρια του Μουσικού Σχολείου παίρνει μόνη της αυθαίρετα αποφάσεις δημιουργώντας προβλήματα εκμεταλλευόμενη τη θέση της.Αν αυτό δεν ονομάζεται κατάχρηση εξουσίας τότε ....
Έτσι καλό θα ήταν να μη βιάζονται κάποιοι να βγάλουν συμπεράσματα.

Ατσάραντος είπε...

@κακος μαθητης
Σε ποιούς καθηγητές αναφέρεσαι; Γιατί μέχρι τώρα (απ' όσο γνωρίζω) ο Σύλλογος των Καθηγητών του Μουσικού δεν έχει πάρει θέση. Και οι μέχρι τώρα πληροφορίες λένε ότι, η διαχείριση ΟΛΩΝ των σχολικών αιθουσών ανήκει στο νέο Καλλικρατικό Δήμο, μέσα από μια σχολική επιτροπή που ο Δήμαρχος (έχει ορίσει ή δεν έχει ορίσει) αλλά σίγουρα δεν έχει επίσημα συγκροτηθεί.

κακος μαθητης είπε...

στους καθηγητές που αναφέρεις πως λογοκρίνουν το θίασο!!!

Ατσάραντος είπε...

Οι λέξεις καθηγητές και λογοκρίνουν είναι σε εισαγωγικά και όλη η πρόταση με ερωτηματικό.

Και μέχρι τώρα, οι μόνοι που έδειξαν με ανακοίνωσή τους ότι ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ επικαλούμενοι και ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ είναι όσοι υπογράφουν ως "Πολίτες εκπαιδευτικοί".

Αυτό και αν είναι ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ! Εκπαιδευτικοί να ζητάνε από τον ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ να απαγορεύσει μια θεατρική παράσταση!!!

Unknown είπε...

Ο "κακός μαθητής" ... κατά κανόνα είναι αδιάβαστος.
Δε μελετάει τα μαθήματά του ,
Δεν ενημερώνεται ,
Δε γνωρίζει ,
Έχει άγνοια.
Οταν αποφασίσει να μιλήσει ,
λέει ασυναρτησίες για να καλύψει την άγνοιά του.
Τελικά ... δεν ξέρει τι λέει !!!
Κι αν τον πιέσει ο δάσκαλος ...
τότε αντιδρά με κακοήθεια.

Ατσάραντος είπε...

Το σημείο της ανεπίτρεπτης κακοήθειας περί της Δ/ντριας, το αγνόησα παντελώς, ως ανάξιο απάντησης, αφού όσοι γνωρίζουν πρόσωπα και πράγματα ξέρουν πολύ καλά ότι "Σε τούτα εδώ τα μάρμαρα, κακιά σκουριά δεν πιάνει".

kostas είπε...

@tasos
22 ευρω και 17 ευρω...μόνο.

vertzak είπε...

χτες το μεσημερι εγραψα το σχολιακι για την πιθανοτητα σεισμου στο ζαντε και την επικινδυνοτητα της αίθουσας του μουσικου - εκανα ενα μπανακι και ξαπλωσα στο κρεβατι μου - τοτε εκανε μετα απο πολλους μηνες σεισμο - σας ορκιζομαι δεν είμαι ο βαρώτσος, ουτε ο harry poter - απο οτι ειδα ομως, δεν απασχολει κανεναν η πιθανοτητα σοβαρου ατυχηματος με τραυματιες η νεκρους στην αίθουσα του μουσικου, οταν σε περιπτωση σεισμου η φωτιας οι θεατες πεσουν πανω στις περσιδες που εχουν τοποθετηθει για συσκοτηση στην εξοδο κινδυνου φραζοντας τη

Ατσάραντος είπε...

Η παραστάσεις θα γίνουν κανονικά την Παρασκευή.