Τετάρτη 26 Μαΐου 2010

Μεταφορές με ασφάλεια στο λιμάνι Αγ. Νικολάου Βολιμών...

από το πλοίο που εκτελεί τα δρομολόγια Βολίμα - Πεσσάδα όταν κατά την φορτοεκφόρτωση επιβατών και οχημάτων δεν δένει κάβους στο λιμάνι! Όπως μπορείτε να δείτε από την φωτογραφία η πόρτα απλά πατάει στο κρηπίδωμα 20 με 30 εκατοστά. Είναι αυτές ασφαλείς μεταφορές;
Bookmark and Share

25 σχόλια:

rouf είπε...

AN DEN DENEI KAVOUS.....EINAI PARAVASH TOY DKAS.

AS TO PEI KAPOIOS STOYS LIMENIKOUS POY ERGAZONTE EKEI, ISOS NA MHN KSEROUN TON KODIKA.

H KALYTERA NA TO PEI STON KAPETANIO POY SIGOYRA TON GNORIZEI TON DKAS ALLA TON GRAFEI ST ARXIDIA TOY

Εφαρμογή απαιτήσεων παρ/τος Ι των ΔΚΑΣ/21552/14-10-85

ΔΚΑΣ= Διεθνής Κανονισμός προς αποφυγή Συγκρούσεων στη Θάλασσα (ΔΚΑΣ)

APO 3500 EURO ARXIZEI TO PROSTIMO GIA KATI TETOIO KAI FTANEI MEXRI TA 30000 EYRO.

KALO VRADY

VITS είπε...

O Κύριος που, τράβηξε την συγκεκριμενη φωτογραφία την τράβηξε όπως ήθελε για να κάνει το κομμάτι του, αδικεί κατάφορα το πλοίο και το πλήρωμα καιέχει λογικά κάποια σκοπιμότητα,δεν ξέρω πίά!Πρέπει να πληροφορήσουμε τους αναγνώστες του συγκεκριμένου ΜΠΛΟΚ ότι το συγκεκριμένο πλοίο και κάβο δένει και ο Πλοίαρχος είναι στην γέφυρα συνεχώς σε ετοιμότητα με τις μηχανες του πλοίου σε κίνηση.Η συγκεκριμέμη φωτογραφία δείχνει το αριστερό μέρος του καταπέλτη του πλοίου το οποίο πατάει όντως 30 περίπου πόντους το δεξιό όμως που δεν φαίνεται στην φωτογραφία λόγω του λεωφορείου πατάει 2 μέτρα,δηλαδή είναι ο καταπέλτης πατάει διαγώνια ώστε να διευκολύνει την είσοδο των χαμηλών οχημάτων.Η φωτογραφία αυτή τραβήχτηκε με τέτοιο τρόπο ώστε να δείχνει ένα και μόνο σημείο του πλοίου και τίποτε άλλο.Δεν γνςρίζω ποιός και για ποιό λόγο δημοσίευσε την συγκεκριμένη φωτογραφία,αλλά όποιος έχει αμφιβολία για την ασφαλή φορτωεκφόρτωση του συγκεκριμένου πλοίου μπορεί να έρθει επι τόπου.Καλώ τον συγκεκριμένο Κύριο να μας διαψεύσει!

Ατσάραντος είπε...

Κάντε κλικ πάνω στη φωτογραφία για να δείτε όλο το καρέ της φωτογραφίας και ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματά του. Προσωπικά δεν μπορώ να πιστέψω με τίποτα ότι ο καπετάνιος και ο κάθε καπετάνιος θα έβαζε σε κίνδυνο την ασφάλεια των επιβατών και του πληρώματος, αλλά στη φωτογραφία -και στην full frame- δεν φαίνεται αν η απένατι πλευρά πατάει 2 μέτρα.

kostas είπε...

Φιλε VITS ,δεν νομιζω οτι εχεις δικιο..
Στην παρακατω photo φαινεται καθαρα οτι το πουλμαν μπαινει πλαγια και οτι με τιποτα η αλλη ακρη του καταπελτη δεν ειναι στα δυο μετρα καθως ολοκαθαρα φαινεται οτι η αλλη πλευρα των ελαστικων δεν παταει στον καταπελτη, αλλα στο τσιμεντο...
Ας προσεχτει λοιπον αυτη η αμελεια για να μην εχουμε κανενα παρατραγουδο..

http://img191.imageshack.us/f/img191/3811/0961a.jpg

rouf είπε...

@vits

AGAPHTE FILE.

EAN EINAI OPOS ANAFEREIS

DHLADH OTI APO THN MIA O KATAPELTHS EINAI KANONIKA PANO STHN RAMPA KAI EINAI DIAGONIA TO SKAFOS STON NTOKO, SHMENEI OTI POLI APLA DEN EXEI ASFALH PROSDESH H OTI DEN EXEI DESEI KATHOLOY.

TO SKEPTIKO PERI XAMHLON OXHMATON NA MHN TO ANAFEROUME DIOTI RIXNOUME TO EPIPEDO.


H PERIOXH EXEI ENA ATYXHMA STHN ISTORIA THS, KALO EINAI NA MHN EXEI KI ALLO.

VITS είπε...

Επειδή μιλάω εκ μέρους του Πλοιάρχου ο οποίος είναι στη γραμμή 15 χρόνια ας έρθει να μας πει κάποιος αν 30 περίπου χρόνια που λειτουργεί η εν λόγω γραμμή έχει γίνει κάποιο ατύχημα,στην Ελλάδα όμως έχουμε μάθει να είμαστε όλοι ειδικοι!ξέρουμε να δινουμε οδηγίες στον καπετάνιο πως να δενει το καράβι,πώς να φορτώνει,αλλα και σε ένα αεροπλάνο ξέρουμε να πουμε στον πιλοτο πως να το πρωσγειωσει.........

kostas είπε...

VITS ,
ο Βασιλης προφανως αναφερεται στην βυθιση περιηγητικου σκαφους με απωλεια ανθρωπων πριν απο καμποσα χρονια...

Χαιρομαι παντως που, εμεσσα, αναγνωριζεις την μη σωστη εκτελεση της συγκεκριμενης φορτοεκφορτωσης...
Ας θεωρηθει ενα περιστασιακο λαθος...
Καλα ταξιδια...

Ατσάραντος είπε...

Αγαπητέ VITS
Δεν νομίζω ότι αμφισβητήθηκε από κανέναν η ναυτοσύνη του καπετάνιου ή ότι κάποιος έχει πρόθεση να μειώσει την αξιοπιστία του. Η φωτογραφία όντως δείχνει τον καταπέλτη να πατάει λίγα εκατοστά στον προβλήτα. Αυτό δεν σημαίνει ότι αποτυπώνεται ο κανόνας. Μπορεί να είναι μια άτυχη στιγμή και σίγουρα την επόμενη φορά όλοι θα είναι πιο προσεκτικοί. Πάνω απ' όλα η ασφάλεια των επιβατών και του πληρώματος και ο συγκεκριμένος καπετάνιος έχει αποδίξει την αξία του 15 χρόνια τώρα!

rouf είπε...

@Vits

AGAPHTE FILE ATYXHMA EGINE STHN SYGKEKRIMENH PERIOXH KAI EIXE KAI NEKROYS. YPOTHESI THEODOSI.

OSO GIA TOYS EIDIKOYS POY ANAFEREIS THA SOU PO MONO OTI TO FEK MAZI ME OSA ANAFERA GIA TON DKAS MOY TON EDOSE KAPOIOS POY EIDE THN FOTO KAI HTAN 26 XRONIA KYVERNHTHS SE ANTITORPILIKO TOY POLEMIKOU NAYTIKOY KAI PISTEPSEME EINAI EIDIKOS.

AN KOITAKSEIS THN FOTOGRAFIA ME POLI PROSOXI THA DEIS OTI DEN EXEI RIKSEI KAVOUS TO SKAFOS.

KAI TELOS OPOS ANAFERAN KAI O KOSTAS ALLA KAI O ATSARANTOS KOITAKSTE NA MIN GINEI KANA ATYXHMA.

rouf είπε...

@ ALL

mia matia edo kai tha katalavete oti ta perisotera atyxhmata stin thalassa ginonte ekei poy den to perimeneis kai den exei na kanei panta me thn naytosini toy kapetanioy

http://maritimemix.com

VITS είπε...

Δεν ξέρω αν καποίος από τους φίλους που σχολιάζει έχει δίπλωμα πλοιάρχου?αν ναι μπορεί να ερθεί εκεί που είμαστε κάθε μέρα και να μας δείξει πως δένονται τα βαπόρια,γιατί φαίνεται ότι τόσα χρόνια υπηρεσίας σε επιβατηγά και όλων των ειδών τα πλοία δεν ξέρουμε τη δουλειά μας ή γράφουμε τον ΔΚΑΣ στα α......α μας όπως λέει ο φίλος Billy και ακόμα δεν του έχει διαγράψει το σχόλειο το BLOCK τίποτα περισσότερο τίποτα λιγότερο! καλή νύχτα σας

Ατσάραντος είπε...

Αγαπητέ VITS,
ο Dj Billy μπορεί αν θέλει να ανασκευάσει μόνος του την έκφραση περί ...εγγραφής στα τρυφερά, αλλά
μια και είσαι τόσο απόλυτος ότι όλα γίνονται όπως πρέπει, θα μπορούσες να μας ενημερώσεις αν στο συγκεκριμένο δρομολόγιο κατά τη διάρκεια της επιβίβασης των επιβατών το πλοίο είχε δέσει κάβους;

rouf είπε...

@VITS

NA KOITATE NA KANETE THN DOYLEIA SAS SOSTA GIA NA MIN SAS FOTOGRAFIZOUN GIATI EKTHETESTE KAI MAZI ME SAS KAI ATOMA DHMOSION YPHRESION KAI TELOS TO NHSI.

ASE TO PERI DIPLOMATA PLOIARXON GIATI ME THN ANAFORA MOU KAI MONO STO FEK EPREPE NA KATALAVEIS OTI DEN MOU TO EDOSE ASXETOS AN KAI O IDIOS THA EPRATE DIAFORETIKA.

AYTA KAI AN EPREPE NA SVISTOUN OSA ANAFERO ASE TON ATSARANTO NA KANEI KOUMANTO KAI OLOUS TOYS YPOLOIPOYS EDO MESA POU GNORIZOUN TI GRAFO KAI GIATI TA GRAFO.

TORA AN THES NA PEISEIS KAPOION AN EINAI SOSTO AYTO POY FENETE STHN FOTOGRAFIA, KANE MIA VOLTA MEXRI TO LIMENARXEIO KAI ROTA TON LIMENARXH AN TOY ARESEI H FOTOGRAFIA H TOYS LIMENIKOUS TOY STATHMOU STIS VOLIMES AYTOI KSEROUN ESTO KAI AN TOYS DIAFEYEI KAMIA FORA TIPOTA LOGO FORTOY ERGASIAS.

rouf είπε...

@ ATSA
APO THN MIA O FILOS VITS PROSPATHEI NA MAS PEI OTI KANEI KALA THN DOYLEIA TOU APO THN ALLH OMOS ME MIA TETOIA FOTOGRAFIA SHMENEI OTI KAPOIOS LIMENIKOS DEN KANEI KALA THN DOYLEIA TOU MIAS KAI EPREPE NA EXEI ANAFEREI STHN YPHRESIA TOY KATI TETOIO PERI ASFALOUS FORTOEKFORTOSIS KAI MH SOSTHS PLORIODETISIS PLOIOY.

OPOS EIDES KAI STHN APANTHSH MOU PARAPANO EKTHETEI YPHRESIES KAI ATOMA XORIS MIA SAFI APANTHSH.

AN ANEVASEIS TA CURVES STIN FOTOGRAFIA THA DEIS OTI DEN FENETE KANENAS KAVOS.

TO ARXIDIA POY ANAFERA SAS PEIRAKSE???

rouf είπε...

@ ATSA 2

AN THEOREIS OTI KAPOIO APO TA POST MOU EINAI LATHOS SVISETO XORIS KANENAN ENDIASMO.

ALLA KSEREIS OTI MENO STON PARADISO KAI FONAZO GIA TA XALIA MAS MPAS KAI FTIAXTEI POTE TIPOTA STON TOPO POY GENITHIKA.

FOTOGRAFIES TETOIOY EIDOYS MONO DISFIMISI KANOUN STON TOPO ALLA KAI SE OSOUS ZOUN SE AYTON.

OLA TA YPOLOIPA EINAI LEPTOMERIES.

Ανώνυμος είπε...

Dj Billy, Ο σχολιαστής των πάντων και κυρίως γνώστης των πάντων. Ο πρίγκηπας που ζει στον "παράδεισο". Βρε ούστ !

rouf είπε...

@ Monkey
AGAPHTE MONKEY AN KSERO H OXI TA PANTA ASE NA TO KRINOYN OSOI GNORIZOUN KAI PROPANTON H ISTORIA.

GIA TO PRIGKIPAS POY ANAFEREIS ASTO GIA KANAN VOSKOPOULO KAI KANA TERLEGKA.

GIA TON PARADISO POY ZO MPOREIS NA TO DIAPISTOSEIS MONO EAN EPISKEFTEIS THN ELVETIA ( VOREIA THS PATRAS PEFTEI )KAI KATAFEREIS NA ZHSEIS STO SYSTHMA TOYS ME TA SYSTHMATA TOYS.

GIA TO THEMA MAS OMOS THN ASFALEIA GIA TO SYGKEKRIMENO PLOIO STHN FOTOGRFIA DEN EIDA NA AFHSEIS TO SXOLIO SOY ASE LOIPON TO STYL DIKIGOROS TOY DIAVOLOU KAI PES MAS THN GNOMH SOU GIA TO SXETIKO.

KALHMERES

kakiraxi είπε...

DE XERO EAN EINAI DEMENO TO KARABI GIATI H FOTOGRAFIA EPREPE NA DIXNH THN EXOTERIKH PLEYRA TOY PLIOY .ALA GNORIZO POLY KALA TO DROMO POY KATEBENI STO BROMI POY YPERBENI TO ANOTATO ORIO KLISHS POY DEN EXEI PROSTATEYTIKES MPARES POY AN GIA OPOIODHPOTE LOGO KAKOY XE8IRHSMOY HPEPALEOMENON KAI SAPION LEFORION HLIKIAS 30 ETON THA DIA FIMISOYME TI ZAKYNTHO ME BOYTIA DIAKOSIES LEYGES PANO APO TI THALASA .AYTO EINAI POIO TROMERO APO TON KATAPELTI POY MPORI NA PESI MESA STO LIMANI ENA ADIANO SARABALO STO KATOKATO

rouf είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
rouf είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
rouf είπε...

@ KAKIRAXI

EXEIS DIKIO OTI DEN FENETE AN EINAI DEMENO. MAKARI NA MAS EPIVEVEOSI O FILOS O VITS. GIA NA MIN GRAFOUME KAI MALAKIES EDO MESA.

rouf είπε...

@ATSA
OPOS PANTA....SIOPI EPI TOY SXETIKOU....NA KSEXASTEI H ISTORIA OPOS POLLES ALLES.

ALLA KATA TA ALLA GINAME OLOI MAS PLOIARXOI KAI PANTOGNOSTES.

AN PERIMENEIS APANTHSH ATSA APO TON FILO TON VITS....PERIMENE MEXRI VRETHEI MIA APANTHSH.

kostas είπε...

Τελικα βρε παιδια ειναι δεμενο η οχι το καραβι?
Γιατι αν δεν ειναι και δεμενο ...

Φιλε VITS ,λυσε μας την απορια...

VITS είπε...

Δεν προκειται να συνεχίσω να χαλάω τα λόγια μου άσκοπα,όπως έχω ξαναπεί όποιος νομίζει ότι ξέρει καλύτερα ας έρθει να μας δείξει πώ να δένουμε και πως πρέπει να κρατάμε το πλοίο και από που πρέπει να βάζουμε κάβο ή καβους και πόσους,γιατί από την δεξιά πλευρά του πλοίου που δεν δείχνει η φωτογραφία υπάρχει κάβος και συνήθως στο σχοινάρι ο αέρας ειναι απο δεξιά,!και θα ξαναπώ για μια ακομα φορά ότι 30 χρονια τώρα που λειτουργεί η γραμμή δεν έχει γίνει το παραμικρό,τώρα δεν ξέρω γιατί καποιοί προσπαθουν να δημιουργήσουν ένα θέμα χωρίς να υπάρχει?Αυτή είναι και η τελευταία φορά που ασχολούμαστε με το θέμα!ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΑΣ ΕΡΘΕΙ ΝΑ ΜΑΕ ΔΕΙΞΕΙ ΠΩΣ ΝΑ ΔΕΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΩΣ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΜΕ ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΜΕΡΑ

akis papas είπε...

ti syginonia bolima pesada tixaraktirise kapios apobash lathrometanaston giati to 2009 phge ena monohmero kai gia na gyrisei zakyntho epiase se 6 limania :bolima pesada mono katebase ti porta ala de mporese na xefortosh kai phge argostolh epistrofh apo poro khlhnh zakyntho to synolo 6 limania me 6 bofor asfalia kata taala poy mas hpe kai filos ekprosopos tis etairias ala h taleporia pernaei .me liga logia h sosti metafora einai me sosta ka rabia kai kanonika limania opos palia zakynthos poros .kai kati akoma hkefalonia de fer nei atoma sth zakyntho kai giafto h zakynthinoi eprepe na koymantaroyne ti grami.ala tha moy pis bre koympare oyla emeis tha ta kamoyme gyrna plebro