Φίλοι στο Facebook, ξένοι στην ίδια γειτονιά
-
Γράφει ο π. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ Οι εποχές αλλάζουν, οι τρόποι
επικοινωνίας εξελίσσονται και η τεχνολογία προσφέρει καθημερινά νέες
δυνατότητες. Μαζί τ...
Πριν από 20 ώρες































2 σχόλια:
Εκτος των κυβερνωντων μηπως θα πρεπει να ευχαριστησουμε και την Εκλησια της Ελλαδας.Με τοση κριση γυρο μας, δεν ειδα ουτε μια φορα εναν εκπροσωπο της να πει μια κουβεντα παρηγοριας για αυτους που υποφερουν.Το μονο που ειδα ειναι οτι προχθες επαιξαν στο χρηματηστηριο 20.000.000eur,και κερδισαν σε μια μερα 2.000.000eur.Αυτα τα χρηματα σε ποιες τσεπες θα πανε για τα γεραματα τους;Μηπως θα πρεπει να αλλαξει και ο τιτλος και απο Εκλησια της Ελλαδος,να λεγεται Εκλησιαστικη Α.Ε.Λ.Δ.Ε.
Κότες μας κατάντησαν τα ρεμάλια της πολιτικής,αλλά ηθελέστα και παθέστα...
Εμείς δεν τους βγάλαμε;
Ας φάμε καλαμπόκι τώρα και μάλιστα απο την άσφαλτο.
Δημοσίευση σχολίου