Όχι, αυτό που βλέπετε στη νυχτερινή φωτογραφία (χθες το βράδυ) δεν είναι χιόνι. Στη μεγάλη στροφή μετά το νταμάρι της Λιθακιάς, στα "5Φ", άδειασε κάποιο φορτηγό το φορτίο του από λευκή άμμο... προφανώς ατύχημα. Το πρωί πάντως η στροφή είχε καθαριστεί, το σημείο θέλει βέβαια ιδιαίτερη προσοχή λόγω της απότομης στροφής και της λεπτής άμμου που παραμένει ακόμα στο οδόστρωμα σε μικρή ποσότητα.
Φίλοι στο Facebook, ξένοι στην ίδια γειτονιά
-
Γράφει ο π. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ Οι εποχές αλλάζουν, οι τρόποι
επικοινωνίας εξελίσσονται και η τεχνολογία προσφέρει καθημερινά νέες
δυνατότητες. Μαζί τ...
Πριν από 22 ώρες






























0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου