Ατσάραντε έχω μια απορία.
Η χελώνα που θα υιοθετηθεί στις 15 Μαΐου θα χαρακτηριστεί …εστεμμένη;
Ο ΛΗΞΟΥΡΙΩΤΗΣ
Η Σταματίνα, ο πιτσιρίκος και το φεγγάρι στα νερά
-
https://pitsirikos.net/wp-content/uploads/2026/06/VID_20260622_232345.mp4Στον
πιο σουρεαλιστικό ραδιοφωνικό σταθμό του κόσμου, η Σταματίνα και ο
πιτσιρίκ...
Πριν από 7 ώρες






























2 σχόλια:
E E ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΤΑ "ΚΑΤΡΟΥΓΙΑΛΙΑ"
ΚΡΥΦΤΗΤΕ ΧΕΖΙΤΕΣ ΝΑ ΓΛΙΤΩΣΕΤΕ!!!!!!!!!!!!
Αφού ο αδελφός της πήρε ένα σκασμό λεφτά από το Ελληνικό Δημόσιο, έβαλε σε εφαρμογή σχέδιο για να αποκτήσει και νέο έρεισμα. Σε λίγα χρόνια θα μας ζητά αποζημίωση για τη χελώνα της.
Δημοσίευση σχολίου