Post by Kostas:
Ορκισμένοι εχθροί μέχρι χτες ...
Ο ένας υποψήφιος δήμαρχος και ο άλλος εκδότης.
Άφησαν πίσω τις διαφορές τους και έδωσαν τα χέρια.
Καλή συνέχεια...
Η Σταματίνα, ο πιτσιρίκος και το φεγγάρι στα νερά
-
https://pitsirikos.net/wp-content/uploads/2026/06/VID_20260622_232345.mp4Στον
πιο σουρεαλιστικό ραδιοφωνικό σταθμό του κόσμου, η Σταματίνα και ο
πιτσιρίκ...
Πριν από 5 ώρες






























3 σχόλια:
Εαν η συγκεκριμένη φωτό με τη χειραψία είναι από τη συμφωνία που έγινε, τότε ο μαύρος θα είναι ο δήμαρχος, από το "μαύρο" που θα φάει στις επόμενες εκλογές!!!
συγνωμη,
αλλα στην φωτογραφια,αλλα και γενικοτερα δεν θεωρω οτι υπαρχουν ασπρα και μαυρα χερια...
-Ρε Κώστα αυτός ο σοκολα
είναι από την διαφήμιση του ΑΧΕ?
-θα του το σπάσει!!!
Δημοσίευση σχολίου