Πέμπτη 2 Οκτωβρίου 2014

Όποιος έχει μαχαίρι, τρώει πεπόνι...


Παλιόφιλε σε χαιρετώ, εσέ και την παρέα,
να ξέρεις ότι έδωπα, εμείς περνάμε ωραία.
Νόμιζα πως θα έρθετε, εδώ κι εσείς μαζί μου,
φέρνοντας στην παρέα μας, κάποιον απ' του Μαξίμου,
ή έστω κάποιον νομικό, κάποιον απ' τους δικούς τους,
από αυτούς που έκριναν στη δίκη τους μισθούς τους,
και το εφ' άπαξ κόψανε των άλλων μόνε-μόνε,
για νά 'χουνε οι φίλοι μας, κι αυτοί λίγο να τρώνε.

Αντίθετα εφέρανε, πιό δίπλα ένα ξεφτέρι,
που το πεπόνι ήθελε, χωρίς νά 'χει μαχαίρι.
Δεν έμαθε ο φουκαράς, να ζει χωρίς πεπόνι,
να τρώει πεπονόφλουδα, κι άλλος να ντερλικώνει.

Εγώ κι αν είμαι έγκλειστος, σε λίγο θά 'μαι έξω,
σε νέο πόστο θα βρθώ, κάποιο θα επιλέξω.
Κι αν μου μιλούν με νόημα, θα τους μιλώ με γρίφους,
είμαι -ως γνωστόν- χοντρόπετσος, γι' αυτό και παίρνω ψήφους.
Λοιπόν, φιλιά στους φίλους μας, γρήγορα θα τα πούμε,
και στην υγειά του πόπολου, ένα κρασί θα πιούμε!

 Post: Δύ-στιχος
Bookmark and Share
 

1 σχόλια:

Unknown είπε...

Και τώρα που εδώσανε σε όλους μας αμνηστία, τώρα θα δεις ξεσάλωμα, φαΐ και όχι αστεία.