Παρασκευή, 18 Ιουλίου 2014

Με τόσο στενή γέφυρα οι πεζοί θα περνάνε με βάρκα;


Bookmark and Share

4 σχόλια:

dennis είπε...

Αυτο ειναι το οικοδομικο θαυμα της αναδειξης της ενετικης γεφυρας που περιμεναμε τοσα χρονια να δουμε.
Κυριε Μυλωνα ποσο μας κοστισε αυτο το αριστουργημα ??
Ποσο θα κοστιζε μια νεα αξιοπρεπης κατασκευη??
Προτεινω στο νεο αντιπεριφεριαρχη να κανει μια μελετη του κοστους και με δωρεες απο ντοπιους και αποδημους να φτιαχτει σε συντομο χρονο μια νεα ,χωρις κρατικα κονδυλια,χωρις παρατες και μιζες ,χωρις ατελειωτες συσκεψεις. Οι Ζακυνθινοι μπορουμε και θα τους το αποδειξουμε.

Ζακύνθιος ΚΑΣ είπε...

"Ώδινεν όρος και έτεκεν μυν". (κοιλοπόνησε το βουνό και γέννησε ποντίκι). Με άλλα λόγια, πολύ κακό για το τίποτα. Γιατί;
Η πινακίδα πάνω δεξιά απαγορεύει την διέλευση οχημάτων συνολικού βάρους πάνω από τρεις τόνους. Το φορτηγό πάνω στη γέφυρα είναι ελαφρύτερο; Αμη η άλλη πινακίδα κάτω αριστερά που απαγορεύει την διέλευση σε κάθε φορτηγό;
Μωρέ λες να είμαι μουρλός και να μην το έχω καταλάβει; Πάντως, εάν δεν είμαι, δεν θα αργήσουν να με μουρλάνουν!!!

Μαρίνος Κ Βανάτο είπε...

Συμφωνώ με τον Dennis. Μόνο έτσι μπορεί να γίνει κάτι στον τόπο μας και σε πολλά άλλα θέματα. Το ερώτημα είναι, ποιός θα διαχειριστεί τα χρήματα, μήπως γίνει όπως με τις φωτιές στην Ηλεία.

dennis είπε...

Εχεις ενα δικιο πανω σε αυτο κ Μαρινο ,αλλα πιστευω οτι μπορουμε να βρουμε τρεις εντιμους Ζακυνθινους να κανουν μια επιτροπη διαχειρησης των χρηματων γιατι αν δεν μπορεσουμε ουτε αυτο ,τοτε δικαιως μας κυβερνουν αυτοι που μας κυβερνουν τα τελευταια χρονια