Η 1η Ένωση Συλλόγων Γονέων των Μαθητών Ζακύνθου, σας προσκαλεί για την κοπή της Πρωτοχρονιάτικης πίτας παρουσία επισήμων, δασκάλων, γονέων, μαθητών και φίλων για τη στήριξη από κοινού των εργασιών και δράσεων της νέας χρονιάς, για την εκπλήρωση του στόχου μας, δηλαδή την συνεργασία για την προώθηση των σχολικών ζητημάτων.
Η εκδήλωση θα γίνει την Σάββατο 19/1/13 στις 5:00 μμ. στον “Κόκκινο Βράχο”.
Σας περιμένουμε με χαρά, εκπλήξεις και παιχνίδια για μικρούς και μεγάλους!
Φίλοι στο Facebook, ξένοι στην ίδια γειτονιά
-
Γράφει ο π. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ Οι εποχές αλλάζουν, οι τρόποι
επικοινωνίας εξελίσσονται και η τεχνολογία προσφέρει καθημερινά νέες
δυνατότητες. Μαζί τ...
Πριν από 20 ώρες































0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου