Τρίτη 4 Σεπτεμβρίου 2012

Αίμα ΜΟΝΟ για Έλληνες...


...θέλει να συγκαιντρώσει η Χρυσή Αυγή Ζακύνθου και διοργανώνει εθελοντική αιμοδοσία στις 14 Σεπτεμβρίου, στο τμήμα αιμοδοσίας του Νοσοκομείου Ζακύνθου. Άραγε, το αίμα θα καλύψει και τις ανάγκες των Ελλήνων του εξωτερικού, γιατί και αυτοί είναι ΞΕΝΟΙ εκεί που μετανάστευσαν; Άραγε η διοίκηση του νοσοκομείου Ζακύνθου έχει το δικαίωμα να κάνει ρατσιστικές διακρίσεις στους ασθενείς και να μην τους χορηγεί από αυτό το αίμα αν κινδυνεύει η ζωή τους;

Bookmark and Share

28 σχόλια:

Μaria είπε...

Ηθελα να ήξερα με περισσή υποκρισία πως γράφονται τέτοιες ηλιθιότητες.
Το νοσοκομείο ΠΟΤΕ δεν άφησε κανέναν ασθενή χωρίς αίμα.Είναι ντροπή και που γράφεται έστω σαν ερώτηση.
Αντί να κοιτάξεις φίλε μου τι κάνει η κάθε Χρυσή Αυγή καλύτερα είναι να πας δυο τρεις φορές να δώσεις εθελοντικά αίμα για τον συνάνθρωπό σου που υπάρχει τεράστια έλλειψη.
Αφού το κάνεις αυτό που είναι το μείζον μετά έχεις κάθε δικαίωμα να έχεις άποψη για το ελάσσων.
Ας κοιτάξουμε λοιπόν πώς μπορούμε εμείς να βοηθήσουμε τους συνανθρώπους μας και μετά να βγάζουμε κορώνες δήθεν ενδιαφέροντος!
Για να δούμε λοιπόν μετά την Χρυσή Αυγή πόσοι θα δώσουν ραντεβού στην αιμοδοσία του Νοσοκομείου?

Unknown είπε...

Όσο αφορά το περι ρατσιστης πιστεύω οτι το ήξερες εκ των προτέρων , όπως σε κάθε κόμμα για το προγραμμα τους και τις ιδέες του που ψηφίστηκαν απο τον Ελληνικο ΛΑΟ. Απλός χρησιμοποιείς αυτη τη κορώνα για να δείξεις και εσυ οτι είσαι δημοκρατικός και έτσι πιστεύεις οτι δείχνεις στους άλλους την παιδεία σου , τουλάχιστον εμένα δεν με πειθεις , ξέρουμε ολοι οτι ό Θεός ειναι ένας ....το χρήμα και όλες αυτές οι κορώνες και τα μεγάλα λόγια ειναι μεταξωτές κορδέλες . Δε σου γράφω αλλα , αν θέλεις σε προκαλώ σε δημόσιο διάλογο χωρίς να μας κρύβει τα μούτρα το διαδίκτυο για να μπορει ο κόσμος να κάνει τις συγκρίσεις του σε ενα διάλογο περι ρατσισμού και οτι άλλο προκύψει ... Ευχαριστω ΛΑΠΠΟΣ ΧΑΡΆΛΑΜΠΟΣ εκπρόσωπος τυπου Χρυσης Αυγης Ζακύνθου .

Ατσάραντος είπε...

@ Χαράλαμπος Λαππος
Καταρχήν λυπάμαι που ανερυθρίαστα υιοθετείς τον χαρακτηρισμό ρατσιστής, θεωρώντας εσφαλμένα ότι η ψήφος των πολιτών είναι η κολυμπήθρα του Σιλωάμ. Και τον Χίτλερ ο λαός τον είχε εκλέξει.
Σε ότι αφορά στην πρόκληση για διάλογο, μάλλον κατ επίφαση χρησιμοποιείς τη λέξη διάλογος, αφού στον φασισμό που πρεσβεύεις, η λέξη διάλογος είναι απαγορευμένη. Θα μπορούσες νε με προκαλέσεις σε Γκεμπελισμό, αλλά όχι σε διάλογο. Σε αφορά στο ποιος κρύβει τι, ας ψάξεις στις αρχές της Χρυσής Αυγής να μας πεις αν βρήκες κάτι.
Σε ότι αφορά στην αιμοδοσία ΜΟΝΟ για Έλληνες και στο βαθμό που ο alf εκφράζει την επίσημη θέση της Διοίκησης του Νοσοκομείου, τότε η προσπάθειά σας ακυρώνεται εν τη γενέση της, αφού το αίμα θα δωθεί σε όποιον το έχει ανάγκη είτε είναι Έλληνας είτε Αλβανός, είτε Πακιστανός, είτε μαύρος είτε κίτρινος.
Ως εκ τούτου θα πάω κι εγώ να δώσω αίμα στις 14 Σεπτεμβρίου, όπως έχω κάνει και άλλες φορές στο παρελθόν, γνωρίζοντας ότι τα 10 λεπτά από το χρόνο μου μπορούν να βοηθήσουν έναν συνάνθρωπό μου, ακόμη και από το μακρυνή Ακτή Ελαφαντοστού.

Unknown είπε...

Θεωρούσα οτι θα απαντουσες πιο πονηρά και << δημοσιο... γραφικά >> Εν τούτης το ήξερα οτι δεν θα δεχωσουν την πρόσκληση του δημοσίου διαλόγου , και επειδή δεν μπορείς να το πεις αντρικια αρχισες την θεωρία περι φασισμού , ενημερωτικά εγω παντός πιο πάνω σου γράφω για διάλογο , αλλα σε δικαιολογώ δεν πειράζει το πιστεύω του καθενός ειναι ΙΕΡΟ αδελφε και εσυ μέρος του συστήματος εισαι , όπως και εγω πριν πάω στην Χρυση Αυγη γιατι δεν το έκριψα ποτε οτι και εγω ειμουνα κομμάτοσκυλο του πασοκ και δε το παίζω Άγιος ούτε είμαι θα με κρίνει ο λαός όπως όλους μας , τωρα εσυ κάθεσαι και ασχολησε με τις ανακοινώσεις της Χρυσης Αυγης και με εμένα εισαι αξιος της τύχης σου . Στο λέω για να το ξέρεις εγω μαχομαι μόνο για τα ιερά της ΠΑΤΡΙΔΟΣ ΜΟΥ και θα γίνω ο θάνατος όλων όσων προδοσαν την ΠΑΤΡΙΔΑ όπως μπορω απο δικη μου μεριά δε θα επιτρέψω εγω να βάλει φωτιά κανεις εις την Ελληνική κοινωνία όσο για σένα πίστευε οτι θέλεις ο κόσμος που διάβασε τα σχόλια τα σχόλια δικα τους , ελπίζω αν ποτε η πατρίδα που ο Θεός ποτε να μην το δωσει σε χρειαστεί να σε δω στην γραμμή γιατι εγω θα είμαι στην 212 ΕΜΑ στον Λαγό του ΕΒΡΟΥ μαζι με την ΣΗΜΑΙΑ ΜΟΥ που την εχω πάνω απο το κρεβάτι μου .

snowblind είπε...

Ρε Λάππο, στην 212 ΕΜΑ γράφει το χαρτί σου ότι πρέπει να παρουσιαστείς σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης; Αν ισχύει κάτι τέτοιο, μόλις έκανες πατάτα, αυτά είναι εμπιστευτικά. Αχ αυτή η πατριδολαγνεία, αχ!

youlia olomplava είπε...

OK,κοιμομαστε με ολα τα παραθυρα ανοιχτα, δεν ξυλοκοπουν γερους για την συνταξη τους η οποια χρυσαφικα αποκτησαν, δεν λεηλατουν ταμεια, και δεν ειναι εμπρηστες! ΤΗΝ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΕ Ο ...ΦΑΝΤΟΜΑΣ ΤΗΣ ΟΠΕΡΑΣ, ΕΤΣΙ ΚΟΙΜΟΜΑΣΤΕ ΗΣΥΧΗ, ΚΑΙ ΕΥΔΙΑΘΕΤΟΙ! ....

Μaria είπε...

@ Χαράλαμπος Λαππος
το να "τιμωρείς" μια κοινωνική ομάδα για τις δικές σου αδυναμίες σαν κράτος,επιλέγοντας συνειδητά να βλάψεις την υγεία των μελών της ή ακόμα χειρότερα την ζωή τους,δεν μας κάνει καλύτερους ανθρώπους.
Ούτε καν ανθρώπους.
Ακόμα και αν στέκει-που στέκει-η δικαιολογία ,ότι αυτή η κοινωνική ομάδα δεν σεβάστηκε τον τόπο που ήρθε αντιθέτως σε πολλές περιπτώσεις τον πρόσβαλλε βάναυσα.
Αλλο το ένα όμως και άλλο το άλλο...
Μπράβο που πάτε να δώσετε αίμα αλλά όχι υπό προϋποθέσεις.
Το μεγαλείο αυτής της κίνησης δεν μπορεί να αμαυρωθεί με πολιτικές πρακτικές.

Unknown είπε...

Δεν ειναι σκοπος μας να αμαυρωσουμε αυτήν την κίνηση , εμείς πολυ ταπεινά και με μια ανακοίνωση καλούμε όποιον θέλει για αιμοδοσία , απλός πιστεύω οτι όλο αυτο γίνεται επειδή το κάνει η Χρυση Αυγη . Τέλος πάντων που να δεις τι θα γίνει τωρα που θα ανοίξουμε και κοινωνικο παντοπωλειο ! Όσο αφορά για το σχόλιο του snowblind ολοι ξέρουν οτι ειμουν εκει ανθυπιλαρχος 3 χρόνια και δεν εχω χαρτί επιστράτευσης .

Vas.Trian. είπε...

“Ο κόσμος είναι επικίνδυνος, όχι εξαιτίας αυτών που κάνουν το κακό, αλλά εξαιτίας αυτών που τους κοιτάζουν χωρίς να κάνουν τίποτα.” ~Αλβέρτος Αϊνστάιν

Ανώνυμος είπε...

ΡΕ ΛΑΠΠΟ ΑΠΟ ΤΟ "ΒΑΘΥ" ΠΑΣΟΚ (ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕΣ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΕΚΑΝΕΣ) ΠΑΣ ΣΤΗ Χ.Α.?( ΘΑ ΤΡΙΖΟΥΝ ΤΑ ΚΟΚΚΑΛΑ ΤΟΥ ΑΝΤΡΕΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΙΤΛΕΡ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ) ΠΟΙΟΣ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΕ ΠΑΡΕΙ ΣΤΑ ΣΟΒΑΡΑ? ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΑΙΔΕΥΤΟΥΣ ΤΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ? ΝΑ ΤΟ ΚΟΙΤΑΞΕΙΣ ΟΜΩΣ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΕΚΕΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΟΥ. ΠΗΓΕΣ ΣΤΗ Χ.Α. ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΝΤΕΞΕΣ ΤΟ ΚΡΑΞΙΜΟ ΠΟΥ ΕΤΡΩΓΕΣ ΟΤΑΝ ΠΙΣΤΕΥΕΣ ΟΤΙ ΗΣΟΥΝ ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ(ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΚΑΙ ΔΙΕΛΥΣΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ) ΚΑΙ ΕΔΩ ΑΚΛΡΙΒΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΒΓΑΖΕΙΣ ΤΟ ΕΛΛΕΙΜΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΜΠΛΕΞ ΚΑΤΩΤΕΡΟΤΗΤΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ. ΕΙΣΑΙ ΑΝΙΣΟΡΡΟΠΟΣ. ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΥΤΟΠΡΟΒΟΛΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΤΕΙΣ ΤΗΝ ΣΥΓΚΥΡΙΑ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΠΑΡΕΙΣ ΚΑΜΜΙΑ ΤΑΛΑΙΠΩΡΗ ΨΗΦΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ. ΕΛΕΟΣ.
Υ.Γ. ΒΡΕΣ ΚΑΜΜΙΑ ΓΚΟΜΕΝΑ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ ΝΑ ΞΕΧΑΡΜΑΝΙΑΣΕΙΣ

tragic

ΤΑΚΗΣ είπε...

πως συνδεεται κυριε λαππο το βαθυ πασοκ που εισουν μερος του ο μποζικης που εισουν υποψηφιος(πασοκ,δημαρ)και η χρυση αυγη ιδεολογικα μπορεισ να μας τα συνδεσεις?στηριζεισ τωρα τον δημαρχο ζακυνθου εσυ και ο πατερας σου που το παιζει γενικος δερβενακας στο δημο?τον στηριζεις εσυ που το παιζεις γενικος κουμανταδορος σε καθε εκδηλωση η πανηγυρι του δημου?και επιεδη μιλας για λαμογια κλπ τοπικα στηριζατε απο το 1994 και δω το συστημα κανω λαθος?τα αποποιησαι ολα αυτα?πως γινεται απο οδηγος του νομαρχη να μασς λες τωρα για λαμογια κλπ?Η ΚΡΙΣΗ ΟΔΗΓΕΙ ΤΟΥΣ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΣΕ ΑΝΑΧΩΜΑΤΑ ΟΠΩΣ Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ.......ΜΙΑ ΦΩΤΟΒΟΛΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΣΒΗΣΕΙ.ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΑΣ.

Το παιδί της Πλατείας είπε...

Παιδιά ο λαππος αυτα λέει και αυτα πιστεύει και εγω δεν γουστάρω την Χ.Α αλλα μην προσπαθείτε να βγάλετε και αγια τα αριστερά κόμματα που εχουν πάει πίσω τον τόπο και καπηλεύονται την εργατική τάξη ντρέπομαι επίσης που αντι να ασκείται κριτική απέναντι στην τοπική αυτοδιοίκηση και ειδικά στον Στέλιο Μποζικη που κάνει το ένα λάθος μετά το άλλο πετάμε την μπάλα στην εξέδρα...τρατζικ

Unknown είπε...

Παιδια να με συνγχωρειτε για την παρέμβαση για μένα πείτε οτι θέλετε , αλλα απο οτι βλέπω το πρόβλημα είμα εγωι και τη κάνω και όχι η Χρυση Αυγη , τι να πω ; Ευχαριστω πραγματικά για οτι γράφεται , γιατι αν ειμουνα λίγος δεν θα δίνετε και σημασία !!!

ατζάρντο είπε...

κομματοσκυλο του πασοκ?
απο αυτους που μας εφεραν εδω?
και δεν εχουμε να φαμε?δλδ καποτε ετρωγες καλα παει να πει...τωρα μας τελειωσε το φαι και το γυριασμε στην πατριδα ε?μα πρωτος και καλυτερος εσυ και κατι ομοιοι σου την προδωσαν την πατριδα..κκαι οταν λεω πατριδα δεν εννοω το χωμα και το γονιδιο, εννοω την οικογενεια και τον συνανθρωπο σου που παλευετε μαζι για τα καθημερινα
και εισαι τωρα στη χα?
και σου φταιει ο πακιστανος που ειναι 40κιλα και βγαζει 20ε μεροκαματο στη μανωλαδα και χτυπαει 12ωρα?
οντως αυτος ειναι ο εχθρος...
εγω δεν ειδα να χτυπατε κανενα βιομηχανο που υπογραφει συμβασεις με 586ε βασικο...
και το νομο για διακονονισμο χρεων στους μεγαλοοφειλετες , μια χαρα τον ψηφισατε αν δεν απατώμαι...
οσο για το τελευταιο, ειναι γνωστο τοις πασι οτι η βλακεια ειναι μεγαλυτερη και απο το συμπαν...
και ναι σε συΝχωρουμε

Unknown είπε...

Ολοι εσείς καλα τα λέτε , αλλα θα δώσω σημασία μόνο αν εσείς υπογράφεται με το ονοματεπώνυμο σας όπως κάνω εγω , στην προκειμένη περίπτωση μήπως εσείς έχετε λόγους για τους οποίους κρυβεστε; και φυσικα εκ του ασφαλούς κρίνεται εμένα . Εν τούτης για το όσο αφορά οτι είμαι απαιδευτος και οτι κόπηκε το φαΐ και για αυτο πήγα στην Χρυση Αυγη , ο κόσμος που είμαι καθημερινά μαζι και ο κύκλος μου ξέρει πολυ καλα και για το ενα και για το άλλο . Προκαλώ λοιπόν να δούμε την δικιά σας ιστορία , με πράξεις και όχι κορώνες λογοτεχνικές . Ψευδονυμα χρησιμοποιούν οι καλλιτέχνες , αν είστε καλλιτέχνες πείτε μου τι είδους ;

Dotoros είπε...

atsarante να μην ξεχασω να σου δωσω συγχαρητηρια που λογοκρινεις επειδη δεν σε συμφερει τα σχολια μου. Σε ενοχλησε η αληθεια; Περαστικα σου και ξυδι για τα νευρα σου. ΖΗΤΩ Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ!!!!

Dotoros είπε...

ενα εχω να πω, οτι οταν σε ειχε καλεσει ο πρωην δεσποτης Ζακυνθου ο Χρυσοστομος και στα εψαλε για να σβησεις ολα τα σχολια για ενα θεμα που ειχες αναρτησει ησουνα γατακι και τωρα ξαφνικα εισαι ΤΙΓΡΗΣ.

Παναγιώτης Γ. είπε...

Το αίμα είναι για όλους τους ανθρώπους όχι μόνο για τους Έλληνες, δεν παίζουμε με αυτά. Όλα τα άλλα είναι μ....ιες.

ατζάρντο είπε...

συ είπας...κανενας αλλος!
κομματοσκυλο δεν εγραψες?ή κανω λαθος?
ελα παναγια μου...
είναι συνηθες το φαινομενο για κατι τετοιους ανθρωπους να τους τραβαει η μασα και η βλακεια
ουγκα-μπουγκα λοιπον

ατζάρντο είπε...

οδηγός του Νομάρχη???
ικ θεε μου ποσο σαλιο θα ειχε πεσει

Unknown είπε...

Λοιπον επειδή το χτηπας συνέχεια αυτο με το οδηγός ! Να σου θυμίσω οτι αυτόν ήταν το 1994 και μόνο την τετραετία αυτη επι Νομάρχη κ Τουρικη . Εγω τότε ειμουν παιδάκι του δημοτικού , δε ξέρω κατα τα δικα σου σχόλια πόση ανάμιξη μπορει να είχα ... Εν τούτης εχω όλο το θάρρος ( κάτι που εσυ δεν δειχνει να έχεις ) να αυτοαπακαλω τον εαυτό μου έτσι γιατι αναλαμβάνω όλα τα λάθη που εκανα σας Μπαμπης το παρελθόν , φυσικα χωρίς να γνωρίζω , γιατι ολοι εμείς ακολουθούμε ενα κόμμα γιαΤι πιστεύουμε οτι θα προσφέρει , αναγνωρίζω τις λαθος επιλογές μου . Όσοι με γνώρισαν μέσα στο ΠΑΣΟΚ ξέρουν πως πάντα ειμουν αντιρρησιας και πολλές φωρες το μαύρο πρόβατο στην τοπική ηγεσία του ΠΑΣΟΚ στην Ζακυνθο . Ενώ εσυ ; Με πυροβολεις στα πέντε μέτρα και όχι επειδή έχεις την δυναμη να το κανεις , αλλα έτυχε να βρεις όπλο ... Ουδείς ασφαλεστερος εχθρός απο τον ευεργετηθεντα αχαρηστω!!! Φανερωσου να τα πούμε καλύτερα .......

ΤΑΚΗΣ είπε...

h oikogeneia lappou to xei auto apo genmia se genia.......apantise mas omos gia to dimo stirizeis to kyrio mpoziki pou ypostirizetai apo pasok dimar?h epixirisi sas yparxei se ktirio tou koinotikou grafeio exo xoras?epi poiou dimarxou edothei mesa se mia mera..........telika kyrie lapppo apo do h kyria mou apo do to aisthima mou kapou den kollaei........pasok tourikis mpozikis aktypis xrysi augi.......kapou xanei........

Unknown είπε...

Αγαπητέ Τάκη 1ον εγω προσωπικά εχω διαχωρίσει τη θέση μου απο τον κ Δημαρχο απο την αρχή της τετραετίας και όπως ξέρει ο κόσμος άλλοι τρέχουν απο πίσω σαν σκυλακια ! Και όσο αφορά για το εστιατόριο ειναι με νοίκι κάθε σεζόν προς τον Δήμο , όπως και πολλές άλλες επιχειρήσεις στην Ζακυνθο που νοικιαζονται κάθε καλοκαίρι . Και για να ξέρεις ενημερωτικά όταν πλέον επίσημα φάνηκα στην Χρυση Αυγη , κάτι αλήτες και προδότες του συστήματος έτρεξαν να εκβιάσουν την οικογένεια μου και να με βάλουν να τσακωθω με τους ίδιους μου τους γονείς . Ήταν απο αυτούς που στηριζα τοσσα χρόνια και τους θεωρούσα δημοκράτες και το έδειξαν περίτρανα όταν επέρναν τηλέφωνο και απειλούσαν , γιατι με είχαν σίγουρο λέει και δεν τους βόλευε να πάω στην Χρυση Αυγη .... Γι αυτο σου λέω δεν ξέρεις πολλα ακόμα , ένταξη βλέπω έχεις αρκετή κακιά και φθόνο , πιστεύω να εκτονωθηκες !!!

Μaria είπε...

Ρε αφήστε τις οικογένειες του καθενός!Ο άνθρωπος έχει το θάρρος να γράφει με το ονοματεπώνυμό του και να κρίνεται για αυτά που γράφει και για αυτά που υποστηρίζει.Αρκεστείτε λοιπόν σε αυτά,εκτός εάν η έννοια της "οικογενειακής ευθύνης" για κάποιους ακόμα δεν λέει να καταργηθεί.
Αυτό μας έλειπε τώρα αντί να προσπαθούμε να αντιπαρατεθούμε πολιτικά να χρησιμοποιούμε κατινίστικα τερτίπια.
Ασε που αυτό πολλές φορές δείχνει ένδεια επιχειρημάτων.

Γ.Ι.Δ.Α. είπε...

Eνα δε μπορώ να καταλάβω , αφού ήμουνα μέχρι χθες διαπλεκόμενος και έτρεχα πίσω από το Α η Β κόμμα με 2 κομματικές σημαίες για να είμαι το δικό τους καλό παιδί και έκανα τις δουλειές μου έγλυφα και έτρωγα από το σύστημα (με επιδόματα τυφλότητας, με δουλειές που έπαιρνα με μέσο μέσα από τους πολιτικούς μου φίλους, με μια θεσούλα στο δημόσιο που ακόμα και τους παπάδες χρησιμοποιούσα για να κονομήσω σε βαρος των αλλων μου συνάνθρωπων) σήμερα βγαίνω και το παίζω πατριώτης και Ελληναρας και θέλω να καθαρίσω το τόπο από ολο αυτό το βρώμικο σύστημα που τόσα χρόνια με ταΐζε και με έκανε μέρος του. Τι έγινε που ένα λάθος όλα αυτά τα χρόνια; καλά δε πέρναγα; και τώρα γιατί Χ Α; γιατί ΣΥΡΙΖΑ;
Όχι κύριοι να πάτε εκεί πους σας τάιζαν, εκεί που κάνατε τις δουλειές σας, εκεί που κλέβατε τα παιδιά σας και τα εγγόνια σας.
Δε παραδέχομαι κανέναν σας, όλοι εσείς που τρέχατε πίσω από τα 2 μεγάλα κόμματα που κατασπάραξαν τα παιδιά σας σήμερα ψάχνετε μια νέα ευκαιρία να μπορέσετε να ξαναφατε πάλι κριμένοι πίσω από μικρότερα κόμματα που αυτή τι στιγμή είναι άνοδο.
Και ένα παράδειγμα, γνωστός μου που ήταν στέλεχος στο κόμμα της Νέας Δημοκρατίας που η μάνα του και ο πατέρας του έπαιρναν για πολλά πολλά χρόνια και που ίσως παίρνουν ακόμα επίδομα τυφλότητας και είναι ποιο ανοιχτομάτηδες από όλους μας εδώ, τώρα μου το παίζει Χρυσα Αυγα και με χαιρεταει με τι γροθιά σηκωμένη.
Τέτοιοι είσαστε όλοι. ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ

youlia olomplava είπε...

gida gida poia gida? ta gidia kai ta gidia......

ατζάρντο είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Μaria είπε...

Άσχημα ξεκίνησες την βουλευτική σου θητεία κ.Κοντονή.

http://youtu.be/3nMBoW3HA4c

Από όσα ανέφερε η μαθήτρια για το μείζον πρόβλημα του μεταναστευτικού ,ο προβλεπόμενος ακριβής αριθμός σε πείραξε?
Όταν ένα κράτος-που ακόμα δεν ξέρει πόσους δημοσίους υπαλλήλους έχει-ανακοινώνει επίσημα ότι έχει 1.500.000 μετανάστες(στην πραγματικότητα είναι το διπλάσιο)

http://www.spirospero.gr/index.php/koinonia/12164-posoi-einai-oi-metanastes-stin-ellada

γιατί απορείς όταν σου λένε ότι έτσι όπως πάνε το 2015 θα ξεπεράσουν τα 3.5000.00?

Επληρώσαμε "τα αδέλφια μας" τότε του Σαμαρά ,θα πληρώσουμε και σήμερα τις ανοησίες του Σύριζα περί "πολιτών του κόσμου"?