Τρίτη, 8 Μαΐου 2012

Ιστορική φωτογραφία...

...με το πλοίο της ΑΝΕΖ να οδηγείται με ρυμουλκό στο ναυπηγείο για επισκευές. Το πλοίο της ΑΝΕΖ ήταν αγκυροβολημένο εδώ και 5 χρόνια στο λιμάνι της Ζακύνθου, παραμένοντας παροπλισμένο και αφημένο στη σκουριά και την εγκατάλειψη.
Photo: Gi.Kop.

11 σχόλια:

Ατσάραντος είπε...

Άν για να απομακρυνθεί το "ΖΑΚΥΝΘΟΣ ΙΙ" έπρεπε να βγει ο Τσίπρας, τότε για να φύγει το "ΕΛΥΤΗΣ" μήπως πρέπει να βγει η Παπαρήγα;

Andriani είπε...

Ας ελπίσουμε ότι το συγκεκριμένο πλοίο όταν με το καλό ξεκινήσει τα δρομολόγια στη γραμμή Ζακύνθου –Κυλλήνης δε θα συμμετέχει στη παράνομη κοινοπραξία των ληστών, που μας έχει καταδικάσει και αποκλείσει από την υπόλοιπη Ελλάδα. Το εισιτήριο είναι απαγορευτικό. Πολλές φορές στοιχίζει λιγότερο να ταξιδέψεις με αεροπλάνο στο Λονδίνο από ότι με πλοίο στη Κυλλήνη.
Την ίδια στιγμή που γίνεται μείωση μισθών, συντάξεων και αυξάνονται οι δαπάνες για την υγεία, πρόνοια και παιδεία, οι εφοπλιστές δεν καταλαβαίνουν τίποτα.
Η κοινοπραξία είναι παράνομη.
Η κοινοπραξία είναι ένα μονοπώλιο που μας εκμεταλλεύεται ανελέητα. Αυξάνει τη τιμή των εισιτηρίων και μειώνει τα δρομολόγια με το έτσι θέλω.
Πού είναι οι είναι οι φορείς που έχουν υποχρέωση να μας προστατεύσουν;
Γιατί δεν διαμαρτύρονται;
Γιατί τα τοπικά Μ.Μ.Ε δεν αναδεικνύουν το θέμα; Μήπως επειδή τσιμπολογάνε από τους εφοπλιστές;
Έλεος, οι οικογένειες-εφοπλιστές χρόνια τώρα εκμεταλλεύονται ένα δημόσιο αγαθό μη προσφέροντας το παραμικρό στην κοινωνία της Ζακύνθου.
Η ακτοπλοϊκή γραμμή είναι αγαθό πρώτης ανάγκης και περιουσία πρωτίστως των πολιτών της.
Μη σκοτώνετε τα κουνούπια. Άλλοι μας πίνουν το αίμα.

Andriani είπε...

Και επιτέλους το Λιμεναρχείο είναι εντάξει στις υποχρεώσεις του;
Ο Λιμενάρχης ξέρει τι υπογράφει;
Τα δρομολόγια εκτελούνται με νόμιμο τρόπο;
Φεύγει το σωστό πλοίο σε κάθε προγραμματισμένο δρομολόγιο;
Στο υπουργείο είναι όλα εντάξει;
Πάψτε να πιστεύετε ότι μπορείτε να μας γ@μ@τε όλους. Υπάρχουν ελεγκτικοί μηχανισμοί και εκτός Ελλάδας.
Σταματήστε στη κοινοπραξία να θέλετε και τη πίτα ολόκληρη και το σκύλο χορτάτο.
Κατεβάστε τη τιμή των εισιτηρίων ΤΩΡΑ!!!

οι ξύπνιοι είπε...

Καιρός ήταν! Είναι καιρός πια να φύγει και το ΕΛΥΤΗΣ που μένει παράνομα ακινητοποιημένο μέσα στο λιμάνι, 5 χρόνια και βάλε!! Παράνομες είναι και οι εργασίες που γίνονται τόσον καιρό σε αυτό αφού το λιμάνι μας δεν είναι ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη!! Η ηχορύπανση, η διατάραξη της ησυχίας των ιστιοπλόων και του επιχιερηματία που διατηρεί το ουζερλι στην αποβάθρα στα παλιά τους τα παπούτσια!! Η δε ρύπανση που προκαλεί (ηλεκτρόλυση) τόσον καιρό μετρήθηκε ποτέ;;; Η νέα Λιμενική Επιτροπή σκοπεύει να κωφεύει για πολύ καιρό ακόμη;; Πόσες παρατάσεις στην προθεσμία για την απομάκρυνσή του για να μη βγεί σε πλειστηριασμό θα δώσετε ακόμη κύριοι;;;
Το λιμάνι το κατάντησαν καρνάγιο!!
Επιτέλους κύριοι, πρέπει να σταματήσει η υποβάθμιση του νησιού, του περιβάλλοντος που ζούμε , του πολιτισμού μας και του τπυριστικού προϊόντος που πουλάμε!! Γιατί κάποια μέρα όχι μόνο καράβια δικά μας δεν θα έχουμε αλλά θα τα βλέπουμε να μας κουνάνε μαντήλι απόμακριά όπως τα κρουαζιερόπλοια φέτος! Ξυπνείστεεεεε!!!

Katrougiali είπε...

Αντικείμενο και αποτέλεσμα της κοινοπραξίας πλοίων Ζακύνθου είναι η νόθευση του ανταγωνισμού.

Δεν είναι η πρώτη φορά που η κοινοπραξία κατηγορείται για αυτό: http://www.express.gr/news/shipping/53486oz_2008071853486.php3
Ως Ζακυνθινοί προσπαθούμε να επενδύσουμε σε νέες αεροπορικές συνδέσεις όταν δεν έχουμε καταφέρει να εξελέγξουμε ως κοινωνία τα του οίκου μας, να ξεφορτωθούμε δηλαδή τους ντόπιους νταβαντζήδες της ακτοπλοΐας.
Και επιτέλους αυτοί οι κύριοι της κοινοπραξίας που επενδύουν τα κέρδη τους δεκαετίες τώρα; Μήπως στο νησί μας;
Στο Πειραιά λέγονται πολλά για τοκογλυφικές δραστηριότητες και για καταθέσεις στην Ελβετία.

Sabrol είπε...

Η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται. Αρκεί ένα τηλεφώνημα στα γραφεία της κοινοπραξίας για να πάρεις μια πρώτη γεύση της ποιότητας των υπηρεσιών.

Η έννοιες ευγένεια και αγωγή είναι άγνωστες στο προσωπικό. Οι λέξεις παρακαλώ, ευχαριστώ, καλό ταξίδι έχουν αντικατασταθεί με λέξεις όπως, ομπροοοός, ναιιιιι, στο τέλος σου κλείνουν και το ακουστικό στα μούτρα.

Και σε μπουρδέλο να πας, ακόμη και η πουτάνα ένα ευχαριστώ θα στο πει.

NIKOS LAGANAS είπε...

Το ίδιο συμβαίνει στα ΚΤΕΛ τα ΤΑΧΙ και γενικός σε όλα τα μονοπώλια και μην ξεχνάμε ώμος ποσό αγενείς είναι οι περισσότεροι που κάθονται πίσω από τα κισσέ του δημόσιου.

popolaros είπε...

Filoi moy poli kala ta lete oloi, alla tha sas kano mia erotisi.Otan to zakynthos eixe bgi apo tin koinopraksia, posoi to protimisame? paroti eixe kai xamiloteri timi kata 15 tis ekat poio xamila.Taksideyame kai eixe mesa 16 ayt/ta. Kaloproereta sas leo as afisoyme ta logia kai as perasoyme sta erga, den exoyme perithoria gia mono logia.
Kali sinexia.

dionisakis είπε...

κάνοντας πέρυσι μια αναφορά στο Υπουργείο Ανάπτυξης-Ναυτιλίας για το θέμα των δρομολογίων στη γραμμή Ζακύνθου-Κυλλήνης και ποιός τα ορίζει,πήρα την απάντηση οτι υπάρχει μια επιτροπή που συνεδριάζει και τα ορίζει ανα τρίμηνο,ΑΛΛΑ μου έστειλαν και ενα ΦΕΚ που αναφέρει οτι μπορεί το Λιμεναρχείο να μεταβάλλει ΜΟΝΟ του τα δρομολόγια μετά απο αίτηση του πλοιοκτήτη η αν κρίνει οτι συντρέχουν λόγοι γι αυτό.Επίσης έχει καταργηθεί το άρθρο που προέβλεπε οτι μπορεί η Νομαρχία η ο Δήμος να παρέμβει στο θέμα των δρομολογίων.Όπως καταλαβαίνετε αυτό είναι καραμπινάτος όρος καρτέλ,μόνο που είναι επίσημο και νόμιμο και έχει και ΦΕΚ.

eospote είπε...

Γνωρίζοντας κανείς το μέγεθος της διαφθοράς στη χώρα μας εύκολα μπορεί να συμπεράνει ότι οι αποφάσεις του κάθε υπουργείου ελέγχονται για τη νομιμότητα τους. Οι πλοιοκτήτες έχουν την δυνατότητα να διαμορφώνουν προς όφελος τους τις όποιες αποφάσεις.

Η κοινοπραξία πλοίων στη Ζάκυνθο ΕΙΝΑΙ ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΤΟ ΚΑΡΤΕΛ.

Το καρτέλ είναι ΠΑΡΑΝΟΜΟ και το Δίκαιο ανταγωνισμού τον απαγορεύει. Η δημιουργία αυτού του καρτέλ στερεί στον καταναλωτή τη δυνατότητα επιλογής. Είναι επιβεβλημένο να εφαρμοστεί ο νόμος που απαγορεύει αυτές τις πρακτικές και να επανέλθουν οι συνθήκες ανταγωνισμού στην αγορά.

Υπάρχει και το Ευρωπαϊκό Δίκαιο. Αρμόδιοι για την εφαρμογή του Ευρωπαϊκού Δικαίου Ανταγωνισμού είναι η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, οι εθνικές αρχές ανταγωνισμού και τα εθνικά δικαστήρια.

Το ελληνικό Δίκαιο κατά των περιορισμών του Ανταγωνισμού ρυθμίζεται στο Νόμο 703/1977, ο οποίος σε μεγάλο βαθμό επαναλαμβάνει τις αντίστοιχες ευρωπαϊκές ρυθμίσεις. Δυστυχώς για εμάς η ελληνική επιτροπή ανταγωνισμού λειτουργεί προς όφελος του καρτέλ.

Όπως όμως οι εθνικές αρχές έτσι και Ευρωπαϊκή Επιτροπή ανταγωνισμού μπορεί να επιβάλλει πρόστιμα σε εταιρίες που παραβιάζουν το δίκαιο.
Εάν οι τοπικοί φορείς είχαν τη θέληση να λειτουργήσουν προς όφελος της Ζακύνθου έχουν την δυνατότητα να απευθυνθούν στις ευρωπαϊκές αρχές.

ΠΡΕΠΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΟΙ ΕΦΟΠΛΙΣΤΕΣ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΤΗΣ ΖΑΚΥΝΘΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΣ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ

Α.Π.Σ Ζάκυνθος είπε...

Μακαρι να γινει αυτο που ακουγεται περι "σφηνας" του Θεοδοση στη γραμμη με δικο του καραβι μπας και δουμε επιτελους τι σημαινει ανταγωνισμος σε αυτο το νησι!