Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 3ου Δημοτικού Σχολείου Άμμου Ζακύνθου, σας προσκαλεί όλους, μικρούς –μεγάλους στο αποκριάτικο πάρτι, που θα κάνει την Παρασκευή 17/02/2012 και ώρα 16.00΄ στον παιδότοπο «ΓΛΥΚΙΑ ΓΕΥΣΗ» στον Πλάνο. Σας περιμένουμε όλους για ένα αποκριάτικο ξεφάντωμα, που θα κρατήσει όσο αντέχουν οι μικροί μας μασκαράδες. Για την καλύτερη διασκέδαση των μικρών μας φίλων, θα έχουμε και σόου με κλόουν. Τιμή εισόδου: 7 ευρώ και περιλαμβάνει διάφορα εδέσματα και αναψυκτικά.
Ο Ανδρέας από το Βερολίνο ετοιμάζεται για Ελλάδα
-
Στον καλύτερο ραδιοφωνικό σταθμό του κόσμου, ο Ανδρέας από το Βερολίνο
ετοιμάζεται για το ταξίδι στην Ελλάδα αλλά με άλλο τρόπο. Καλή ακρόαση! Θα
πρέπει ...
Πριν από 5 ώρες































0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου