Σάββατο 24 Δεκεμβρίου 2011

Χρόνια πολλά από το Δύ-στιχο!

Ετούτα τα Χριστούγεννα, δεν στόλισα δεντράκι, 
γιατί δεν μου αφήσανε, ούτε πενηνταράκι. 
Έτσι όπως εγίνηκε ποδήλατο η ζωή μου, 
κοντεύουν να μου πάρουνε και την αναπνοή μου. 

Άναψα σαν το μπόι μου, μεγάλες, δυό λαμπάδες, 
να με γλυτώσει ο Θεός από τους γολγοθάδες. 
Επάνω στο ποδήλατο, έβαλα λίγα φώτα, 
να δώσω μία γιορτινή, στο σπιτικό μου, νότα. 

Καλά Χριστούγεννα, λοιπόν, το ηύρεμα να βρείτε, 
υγεία να ʽχετε, χαρά, γλυκειά ζωή να ζείτε. 
Post: Δύ-στιχος

1 σχόλια:

youlia olomplava είπε...

Tragiko! Enas pyrosvesths pethane en wra ergasias apo anapneustiko to3ikwn kapnwn! Fysika den htan o Italos o mafiozos, poy exei perasei ton diagonismo me fakelaki o Pellizagaraws! Dysixws htan Ellhnoamerikanos! Poios ergazontan mazi toy kai poios ton efere e3w meta apo posh wra? Agnwsto!