Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2011

100-150 ευρώ για να πας στην Κυλλήνη με σκάφος;

Ποιός το περίμενε ότι για να πας στην Κυλλήνη θα έπρεπε να πληρώσεις από 100-150 ευρώ; Κι όμως έγινε και αυτό, όπως κατήγγειλε ο Δήμαρχος Στέλιος Μποζίκης. Άνθρωποι που βρέθηκαν στην ανάγκη, είτε για ιατρικούς λόγους, είτε για άλλη επείγουσα κατάσταση, να μεταφερθούν στην Κυλλήνη, αναγκάστηκαν να πλήρωσουνν μέχρι και 150 ευρώ για να φτάσουν απέναντι. Το Λιμεναρχείο δεν έβλεπε να μπαίνει κόσμος στα καϊκια και τα σκάφη; Είναι νόμιμη αυτή η διαδικασία;

7 σχόλια:

GeorgesGlass είπε...

50€ είναι Άτσαραντε, το πήρα τη Δευτέρα. Σε 45 λεπτά είσαι απέναντι. να'ναι καλά τα παλικάρια.

ατζάρντο είπε...

να'ναι καλά οι εκμεταλλευτές(μήπως πήρε το αυτί σου πόσο χρεώνουν όταν είναι μισοαάδειο το καίκι???)...να'ναι καλά τα παληκάρια....να'σαι και εσύ καλά που γουστάρεις!

Pavlius είπε...

εκμεταλλευτές φίλε μου είναι αυτοί που νομίζουν ότι η γραμμή είναι δικιά τους και την κλείνουν για μια βδομάδα, εκβιάζοντας καταστάσεις κρατώντας ομήρους ένα ολόκληρο νησί ενώ αυτή πίνουν τα ουζάκια σε καφενέδες στη χώρα...
Αν στην τελική ήθελαν να είναι σωστή απέναντι στη Ζακυνθινή κοινωνία έπρεπε να περνάει ένα καράβι τη μέρα, γιατί ξέρεις πόσα μπορούν να σου τύχουν μέσα σε μια βδομάδα?

GeorgesGlass είπε...

Πες τα Pavlius!

βρε λιβελούλα13, είσαι και εσύ της γης ο κολασμένος και σε εκμεταλεύονται τα ιδιωτικά συμφέροντα και η κόρη καραβοκύρη;

Το λιμεναρχείο να πάει να ανοίξει τα λιμάνια και να συλλάβει όποιον παραμποδίζει τα δρομολόγια.
Αλλά είναι κυφήνες και αυτοί όπως και ο εισαγγελέας.
Όποιος θέλει μπαίνει σε όποιο καϊκι του γουστάρει, δεν κατάλαβα δηλαδή πρέπει να πάρουμε άδεια από τον Περισσό;

ατζάρντο είπε...

ποιον περισσο φιλε μου?
σου μιλησε κανεις για περισσο?αν μιλαγα για τον περισσο, θα στο εκανα και πιο νιανια για να το καταλαβεις και να μην αφησω τη φαντασια σου να δρα αχαλινωτη...
υπαρχουν και αλλα πραγματα εκτος απο τον περισσο...
μαλλον εχεις δουλεια που σου εξασφαλιζει τα προς το ζην γι' αυτο μιλας και με τοση ευκολια.
η απεργια δε γινεται για τις γραμμες του τυρογαλα που εδω και χρονια μας γδερνουν κανονικοτατα....
μηπως ακουσες ποσουσ μηνες ειναι απληρωτοι οι εγαζομενοι στα καραβια του πειραια?
και αφου το βαζεις ετσι...ναι μπορει να ειμαι και μια απο της γης τους κολασμενους γιατι εφτασα να δουλευω για 300ε το μηνα και να μην εχω καν το δικαιωμα της απεργιας...
εγω δεν ειπα οτι ειναι λαθος να εσπαγε εστω για ενα δρομολογιο τη μερα η απεργια...εγω σχολιασα το γεγονος οτι ο κυριος αυτος με το καικι εκμεταλλευεται τη αναγκη συμπολιτων μας για να βγαλει λεφτα!
τωρα που τα φανταστηκες εσυ ολα αυτα και εσπευσες να σχολιασεις, σορυ, χαθηκα στις γραμμες!

GeorgesGlass είπε...

Καλα μη τσαντίζεσαι, κουβέντα κάνουμε.
Το δικαίωμα της απεργίας το έχουμε όλοι εκτός και εάν είσαι δικαστής ή δεν ξερω εγώ τι.

Και όποιος θέλει να πάρει τους μισθούς του από το Τυρογαλά να κάμουνε ένα σύλλογο να βρούνε ένα καλό δικηγόρο και να του πάρουνε το σπίτι. Να τον φαλιρίζουνε και να κάμουνε αυτοί γραμμή.

Είσαι αριστερούλης και σύ και ο Άτσα γιατί δεν καταλαβαίνετε την βασική αρχή της παροχής με ανταμοιβή -καικι / ταξιδιώτης κτλ κτλ τα θελετε όλα αμούτσι. Γι'αυτό κατά την γνώμη σου η παροχές σου στη δουλεία που κάνεις είναι πάνω από τα 300€, αντί να καταλάβεις ότι η αγορά έτσι σε κοστολογεί.

300€ εγώ θέλω μόνο στη καθεσία μου.

Αν έβγαζα μόνο 300€ το μήνα θα σε πηγαινόφερνα με στρώμα θαλάσσης για 20€ με τοστάκι και φραπέ.

ατζάρντο είπε...

δυστυχως απολυθηκα αγαπητε μου, ουτε και εγω το περιμενα....και για πιο λογο?γιατι στη δουλεια μου κοστιζα 100 παραπανω ευρω και προτιμησαν καποιον χωρις πτυχιο.δικαιο ε?
και τωρα δουλευω 3 φορες τη βδομαδα...για αυτο και τα 300ε και ανασφαλιστα γι αυτο και δεν εχω δικαιωμα απεργιας.
αλλα τι να καταλαβεις εσυ αμα τρως 300ε στην καθισια σου?