Πέμπτη 9 Ιουνίου 2011

Μνημόνιο και στις ξένες γλώσσες διδασκαλίας;

Όταν οι περικοπές αφορούν την εκπαίδευση των παιδιών μας, ποιός θα μείνει αδιάφορος; Σύμφωνα με υπουργική αποφάση αλλάζει το σύστημα διδασκαλίας της δεύτερης ξένης γλώσσας στα δημοτικά και τα γυμνάσια. Συγκεκριμένα η απόφαση προβλέπει πως πλέον θα διδάσκεται μόνο μία δεύτερη ξένη γλώσσα, στην 5η και 6η του κάθε δημοτικού σχολείου, η Γαλλική ή η Γερμανική, χωρίς όμως να λαμβάνεται υπόψη και να προβλέπεται η αναγκαία σύνδεση και συνέχιση της διδασκαλίας της ίδιας δεύτερης ξένης γλώσσας, από τη μια βαθμίδα εκπαίδευσης στην άλλη. Για παράδειγμα, με το νέο αυτό σύστημα, μαθητές του δημοτικού θα διδαχθούν για δύο χρόνια μία γλώσσα ενώ στο γυμνάσιο θα καλούνται να παρακολουθήσουν τον τρίτο χρόνο διδασκαλίας μιας άλλης ξένης γλώσσας!!! Η παράλογη και κακοσχεδιασμένη αυτή περικοπή, είναι βέβαιο ότι θα προκαλέσει προβλήματα και περιττή ταλαιπωρία στους μαθητές. Ο πιθανός χαρακτηρισμός των δημοτικών σχολείων, ανάλογα με την διδασκόμενη ξένη γλώσσα, ως “γερμανικού” ή “γαλλικού” θα ενισχύσει την προτίμηση του ανάλογου σχολείου για πολλούς μαθητές, με αποτέλεσμα τη μετακίνηση μαθητών, μ' αυτό το κριτήριο, πιθανόν προκαλώντας ερήμωση κάποιων σχολείων και συνωστισμό άλλων. Πρόσφατα συγκροτήθηκαν δύο Ενώσεις Γονέων, που ...η συνέχεια εδώ.
...εκπροσωπούν τους Συλλόγους Γονέων των περισσότερων δημοτικών σχολείων του νησιού. Η 1η Ένωση εκπροσωπεί κάποια από τα δημοτικά σχολεία της πόλης και του Βασιλικού. Πρωταρχικός και καταστατικός σκοπός της είναι, μεταξύ άλλων, η συνεργασία και η αλληλεγγύη των συλλόγων γονέων, για το κοινό καλό των παιδιών - μαθητών, η συμβολή στην ποιοτική βελτίωση, εξυγίανση κι εκσυγχρονισμό της δημόσιας δωρεάν παιδείας, της μόνης σίγουρης επένδυσης για το μέλλον! Αυτός ο γενικός, όπως και όλοι οι ειδικότεροι στόχοι της, είναι δυνατόν να επιτευχθούν μόνο με καλή ενημέρωση και συνεργασία όλων των ενδιαφερόμενων γονέων και μαθητών και τη συμμετοχή τους, σε κάθε προσπάθεια που γίνεται προς αυτή την κατεύθυνση. Γι' αυτό και ζητήσαμε τη συμβολή των γονέων των σχολείων που συμμετέχουν στην Ένωση, στη λήψη της πρότασης μας, συμπληρώνοντας ένα σχετικό ερωτηματολόγιο. Η απόφαση που θα ληφθεί θα προωθηθεί στις αρμόδιες διευθύνσεις και στο Υπουργείο, σε συνεργασία και με τις άλλες Ενώσεις και Ομοσπονδίες Γονέων της χώρας. Με χαρά αναμένουμε την ανταπόκριση όλων των γονιών της Ένωσής μας κι όχι μόνο και ελπίζουμε να αποτελέσει αυτή η συγκυρία έναυσμα για την ενεργοποίηση όλων των ενδιαφερόμενων γονιών, να συμμετέχουν στη λήψη των αποφάσεων που αφορούν τα παιδιά μας.
Post: 1η Ένωση
Γονέων Μαθητών

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μην ανησυχείτε καθόλου αγαπητοί γονείς, μπορεί τα παιδιά σας να μη μάθουν στο σχολείο τους ξένες γλώσσες ή πληροφορική ή καλά μαθηματικά και φυσική, μπορεί ν' αποφοιτήσουν και να μην ξέρουν να κάνουν μια διαίρεση, θα εμπεδώσουν όμως καλά - καλά ένα σωρό ανόητους κι αποβλακωτικούς θρησκευτικούς μύθους, αντίθετους στη λογική και τα επιστημονικά δεδομένα, που θα τα προετοιμάσουν, αντί να χρησιμοποιούν τη λογική τους και να ερευνούν για την πραγματικότητα, να είναι έτοιμα ως ενήλικες να πιστέψουν σε οποιαδήποτε ανοησία τους σερβιριστεί...

Υπάρχει λόγος...

youlia olomplava είπε...

Τα θρησκευτικα σωζουν οχι μονο ψυχες αλλα και ζωες. Ας ας μην εναντιωθουμε στην δυναμη τις προσευχης λογο του οτι υπαρχουν ανοητοι και αποβλακωτικοι εκκλησιαστικοι φορεις!

Ανώνυμος είπε...

Υoulia,

Θα ήταν ενδιαφέρον να μας αναλύσεις το πώς τα θρησκευτικά ...σώζουν ζωές! (Ίσως θέλεις να πεις "η θρησκεία")...

Δυστυχώς, η πραγματικότητα σε διαψεύδει κάθε μέρα. Οι περισσότερες αιματηρές διαμάχες στον κόσμο είχαν και έχουν (και) κυρίως θρησκευτικό υπόβαθρο, και στις περιπτώσεις αυτές οι θρησκείες πολύ πρόθυμα εγκρίνουν και/ή επιβάλλουν την αφαίρεση ζωής των "απίστων" της άλλης πλευράς.

Οι περισσότερες γενοκτονίες, εκκαθαρίσεις, αφαγές, διώξεις, πογκρόμ έχουν ως υπόβαθρο τις θρησκευτικές διαφορές.

Στο σχολείο, τα παιδιά δέχονται μια τρομερά βλαβερή επίδραση από τα θρησκευτικά, διότι από τη μια πλευρά πρέπει να μάθουν και να καταλάβουν την επιστημονική εξήγηση του κόσμου, που είναι η μόνη έγκυρη, από την άλλη πρέπει να πιστέψουν χωρίς αντίλογο την εντελώς ατεκμηρίωτη και προκλητικά παράλογη θρησκευτική "εξήγηση".

Κατά συνέπεια, ο ανορθολογισμός που επιβάλλεται με το παντελώς άχρηστο "μάθημα" των θρησκευτικών προκαλεί μεγάλη βλάβη στη διαδικασία μάθησης που υποτίθεται ότι συμβαίνει στο σχολείο.

Οι θρησκευτικοί μύθοι και παραλογισμοί δεν έχουν καμία θέση σε ένα σύγχρονο σχολείο. Στην Ελλάδα όμως, που αποτελεί το μεσαιωνικό απομεινάρι στην Ευρώπη επειδή αυτό βολεύει τους παρασιτικούς ρασοφόρους που την καβάλησαν από τη δημιουργία του "νεοελληνικού" κράτους, οι νέοι πρέπει να υποστούν τον εξευτελισμό της νοημοσύνης τους δια του "μαθήματος" αυτού, θέλουν δεν θέλουν, επειδή το Υπουργείο "Παιδείας" υποκύπτει δουλικά στη θέληση της "επικρατούσας θρησκείας".

Δεν είναι τυχαία η γενική κατάσταση αυτής της χώρας, οι δε κακομοίρικες προσευχές, κλάψες και παρακάλια του "περιούσιου λαού" προς το θεό της "ορθοδοξίας" δεν πρόκειται να βοηθήσουν. Άλλα χρειάζεται να γίνουν, πρώτ' απ' όλα να υπάρξει Παιδεία.

Εδώ όμως πάμε πάντα αντίθετα στη λογική, υποβαθμίζοντας μαθήματα μεγάλης και πραγματικής σημασίας για τους μαθητές και καταστρέφοντάς τους τη λογική σκέψη με το "μάθημα" που λέγεται "θρησκευτικά", αλλά θα μπορούσε να λέγεται πιο σωστά "καταστροφικά".

youlia olomplava είπε...

Της Πεντηκοστης.. τα θρησκευτικα σου δινουν γνωσεις για να αντιμετωπιζεις τα καθημερινα αλλα και τα μακροπροθεσμα προβληματα. Ολες οι επιστημες εχουν βασεις στην θρησκεια.

Ανώνυμος είπε...

Youlia,

Ωραία τα ...αστεία σου!

Τα θρησκευτικά δεν παρέχουν απολύτως καμία χρήσιμη γνώση, εκτός από παραμύθια και ιστορίες γεμάτες ψέματα, αγριότητα και μισαλλοδοξία... Οι Γραφές είναι τα ανηθικότερα κείμενα που έχουν ποτέ εμφανιστεί - προφανώς δεν τις έχεις διαβάσει ποτέ...

Όσο για το ότι οι επιστήμες έχουν τη βάση τους στη θρησκεία, ουδέν ψευδέστερο, η πραγματικότητα είναι ότι οι θρησκείες αποτέλεσαν τη μεγαλύτερη τροχοπέδη της Επιστήμης και καθυστέρησαν την πρόοδο της Ανθρωπότητας τουλάχιστο κατά χίλια χρόνια...

Αλλά, στη θεοκρατία του Ελλαδιστάν η σκέψη σταματά δια της βίας από τα παιδικά κιόλας χρόνια των ανθρώπων, με όργανο (εκτός των άλλων) το "μάθημα" των θρησκευτικών. Για το σκοπό αυτό, το "μάθημα" αυτό είναι πράγματι πολύ χρήσιμο.

youlia olomplava είπε...

Oi grafes periexoun thn alhthia kai thn zwh. H epistimes den odhgoyn panta se eumenh proodeutika nea epipeda . Ston polemo panta yparxh ena aisio telos estw an ayto einai o paradeisos gia toys orthotomountas martyres.