Κ.Υ.Μ.Α. + Ο.Υ.Π.Σ. = LFE
-
Αγαπητέ ταμία Πιτς, οι εξελίξεις τρέχουν με καταιγιστικό ρυθμό, οι ζυμώσεις
στα νέα κινήματα που ξεπήδησαν, εν μέσω θέρους χωρίς γέρους, παρασύρουν
μαζί ...
Πριν από 3 ώρες































3 σχόλια:
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ H ΑΝΗΨΙΆ TOY FRANK PELLIZAGARAWS Ή ΊΣΩΣ Η NYFH TOY H "ΔΎΟ ΤΌΝΟΣ STANH"
ΙΣΩΣ ΝΑΕΙΝΑΙ ΘΥΜΑ ΤΟΥ ΧΥΤΑ ΔΕ ΘΑ ΑΚΟΥΣΕ ΤΟΝ 902 ΚΑΙ ΤΗΠΑΤΗΣΕ .ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΤΕΤΡΑΔΗ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΗΣ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝΕ ΤΑ ΛΟΥΤΡΑ ΣΤΟ ΚΑΛΑΜΑΚΙ
Είναι φανταστική η φωτογραφία που τη βρήκες μεγάλε?
Δημοσίευση σχολίου