Σάββατο 26 Φεβρουαρίου 2011

Κάντο όπως οι αρχαίοι.

Αφόδευε εντός = Χέσε μέσα
Ταύτα λαβείν μωρή νοσούσα = Πάρ' τα μωρή άρρωστη
Εκοπρίσθη η φοράς παρά τοις αλωνίοις = Χέστηκε η φοράδα στο αλώνι
Λαβέ ταύτα Ελισσάβετ και ποίησέ τα επί πλαισίου = Πάρτα Λίζα και κάντα κορνίζα!
Όδευε εις συνουσίαν = Άντε γ@...σου
Λάβε τους όρχεις ημών = Πάρ' τα @ρχίδι@ μας
Εσύ εστί για τον πέο = Είσαι για τον πού...
Ίνα πέρδεις επί τοις όρχεσίν μου = Θα μου κλάσεις τα @ρχίδι@!
Είχον τε κνησμόν οι όρχεις μου = Και με τρώγαν τα @ρχίδι@ μου!
Της επί χρήμασι εκδιδομένης γυναικός το σιδηρούν κιγκλίδωμα = Της πουτ@ν@ς το κάγκελο!!!
Τα εκ μεταξίου γενόμενα εσωενδύματα εκ μεταξίου γενόμενα οπίσθια απαιτούσι = Τα μεταξωτά βρακιά θέλουν και μεταξωτούς κώλους
Λάβε πέντε, ω αυνανιστά (συνοδευόμενον από έκτασιν των δακτύλων της
μίας χειρός) = Πάρε πέντε, ρε μ@λ@κ@! (μαζί με φάσκελο)
Μη μου τους όρχεις τάρατε = Μη μου πρήζετε τα @ρχίδι@
Ευμεγέθους σωματικής διάπλασης αυνάν = Χοντρομ@λ@κ@ς
Χαίρε ημάς το πλατύφυλλο = Χαιρέτα μας τον πλάτανο

Post: Dion.Sem.