Και ενώ το πάρκινγκ του lidl έχει πάμπολες άδειες θέσεις, ορισμένοι συνεχίζουν να γράφουν στα παλιά τους τα παπούτσια τους ανάπηρους συνανθρώπους μας, για τους οποίους έχουν παραχωρηθεί οι συγκεκριμένες θέσεις στάθμευσης. Γιατί ρε Νεοζακυνθινοί συμπεριφέρεστε σαν κάφροι; Έκτος και αν πολλοί από εμάς είναι πραγματικά ανάπηροι στο ...μυαλό.
Η Λουθία αποφοίτησε από το νηπιαγωγείο
-
Στον καλύτερο ραδιοφωνικό σταθμό του κόσμου, η Ινφάντα Μαρία είναι
συγκινημένη γιατί η Λούσι τελείωσε το νηπιαγωγείο αλλά μιλάει και για
βιβλία και άλλα....
Πριν από 12 ώρες






























1 σχόλια:
στο μυαλό!
Δημοσίευση σχολίου