Τέσσερις μέρες μετά την οικολογική καταστροφή στο ποτάμι του Αγίου Χαραλάμπη, με τα εκατοντάδες νεκρά ψάρια να επιπλέουν στην επιφάνεια, εμφανίστηκαν οι δύο πρώτοι ψαράδες. Κατέβηκαν στο πεζούλι, ετοίμασαν τα δολώματα και με τα καλάμια επιδόθηκαν στο χόμπι τους. Χωρίς καμία ανακοίνωση από την αρμόδια υπηρεσία (δ/νση Αλιείας), χωρίς καμία σήμασνση, χωρίς να έχει ανακοινωθεί από τι ψόφησαν τα ψάρια την περασμένη Παρασκευή, αυτοί οι άνθρωποι θα διακινδυνεύσουν την υγεία τους, όταν βάλουν στο τραπέζι της κουζίνας την ψαριά που έπιασαν. Όφειλαν ή όχι οι αρμόδιες κρατικές υπηρεσίες να ενημερώσουν τον κόσμο; Δυστυχώς, εκτός από την υπεθυνόττητα, χάσαμε και το ...φιλότιμο.
Εικόνες της αποπλάνησης
-
Μην κακοβάλετε, να σας προλάβω, τα πράγματα είναι πολύ πιο απλάΤα χαρτιά
που χρησιμοποιούμε στις διάφορες χειροτεχνίες μπορεί νάναι χαρτοπετσέτες
αλλά ΠΟΛ...
Πριν από 7 ώρες
23 σχόλια:
Ερώτηση: εσύ, που έκανες την ανάρτηση και τράβηξες την φωτό., πήγες να ενημερώσεις αυτούς τους κυρίους που ψαρέυανε τι γίνεται;;;;
Xασαμε πρωφανώς και την αξιοπρέπεια μας μιας και τα περιμένουμε όλα από άλλους και δεν παίρνουμε εμείς οι ίδιοι πρωτοβουλία για τίποτα, παρά μόνο να ρίχνουμε συνέχεια τις ευθύνες σε άλλους, σε πολιτικούς, δημοσιογράφους, αρχές, θεούς, παναγίες και δαιμόνους, αλλά ξεχνάμε τη δικιά μας ευθύνη και δύναμη σαν ανθρώπινα όντα.
Ένα μεγάλο Μπράβο
Για τα περί αξιοπρέπειας μάλλον κρίνεις εξ ιδίων τα αλλότρια. Φυσικά δεν πρόκειται να πάρεις απάντηση σε αυτόν τον γελοίο υπαινιγμό. Αν θες μπορείς να ρωτήσεις τους ψαράδες. Μάλλον έχουμε μπερδέψει τους ρόλους. Είναι σαν να ρωτάς έναν πολεμικό ανταποκριτή γιατί δεν πήρε τα όπλα να πολεμήσει στο πλευρό των αδικημένων!
Tι σχέση έχεις εσύ με πολεμικούς ανταποκριτές; Την ψώνισες πολύ φαίνεται..
Ναι ή όχι;
Και πάλι λάθος είσαι. Έχουμε πόλεμο και δεν το έχεις πάρει χαμπάρι. Έχουμε κηρύξει τον πόλεμο στην ηλιθιότητα. (Το γράφει και πάνω-πάνω στο μπλογκ. Θα χάσουμε στο τέλος, αλλά δεν πειράζει.
Δηλαδή όχι. Όχι δεν τoυς ενημέρωσες τους ανθρώπους.
Μπορείς να ρωτήσεις τους ψαράδες. Φαντάζομαι ξέρεις ότι με ένα email μπορεί κάποιος να σου στείλει μια φωτογραφία ή ένα βίντεο;
Δηλαδή ναι; Με έχεις μπερδέψει. Απάντησε ξεκάθαρα αν θες ή μην απαντάς καθόλου αν δεν θες.
Και τι; Τι σχέση έχει το ε-μαιλ; Τι θες να πεις;
Πόσο ποιο απλά; Περνάς από το ποτάμι, βλέπεις ότι ψαρεύουν, βγάζεις το κινητό με τη φωτογραφική, τραβάς μια φωτογραφία, πας σπίτι σου, μεταφέρεις τη φωτογραφία στον υπολογιστή, ανοίγεις το outlook, γράφεις στη θέση του παραλήπτη atsarantos@inbox.com, επισυνάπτεις τη φωτογραφία που τράβηξες στο ποτάμι με τους ψαράδες, γράφεις στο θέμα «ψαρεύουν 4 μέρες μετά την οικολογική καταστροφή» και από κάτω «τα σχόλια δικά σας», κάνεις κλικ στο αποστολή και είσαι οκ.
E, tότε, τα πέρι αξιοπρέπειας που έλεγα δεν πάει σε εσένα. Γιατί πειράχτηκες και δεν μου το έλεγες τόση ώρα;
Peace
Αφού λοιπόν εσύ δεν μπορείς να γνωρίζεις τι είπε ο φωτογράφος στους ψαράδες, πώς μπορείς να κατακρίνεις την ηθική του υπόσταση; Γι΄αυτό ενοχλήθηκα και θεώρησα υποχρέωσή μου να υπερασπιστώ έναν "ανώνυμο πολίτη" που έστειλε στο μπλογκ μια φωτογραφία.
Τώρα που χειμωνιάζει, θα το ΖΩΝΤΑΝΕΨΟΥΜΕ το μπλογκ. Αν είχαμε πάει για μπάνιο δεν θα υπήρχε χρόνος για σχόλια!
to πρώτο σχόλιο μου δεν είχε σκοπό να προσβάλει κανέναν συγκεκριμένο άτομο, αλλά την γενική κατάσταση απάθειας που καταβάλει την κοινωνία μας, ο ατομικισμός και το "φοβάμαι να επικοινωνίσω και να ενεργήσω" .
Οκ αφού το ξεκαθαρίζεις, η απάντηση στο πρώτο σχόλιο είναι:
Όχι, τους αφήσαμε έτσι για να έχουμε θέμα και αύριο!
PSAREUOUN GIA XOBBY KAI GIA EMPORIO KIOPOIS DEN DIAVAZEI ASTA......
:P
http://zante-greens.blogspot.com/2010/08/sos.html
ΔΕΙΤΕ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΙΚΟΝΑ δυστυχως...
Μηπως πρεπει να μπουν προειδοποιητικες/ενημερωτικες πινακιδες?
@ Ο/Η Οικολόγοι Πράσινοι Ζακύνθου
mipos enas gnostos oikologos politikos mixanikos prin kamposa xronia pou ekane ekpompes stin KYRA ΕΡΖ (opos tin elege) ta eixe me to sygekrimeno potami synexeia kai me tous tote politikous gia ta idia akrivos provlimata pire to ergo kai katastrepse ton pato tou potamou pou itan ftiagmenos apo plakes opos i plateia toy Agiou Markou rixnobtas tsimento gia na lysi to sygekrimeno provlima pou itan kai synexizei na einai i vroma kai ta nekra psaria katestrepse ena ergo pou to eixan ftiaksei oi enetoi kai eixe arxeologiki kai politistiki aksia gia to topo mas einai stin ousia i ali8eia sto provlima kai i konoma tou kyriou aytou pou isos sas stirizei kai isos ton
stirizete?
kai mipos o enas apo esas tote itan kai synergatis tou stin ekpompi tou?
@ΑΡΓΑΣΙ
Νομίζω ότικάνεις λάθος. Αν θυμάμαι καλά ο μηχανικός που αναφέρεις είχε αναλάβει ΜΟΝΟ την ανάπλαση των δύο όχθεων, η οποία δεν ολοκληρώθηκε ποτέ, με ευθύνη της νομαρχίας. Μιλάμε για το κομμάτι από τη γέφυρα και μέχρι του Πατίρη. Αν το έργο είχε συνεχιστεί, η όψη του ποταμιού θα ήταν εντελώς διαφορετική. Λίγη προσοχή, όταν αναφερόμαστε με βαρείς χαρακτηρισμούς σε συνανθρώπους μας, δεν βλάπτει.
@ atsarantos
edo agapite atsarante milame gia ena ergo pou pesane arketa xrimata gia na kataliksei na einai mi ergo.
ta lefta itan dika mas kai isos simera mas lipoyn poly perisotero apo pote.
tis ey8ynes tis exoun oloi kai o tote nomarxis kai o tote dimarxos kai o mixanikos pou eixe analavei to ergo.
min ta kanoume gargara kai ta rixnoume ola stous politikous den ta trone monoi tous, tous 8eloun olous kai eimaste oloi synenoxei gia to megalo fagopoti kai gia ta romaika orgia pou kanoun.
oloi kseroume me posa leyta ksekeinaei ena ergo posoi emplekontai posa trone sto dromo kai posa peytoun sto ergo!!!
einai kai dika mas leyta kai 8a lipsoun kai apo ta paidia mas.
as arxisoume na leme ta pragmata me to onoma tous isos ginoume kalyteroi.
Διευκρινιστικα:
Ο Νομαρχης και ο επιβλεπων Μηχανικος της Νομαρχιας, ειναι οι ιδιοι, απο τοτε...
Αχ,,και να ξερατε την απαντηση που πηρε τοτε,ο εργολαβος του εργου,οταν τολμησε να προτεινει,να πεσουν με την ευκαιρια(με μηδαμινο κοστος),οι βασεις για μελλοντικη γεφυρα,στον Αγ.Χαραλαμπο...
@ΑΡΓΑΣΙ
Τι κάναμε γαργάρα; Τι δεν είπαμε με το όνομά του; Όταν αναφέρεσε σε πρόσωπα πρέπει να έχεις στοιχεία και όχι "κουβέντες του καφενείου". Αυτά που έγραψες στο πρώτο σχόλιο σου, για το έργο του ποταμιού, είναι ανακριβή και ανακόλουθα, όπως επισημαίνει και ο Kostas. Για τα γενικόλογα που γράφεις στο δεύτερο σχόλιο, σε ένα μεγάλο βαθμό συμφωνώ.
Δημοσίευση σχολίου