Σάββατο 27 Μαρτίου 2010

Nα μη ξεχάσω…….

... και αυτό όχι γιατί θέλω να το παίξω εξυπνάκιας. Απλά γιατί, μου τη σπάει που πάνε να μου φορτώσουν την ενοχή της καταστροφής του περιβάλλοντος σε μερίδιο πολύ μεγαλύτερο από αυτό που ξέρω πως μου ανήκει! Απλά γιατί, μου την σπάει που κάποιοι τύποι με δυο αυτοκίνητα εκ των οποίων το ένα τζιπ πολλών χιλιάδων κυβικών, μηχανή και σκάφος αναψυχής, κλείνοντας μια ώρα τα φώτα θεωρούν πως είναι οικολόγοι! Απλά γιατί, μου τη σπάει που οτιδήποτε σωστό πρέπει να κρατάει μια ώρα (άντε μια μέρα το πολύ). Απλά γιατί, ο άκρατος εγωισμός του ανθρώπου βάφτισε αυτή την ώρα, “Ώρα της Γης”. Η Γη υπήρχε, υπάρχει και θα υπάρχει. Και όταν αποφασίσει πως εμείς οι άνθρωποι γίναμε αρκετά ενοχλητικοί, θα μας πετάξει από πάνω της όπως ένας σκύλος πετά έναν ενοχλητικό ψύλλο. Κλείστε λοιπόν τα φώτα για μια ώρα και όλο τον υπόλοιπο χρόνο κλείστε τα μάτια σε αυτά που γίνονται γύρω σας, θεωρώντας πως έχετε κάνει το χρέος σας.
Bookmark and Share