Η εικόνα της θύρας εισόδου του 1ου Γυμνασίου - Λυκείου Ζακύνθου, μπλοκαρισμένης με κατεστραμμένα θρανία, αντικατοπτρίζει ολοκάθαρα το τραγικό αδιέξοδο στο οποίο έχει φθάσει η Παιδεία στην Ελλάδα. Η λέξη "υπολειτουργία" μάλλον αποτελεί ευφημισμό για την κατάσταση, η οποία χρόνο με το χρόνο χειροτερεύει, με ανύποπτα θύματα τα παιδιά, που αύριο ίσως χτυπάνε το κεφάλι τους στον τοίχο ως ουραγοί και υπηρέτες της Ευρώπης, όμως σήμερα, με τη "σοφή" καθοδήγηση κάποιων, χτυπάνε τους τοίχους του σχολείου τους με ό,τι βρουν μπροστά τους. Σημαντική λεπτομέρεια, το κλειστό "σπιτάκι" του φύλακα, ο οποίος προσελήφθη να φυλάει το σχολείο (πίνοντας αραχτός το καφεδάκι του) κατά τις ώρεςπου μαθητές και καθηγητές είναι εκεί! Μπορεί να μας εξηγήσει κάποιος "αρμόδιος" για ποιο λόγο δεν τοποθετήθηκε ο φύλακας το βράδυ, όταν γίνονται όλοι οι βανδαλισμοί και οι φθορές της δημόσιας περιουσίας; Ποιός λόγος υπάρχει για τη "φύλαξη" του σχολείου κατά τις ώρες που λειτουργεί και όταν όλοι είναι εκεί; Δεν είναι τουλάχιστον αστεία η απόφαση να πληρώνεται φύλακας για τις ώρες λειτουργίας του σχολείου, ενώ μένει αφύλακτο ακριβώς όταν πρέπει να φυλάσσεται; "Αργομισθία", νομίζω λέγεται αυτό στη νέα Κομματική Ελληνική... Και βέβαια, δεν φταίει ο υπάλληλος για αυτή την απαράδεκτη κακοδιαχείριση δημόσιου χρήματος... Στα άλλα σχολεία, άραγε, γίνεται το ίδιο; Και μετά λέμε, "Δεν πάμε καλά...!"
Post: ΑΗΤΟΜΑΧΟΣ
2 σχόλια:
γιατι δεν πας να ζητησεις και το δημοσιο χρημα που κατασπαταλησε ο τσαγκαροπουλος βρε αγανακτισμενε γονεα????ε????
αν ειναι να μου κανεις τον καμποσο με τα παιδακια που βρισκονται στην εφηβεια, τοτε μπραβο σου!
πολυ δακρυβρεχτο το post σου,με συγκινησες..
γιατι δεν λες και καμια ιδεα πως θα βγαλουμε τα παιδια μας απο τα αδιεξοδα και απο αυτα που τους διδαξαμε???(μονα τους λιγο δυσκολο να εμαθαν να σπανε θρανια!)
οχι πραγματικα,γιατι δε ζητας και τα λεφτα που κατασπαταληθηκαν στις τσεπες καποιων τοσα χρονια???
Mεταφέρω σχόλια κατοίκου της περιοχής:
Συνέβη πάλι (τα ίδια τα παιδιά λένε ότι έχει δημιουργηθεί «μια παράδοση» που θέλει να κλείνει το σχολείο κάθε Οκτώβρη 10-20 ημέρες). "Κανείς" δεν πληρώνει ζημιές, ούτε περικόπτονται οι μισθοί των καθηγητών αφού δεν εργάστηκαν, ούτε γίνεται έκτακτη αναπλήρωση των μαθημάτων Σάββατα και αργίες για τους μαθητές. Και φυσικά τα παιδιά ούτε την εκδρομή τους στο τέλος της χρονιάς χάνουν!!
Εγείρονται κάποια ερωτήματα όμως:
1) Είναι τα αιτήματα των παιδιών βάσιμα; Ακούω ότι λείπουν καθηγητές και βιβλία. Μα λύνεις το πρόβλημα ότι λείπουν καθηγητές (ώρες διδασκαλίας) διακόπτοντας τελείως κάθε διδασκαλία; Τα βιβλία που λείπουν για όσο διάστημα αυτό συμβαίνει δεν αναπληρώνονται με φωτοτυπίες και σημειώσεις από τους καθηγητές; Άρα η κατάληψη είναι η λύση ή απλά ένα πρόσχημα;
Ωραία, υπάρχουν προβλήματα. Άκουσα ότι ζητούν και βάψιμο του σχολείου. Αντί να κλείνει το σχολείο γιατί δεν συντάσσονται επιστολές διαμαρτυρίας από τους μαθητές ή και να γίνει συμβολική πορεία στις αρμόδιες υπηρεσίες;
2) Ως προς τις συνέπειες της κατάληψης. Το σχολείο κλείνει πχ 10 ημέρες. Πώς το Υπουργείο δέχεται να πηγαίνουν εκδρομές στο τέλος και να μη γίνεται συμπλήρωση των μαθημάτων Σάββατα και αργίες χωρίς καμία δαπάνη για το ίδιο, αφού οι καθηγητές πληρώνονται για Υπηρεσία που δεν παρέχουν και τα παιδιά δεν διδάσκονται αυτά που πρέπει αναπληρώνοντας το χρόνο που χάθηκε;
Πολύ ήπια στάση έχει το Ελληνικό Κράτος το οποίο το ίδιο όταν ένας εργαζόμενός του δεν προσέλθει στην εργασία του για όποιο λόγο δεν τον πληρώνει και στα τμήματα επιμόρφωσης που το ίδιο οργανώνει, αν κάνεις κάποιες απουσίες δεν σου δίνει βεβαίωση εκπαίδευσης ή παρακολούθησης. Εδώ λοιπόν υπάρχει το παράδοξο, αφού δεν συμπληρώνονται οι προγραμματισμένες ώρες διδασκαλίας των μαθημάτων με τις καταλήψεις, ΟΥΤΕ αναπληρώνονται με έξτρα διδασκαλία, πώς τα παιδιά παίρνουν «βεβαίωση φοίτησης» και επιτρέπεται να πάνε στις εξετάσεις και στην άλλη τάξη;
3) Γύρω υπάρχουν σπίτια, οικογένειες, άλλοι ΑΝΘΡΩΠΟΙ. Που είναι ο σεβασμός σε αυτούς και τα δικά τους δικαιώματα, όταν στο 1ο Γυμνάσιο-Λύκειο Ζακύνθου τα παιδιά κάνουν φασαρία, παίζουν μπάλα ουρλιάζοντας ΟΛΗ την νύχτα, βάζουν μουσική στη διαπασών και παίζουν καρεκλοπόλεμο όλο το βράδυ; Ο άμοιρος πολίτης αυτού του ρημαδιασμένου Κράτους που την άλλη ημέρα έχει δουλειά και θέλει να ξεκουραστεί κάποιες ώρες κοινής ησυχίας γιατί στερείται αυτό το δικαίωμά του; Γιατί η Ελληνική Αστυνομία όταν ειδοποιείται δεν μπορεί να επέμβει να κάνει συστάσεις ή να πάρει τα στοιχεία όσων παρανομούν (και αφού είναι ανήλικοι να συλλάβει τους γονείς ή οι νόμοι είναι μόνο χαρτιά στα συρτάρια όταν δε θέλουμε να τους εφαρμόσουμε); Κατάληψη σημαίνει κάνω θόρυβο όλη νύχτα και κάνω γήπεδο το χώρο που καταλαμβάνω; Και ποιοι μαθητές είναι μέσα τη νύχτα; Να μας πεί το μαθητικό συμβούλιο που τους έδωσε την ευθύνη να είναι μέσα τη νύχτα και τους ξέρει.
Οι Διευθυντές σου λένε «κάνε υπομονή, δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα» (αλλά δεν καλούν τον εισαγγελέα για τις ζημιές και την ηχορύπανση), η Αστυνομία σου λέει «συγνώμη δεν μπορούμε να επέμβουμε» (αποκτήσαμε και άλλο άσυλο φαίνεται), ο πολίτης το δικό του δικαίωμα στον ύπνο το βράδυ πως θα το περιφρουρήσει;
Άμα όμως ένα αγανακτισμένος πολίτης εισέλθει μέσα στο σχολείο και διαπληκτιστεί με τα παιδιά, η πολιτεία αμέσως θα «ξυπνήσει». Οι Διευθυντές θα του πούν «ντροπή σου που έβρισες ένα από τα παιδιά μας» και η αστυνομία ίσως τον πάρει «αρρέστο» γιατί τόλμησε να βρίσει εκείνους που παράνομα καταλαμβάνουν ένα Δημόσιο χώρο και παράνομα ηχορυπαίνουν σε ώρες κοινής ησυχίας. Πολύ ωραίο κράτος! Δημοκρατία και ισότητα και ισονομία για όλους!!!
4) Αφού το κτίριο είναι υπό κατάληψη γιατί έχει ηλεκτρικό ρεύμα και νερό; Το ότι τα φώτα του σχολείου μένουν ανοικτά όλο το βράδυ, μπαίνουν θερμάστρες και μένουν βρύσες ανοικτές ανεξέλεγκτα, σημαίνει ότι θα πρέπει να πληρώνουν όλοι οι υπόλοιποι πολίτες του Κράτους. Μπράβο Ελλάδα. Σπουδαία παιδεία έχουν όλοι οι πολίτες σου και σπουδαία υπηρεσία στον πολίτη προσφέρουν όλες οι Υπηρεσίες σου.
Δημοσίευση σχολίου