Μάρκος
-
Στον καλύτερο ραδιοφωνικό σταθμό του κόσμου, ο πιτσιρίκος γνώρισε τον Μάρκο
και έγιναν φίλοι. Καλή ακρόαση! Θα πρέπει να συνδεθείτε για να διαβάσετε το
υ...
Πριν από 4 ώρες
ΟΧΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΕΣ ΣΤΑ BLOG. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΝΟΜΙΟ ΤΩΝ ΠΑΡΑΘΥΡΩΝ ΤΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ... Υπεύθυνος για το νόμο: Ιζνογκούντ. Διαχειριστής: Λούκι Λουκ. Αρχισυνταξία: Κρουέλα ντε Βιλ. ΤΟ ΧΙΟΥΜΟΡ ΒΛΑΠΤΕΙ ΣΟΒΑΡΑ ΤΗ ...ΒΛΑΚΕΙΑ, ΑΝ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ Η ΒΛΑΚΕΙΑ ΘΑ ΝΙΚΗΣΕΙ Για ότι προκύψει, το μαγαζί διανυκτερεύει στο atsarantos.blogspot@gmail.com
9 σχόλια:
Καλά συγνώμη κιόλας. Από ότι βλέπω αυτοί που συμμετείχαν στην ποδηλατάδα ίσα - ίσα που γέμιζαν ένα ταξί. Δεν το έπαιρναν κιόλας γαι να κάνουν και την δική μας ζωή ευκολότερη? Από ότι γνωρίζω και εφόσον δεν υπάρχουν ποδηλατόδρομοι στη Ζάκυνθο (κακώς βέβαια) όσοι χρησιμοποιούν ποδήλατα για την μετακίνησή τους, είναι υποχρεωμένοι να τηρούν τον Κ.Ο.Κ. όπως να μην κινούνται ανάποδα σε δρόμους μονής κυκλοφορίας και πάντα να κινούνται στο δεξιό άκρο, χωρίς να δυσχερένουν την ομαλή κίνηση των υπολοίπων οχημάτων.
Υ.Γ.: "΄Αντε γιατί καλή η ποδηλατάδα αλλά την βαριέται και Θεός"!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΤΙ ΕΝΝΟΟΥΜΕ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΠΟΔΗΛΑΤΑΔΑ ;
ΜΗΠΩΣ ΜΙΑ ΑΛΑ Κ@@@@@@ ΑΛΙΑΔΑ ;
...KAI ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΒΑΡΕΥΤΟΥΜΕ :
ΟΤΑΝ ΜΙΑ ΠΑΡΕΑ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΒΟΛΤΑ ΜΕ ΤΑ ΠΟΔΗΛΑΤΑ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΠΑΝΑΘΛΙΑ ΠΟΛΗ ΜΑΣ, ΑΥΤΟ ΔΕ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΠΟΔΗΛΑΤΑΔΑ.
ΑΝ ΕΣΕΙΣ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΝΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑΖΕΤΕ ΕΤΣΙ, ΜΑΘΕΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ ΕΓΩ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΦΙΛΟ ΜΟΥ ΤΟΝ ΚΩΣΤΑΚΗ ΚΑΙ ΤΗ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΤΗ ΒΟΥΛΑ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΥΡΙΟ ΜΙΑ ΠΟΔΗΛΑΤΑΔΑ ΣΤΟ ΚΡΥΟΝΕΡΙ.
ΣΑΣ ΠΡΟΣΚΑΛΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΗΣΕΤΕ !!
Όπως φαίνεται και από τα παραπάνω σχόλια η αλλοτρίωση που επιφέρει η Ι.Χ. αυτοκίνηση στις διαπροσωπικές και κοινωνικές σχέσεις δεν είναι μικρή. Οι σχέσεις που αναπτύσσει ο οδηγός Ι.Χ με τους άλλους οδηγούς, ποδηλάτες, πεζούς και ανθρώπους γενικότερα είναι εχθρική ή τείνει να γίνει τέτοια. Ο οδηγός τους βλέπει ανταγωνιστικά ή ως εμπόδια στον ατελείωτο αγώνα δρόμου στο πουθενά.
Εμείς πάντως θα χαρούμε πολύ να δούμε τον Κωστάκη και τη Βούλα να κάνουν ποδηλατάδα στο Κρυονέρι και αν τους πετύχουμε θα τους φωτογραφίσουμε και θα τους καλέσουμε να έρθουν μαζί μας την επόμενη φορά ώστε σιγά σιγά να μεγαλώσει η παρέα μας μέχρι να καταφέρουμε να κατακτήσουμε τους δρόμους της πόλης μας, που κάποιοι την βλέπουν πανάθλια και ίσως γιαυτό κλείνονται μέσα στα μεταλικά κουτιά τους και τρέχουν σα δαιμονισμένοι...
... και για να σοβαρευτούμε το ποδήλατο φτιάχτηκε για να είναι μέσο μετακίνησης θυμάμε ο πάππους πήγαινε από το Γερακάρη στην πόλη τις Ζακύνθου με το ποδήλατο (ρομαντικές εποχές) και τώρα για να κάνεις την ίδια διαδρομή πρέπει να σηκωθείς 5 το χάραμα για να μην κινδυνεύεις από τους ανώνυμους οδηγούς.
Παντού θα υπαρχή κάλος οδηγός κακός ποδηλάτης... το ζητούμενο είναι τι κάνεις εσύ και όχι να κατηγορείς τους άλλους, προσωπικά εγώ με το ποδήλατο παρανομώ κάθε φορά γιατί πατώ την οριογραμμή για να μην με χτυπήσει κάποιο αυτοκίνητο... ευτυχώς δεν με έχει βαρεθεί ο Θεός γιατί με έχει καλά και συνεχίζω να κάνω ποδήλατο
Υ.Γ Κωστάκη και Βούλα σας περιμένω στην επομένη ποδηλατάδα
Αυτοί λοιπόν που βλέπεις ότι συμμετείχαν στην ποδηλατάδα έχουν ξεκινήσει μια προσπάθεια να προωθήσουν το ποδήλατο ως ένα μέσο μεταφοράς φιλικό στο περιβάλλον και στον άνθρωπο.
Αν σε ενόχλησε το ότι σε καθυστέρησαν για 2 ή 5 λεπτά σκέψου ποσά λεπτά χάνεις από την ζωή σου περιμένοντας καθημερινά μέσα στο αυτοκίνητό σου στους γεμάτους από εκατοντάδες άλλα αυτοκίνητα , κινητά ή ακίνητα στους δρόμους της πόλης μας …
Σήμερα το ποδήλατο χρησιμοποιείται από χιλιάδες ανθρώπους σε ολόκληρη τη χώρα. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή με στοιχεία του 1991 εκτιμούσε ότι 779.000 άτομα χρησιμοποιούν το ποδήλατο τουλάχιστον 1-3 φορές τον μήνα στην Ελλάδα. Η χρήση του ποδηλάτου εμπεριέχει πολλαπλές ωφέλειες, που το καθιστούν ένα απόλυτα επιθυμητό μέσο μετακίνησης. Συγκεκριμένα δεν προκαλεί οποιαδήποτε ρύπανση, χημική ή ηχητική, έχει μηδενική συνεισφορά σε εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (κλιματική αλλαγή), διευκολύνει το κυκλοφοριακό και τη στάθμευση, συμβάλλει στην υγεία του κατόχου και έχει θετικές οικονομικές επιπτώσεις (προϋπολογισμός ασφαλιστικών ταμείων, κατανάλωση καυσίμων κλπ.). Δεν είναι τυχαίο λοιπόν ότι η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έχει δημοσιοποιήσει ειδική έκδοση με τον τίτλο: «Η πόλη πάει μπροστά με το ποδήλατο» και ότι σε πολλές χώρες η χρήση του ποδηλάτου ευνοείται.
ΟΤΑΝ Ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ 11.43 πμ ΓΡΑΦΕΙ :
"...ΑΛΑ Κ@@@@@@@@ ΤΙ ΕΝΝΟΕΙ" ;
ΜΗΠΩΣ ΜΙΑ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΠΡΑΣΙΝΗ (...)ΠΑΤΑΤΑ ;
Το να κάνεις ποδήλατο δεν είναι ούτε πράσινο ούτε μπλε ούτε κόκκινο είναι μια ιδέα από άτομα που έχουν διαφορετικούς τρόπους σκέψης αλλά διεκδικούν ένα κοινό στόχο
Ασφάλεια στους δρόμους για όλους . . . οδηγούς τετράτροχων, δίτροχων και πεζούς
Νομίζω πως τα αρνητικά σχόλια είναι λίγο ατυχή.
Το ζήτημα δεν είναι να παρουμε ταξί, ούτε να δημιουργήσουμε πρόβλημα στη συγκοινωνία. Πιστεύω πως πρέπει να βλέπουμε την ουσία στα πράγματα.
Ολες οι "ποδηλατικές" κινήσεις στη Ελλάδα και ιδιάιτερα στο εξωτερικό ξεκίνησαν με λιγοστά άτομα, μπορεί και λιγότερα από όσα ήμασταν την Παρασκευή, και σιγά-σιγά αποτέλεσαν "δύναμη".
Το ζήτημα είναι να δρούμε ούτως ώστε να γινόμαστε λίγο πιο υπέυθυνοι και θα να ξεκουνηθούμε λίγο από τα σαλόνια των σπιτιών μας και των αυτοκινήτων μας.
Περισσότερες πληροφορίες για τις Ποδηλατοπορείες: http://www.criticalmass.gr/
Συμφωνω και επαυξανω..
Δημοσίευση σχολίου