Είναι τουλάχιστον αξιοσημείωτο το ότι μετά τις επώνυμες καταγγελίες και ακόλουθες δημόσιες δηλώσεις του προέδρου του κυνηγετικού συλλόγου Ζακύνθου, όπου στηρίζει και προωθεί το παράνομο κυνήγι κατά τη μεταναστευτική και αναπαραγωγική περίοδο των εξαντλημένων πτηνών που έχουν την ατυχία να περνάνε από το νησί της Ζακύνθου, του δίνεται η άδεια από τη Κυνηγετική Συνομοσπονδία όχι μόνο να παραμείνει μέλος αλλά και να ξαναβάλει υποψηφιότητα ως πρόεδρος του συλλόγου!!! Ο πρόεδρος του κυνηγετικού συλλόγου Ζακύνθου όχι μόνο υποστηρίζει τη λαθροθηρία, αλλά ...η συνέχεια εδώ. ...προβάλλει τώρα -σε νέες του δηλώσεις- την εναντίωση και απαξίωση των κυνηγών απέναντι σε σχετικούς κανονισμούς της ΕΕ και στην οικολογία! Και η Κυνηγετική Συνομοσπονδία συνεχίζει να τον στηρίζει! Μετά το πιο πρόσφατο άρθρο της Καθημερινής, σχετικά με τις τρομερές διαστάσεις λαθροθηρίας στην Ζάκυνθο και την κάλυψή της από τις αρχές του νησιού, τη πρόσφατη σχετική επερώτηση στη Βουλή για τον κίνδυνο που αντιμετωπίζουν τα αποδημητικά πουλιά των Ιονίων νήσων, την προβολή εικόνων παρανομίας (π.χ. , πολλά περισσότερα πτηνά σκοτωμένα από ότι προβλέπει ο νόμος ανά άτομο, ή κυνήγι στο χιόνι..) σε γνωστά κυνηγετικά περιοδικά της Ζακύνθουτην αναφορά του φιλοκυνηγετικού Έθνους στο «πάρτυ» που στήνεται στα Στροφάδια, τη σειρά από σχετικές εκκλήσεις και καταγγελίες της Ορνοθολογικής Εταιρείας όλα τα τελευταία χρόνια, την προβολή από το Σκάι, Πέμπτη 23 Απριλίου 2009, ειδικού αφιερώματος για την ασυδοσία του Κυνηγιού στα Ιόνια νησιά και δη στη Ζάκυνθο, τις δηλώσεις του Μητροπολίτη Ζακύνθου για τους λαθροθήρες στα Στροφάδια, το παλαιότερο φετινό άρθρο της Καθημερινής όπου κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για το ασύδοτο κυνήγι στα Ιόνια, ο πρόεδρος του κυνηγετικού συλλόγου από τη μία πλευρά μιλάει για ψευδείς καταγγελίες και από την άλλη υποστηρίζει ανοιχτά τη λαθροθηρία. Είναι ξεκάθαρο λοιπόν α)το ότι το κράτος καθαρά αδυνατεί να εφαρμόσει τους νόμους της χώρας μας και της ΕΕ, β) οι τοπικές αρχές έχουν προσωπικά οφέλη και κανένα κόστος από το να στηρίζουν παράνομες και ανήθικες συμπεριφορές και γ) η Κυνηγετική Συνομοσπονδία καλύπτει με τη σειρά της τη λαθροθηρία και στηρίζει δηλώσεις εναντίον των κανονισμών της ΕΕ και εναντίον της οικολογίας. Και η ερώτησή του απλού πολίτη είναι η εξής: Ποιός θα προστατέψει τη φύση και ζώα της χώρας μας όταν η προστασία τους επαφύεται σε άτομα και οργανισμούς που μοναδικό τους μέλημα είναι να καταστρέψουν ή να αφήσουν να καταστραφεί και να πεθάνει- αγνοώντας το δικαίωμα της πλειοψηφίας των πολιτών να χαίρονται τη φύση σε όλο της το μεγαλείο- ότι περνάει από το χέρι τους;
Post: Τίνα Σταθοπούλου
PhD Νευροψυχολόγος
PhD Νευροψυχολόγος
68 σχόλια:
Ρε atsarante επίτηδες μου το κάνεις?
Εντάξει κυρία μου ,ακούστηκαν οι απόψεις σας,ακούστηκαν και οι άλλες,το εμπεδώσαμε το θέμα ...
Με τίποτα άλλο δεν έχεις να ασχοληθείς?
Εδω ο κόσμος καίγεται και .......
Το κατάλαβες!
ευτυχως, που σας καταλαβει μονο ο συναδελφος σας ο Dr Καλοφονος.
paidia kalws i kakws ta trigonia einai amesa syndedemena me tin zwh twn zakynthinwn!!! vevaia polles fores ksefevgoun apo to kanoniko kai i symperifora tous einai poly asximi!!! alla sto katw katw re paidia i ta poulia ta exolothrevoun stin afriki me ilektrofora kalwdia me farmakia kai diafora alla gia na ta diwksoun apo tis kalliergies tous!!!
τελικα κατι παπια που ειχα στειλει για περιθαλψη επρεπε να καταληξουν στο τσουκαλι..αφου καποιοι τα ισοπεδωνουν ολα..εσεις κυρια μου ζειτε τη φυση σε ολο της το μεγαλειο? κατασκηνωνετε στο βουνο? εγω ναι!αναγνωριζετε τα ιχνη του λυκου?εγω ναι!ξερετε να προβλεψετε την εξελιξη του καιρου?εγω ναι!ξερετε να περπατησετε ενα βουνο?εγω ναι!και τελος τρωτε νεκρα ζωα δηλ κρεας?εγω ναι!βεβαιως οχι στο παρανομο κυνηγι οπως και σε καθε τι παρανομο,αλλα βλεπω οτι υπαρχουν βλεψεις και για το νομιμο..δεν φταιτε εσεις ομως αλλα οι ομοσπονδιες μας που δεν εκατσαν κανενα συκοφαντη στο σκαμνι ποτε..τοσα χρονια στα βουνα ολης της ελλαδας κυνηγους και τσοπανηδες συναντω,αντε και τιποτα εντουρομηχανες..που ειναι οι "φυσιολατρες"?βιωνουν τη φυση στα ντοκιμαντερ?στις φωτιες που ησασταν?ποιους πληρωνετε να περιπολουν στην υπαιθρο?δειτε ποσες μηνυσεις κανει η θηροφυλακη,και οχι μονο για λαθροθηρια..
ΤΟ ΩΡΑΙΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΥΝΗΓΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΣΑ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ, ΑΥΤΟΙ ΤΟ ΧΑΒΑ ΤΟΥΣ! ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝΕ ΤΙΠΟΤΑ, ΚΑΙ ΜΕ ΠΑΙΔΙΑΣΤΙΚΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝΕ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΟΙΥΝΕ ΤΑ ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΤΑ ΚΑΜΩΜΑΤΑ ΤΟΥΣ. ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΜΕ ΤΟΝ ΑΣΤΕΙΟ ΠΑΡΑΛΟΓΙΣΜΟ ΤΟΥ ΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΠΟΣΤ ΑΡΧΙΖΕΙ ΠΑΛΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΘΙΓΜΕΝΟ ΠΑΙΔΑΚΙ! ΜΗΠΩΣ ΑΓΑΝΑΚΤΕΙ ΤΟΣΟ ΕΠΕΙΔΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΕ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ Η ΑΛΗΘΕΙΑ??? ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΣΥΝΗΘΙΣΕΙ, ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΒΡΩΜΙΚΟ ΧΟΜΠΙ ΤΟΥ ΟΛΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΑΠΟΔΟΚΙΜΑΣΙΑΣ, ΕΠΕΙΔΗ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΠΡΟΟΔΕΥΕΙ ΚΑΙ ΜΑΘΕΝΑΙ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΝΑ ΣΕΒΕΤΕ ΤΗ ΦΥΣΗ. ΝΤΡΟΠΗ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝΕ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ ΤΟΥΣ, ΝΤΡΟΠΗ ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΑΙΣΧΟΣ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗ ΦΥΣΙΟΓΝΩΣΙΑ, ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΓΑΠΑΕΙ ΚΑΠΙΟΣ ΤΗ ΦΥΣΗ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΚΟΤΩΝΕΙ, ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΤΑΙ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ. ΑΛΛΑ ΟΙ ΚΥΝΗΓΟΙ ΔΕΝ ΑΓΑΠΑΝΕ ΤΗ ΦΥΣΗ, ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ, ΑΓΑΠΑΝΕ ΜΟΝΟ ΤΑ ΣΜΠΑΡΑ.
ΚΥΡΙΑ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ ΣΑΣ ΖΗΤΑΜΕ ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΤΟΥΣ, ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΜΕΤΑΝΟΗΣΟΥΝΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΡΗΣΟΥΝΕ ΝΟΜΟΥΣ, ΕΔΩ ΣΤΗ ΖΑΚΥΘΟ ΕΞΑΛΟΥ Ο ΝΟΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΚΟΡΟΙΔΑ ΚΙ ΑΥΤΟΙ ΕΧΟΥΝΕ ΤΗΝ ΚΑΛΥΨΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ.
Atsa,ενεργοποιησε τα emotion cliparts στις αναρτησεις σχολιων,γιατι μερικοι,εκτος της αισθησης της λογικης, εχουν χασει και την αισθηση του χιουμορ...:):):)
loipon epeidei akouw polles malakies,thelw na sas pw oti exw megalwsei se oikogeneia kinigwn!!!! egw vevaia dn asxoloume pleon alla paliotera asxoliomoun,symfwnw oti yparxoun asiniditoi kinigoi opws yparxoun kai asiniditoi se olous tous xwrous!! dn einai oloi omws etsi!! a!! kai opoios dn exei paei oute mia fora stin zwh tou gia kinigi dn mporei na krinei kanenan! ante pou oloi oi flwroi milane kiolas!!!
atsarante afti i foto pou exeis dn einai atsarantos! o atsarantos einai kitrinos!
Το κυνηγι στη Ζακυνθο ειναι κληρονομια και παραδοση που μας αρεσει να συνεχιζουμε και θα εξακολουθουμε να το κανουμε
ρε δε μας παρατάτε οι κυνηγοί με την κληρονομιά σας και τις άλλες ανοησίες, εδω κανετε μια τρομερη καταστροφη και ενοχλειται τον κοσμο, δεν κρατατε κανενα νομο και είσαστε τοσο χοντροπετσοι που συνεχιζετε να λετε αηδίες οτι θελετε. Μπορειτε να μη μας ενοχλητε, που καθε φορά γινετε κολαση η ζωη μας απο τον καθενα παλικαρα που ερχεται μες το σπιτι μας και βαραει σπμαρα; αλλα απο ανθρωπους που το να σκοτωνουν το λενε χομπι και κληρονομια τι περιμένεις, να βρεις ακρη; οχι ομως να μας βγαινετε κι απο πανω, ας μην ηταν τα λεφτα και θα βλεπαμε αν ητανε κυνηγι. Αλλα οταν εκεινοι που επρεπε να εφαρμοζουμνε νομους δεν τους εφαρμοζουνε, κατι σαν κι εσας βγαινουνε και λενε κουταμαρες για να γελαμε.
Είναι πολύ ενδιαφέρον ότι το παράνομο κυνήγι στη Ζάκυνθο, ιδιαίτερα την Ανοιξη που απαγορεύεται, προβάλλεται ως "παράδοση" και "κληρονομιά". Με τον τρόπο αυτό δεν δικαιολογείται ούτε η κατάφωρη παρανομία, ούτε η ύποπτη αδιαφορία κάποιων Αρχών να επιβάλλουν τους Νόμους σε κάποιους παρανομούντες. Τι παιχνίδι παίζεται άραγε στη Ζάκυνθο, και ποιος βγαίνει ωφελημένος από την καταπάτηση των Νόμων; Πώς γίνεται να έχουν το θάρρος μερικοί να δηλώνουν δημόσια την παρανομία τους και να μην λαμβάνεται κανένα μέτρο εναντίον τους; Κυβέρνηση και Κράτος υπάρχει άραγε στον τόπο αυτό, ή τα καταργεί ο κάθε βάρβαρος κραδαίνοντας μια καραμπίνα;
Οι κυνηγοί χάνουν ξαφνικά τη διάθεσή τους για χιούμορ, όταν αποκαλύπτονται φαρδιά-πλατιά οι παρανομίες και η ασυδοσία της πλειονότητας των φίλων αυτού του "χόμπι".
Είναι μάλιστα πολύ αστείος ο φίλος κυνηγός που παίρνει τόσο προσωπικά το ποστ, με εκείνο το αχτύπητο "Ρε atsarante επίτηδες μου το κάνεις?", που θυμίζει το "Γιατί σε μένα θεέ μου" του μακαριστού Χριστόδουλου...
Αλλά ο ίδιος δεν είναι που πριν μερικές μέρες μας έλεγε ότι το να σκοτώνεις πουλιά κάνει καλό στη φύση; Και επίσης ότι για τη σταδιακή εξαφάνιση των θηραμάτων φταίει μέχρι και ο Θεός, αλλά όχι το κυνήγι; Κάτι τέτοια φαιδρά...
Ασχοληθείτε εντατικά, κόσμε, με τους κυνηγούς, διαβάστε αυτά που γράφουν, ήρθε η ώρα να μπουν μερικά πράγματα στη θέση τους. Μην επιτρέπετε σε μια ομάδα να καταστρέφει ασύδοτα αυτά που ανήκουν σε όλους μας. Μην τους ανέχεστε κοντά στο σπίτι σας και την περιουσία σας.
Θερμά συγχαρητήρια στον Ατσάραντο για την πολύ σημαντική ανάρτηση, που παρουσιάζει με ωμό τρόπο την πραγματικότητα πίσω από τα παρασκήνια του αιματηρού και αποκρουστικού αυτού "σπορ".
Ισως αν καποιοι κυνηγοι δεν ερχονταν κοντα στο σπιτι σου το κυνηγι να μη σε ενοχλουσε φιλε μου
*Είναι μάλιστα πολύ αστείος ο φίλος κυνηγός που παίρνει τόσο προσωπικά το ποστ, με εκείνο το αχτύπητο "Ρε atsarante επίτηδες μου το κάνεις?", που θυμίζει το "Γιατί σε μένα θεέ μου" του μακαριστού Χριστόδουλου...*
Atsa,ενεργοποιησε τα smileys...Mερικοι δεν παλευονται...
Ποσο δικιο ειχε ο Αινσταιν,που ελεγε οτι :
Για δύο πράγματα ειμαι σιγουρος οτι ειναι άπειρα, το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία. Και για το σύμπαν δεν είμαι απόλυτα σίγουρος
Ουρανια,το δικαννοοοοοοοο.....:):);)
Αφιερωμενο στους αντικυνηγους του blog...Xαλαρωστε ...
Tον ματιασατε τον ανθρωπο....Παλι καλα που δεν του εκαμε και τιποτα αλλο...:):):)
http://www.youtube.com/watch?v=J8lDBKApM0U
Από που ενεργοποιούνται τα smileys; Τα ψάχνω δύο μέρες τώρα...
Ναι Κώστα μου, εσύ και το συνάφι σου που τρέχετε με τις καραμπίνες και ενοχλείτε τον κόσμο ενώ σκοτώνετε χωρίς λόγο είσαστε οι έξυπνοι, οι γιοί του "πάρτα όλα", ενώ οι άνθρωποι που έχουν πιο ευγενή ένστικτα και σέβονται περισσότερο φύση και ζωή είναι οι "βλάκες" που προσπαθείς με αναμενόμενα λάθος τρόπο να ειρωνευτείς...
Καλά σου είπε κάποιος, συνέχισε να γράφεις τέτοια "έξυπνα", κάνεις την καλύτερη δυνατή δυσφήμηση των κυνηγών! Ούτε βαλτός να ήσουνα! Μήπως είσαι αντικυνηγός και το κάνεις επίτηδες; Τότε, μπράβο!!! Πετυχαίνει! Πετυχαίνει!
Πολύ σωστό σχόλιο: "ας μην ηταν τα λεφτα και θα βλεπαμε αν ητανε κυνηγι".
Συμπληρώνω ότι και η εξαγορά ψήφων παίζει το ρόλο της εκτός από τα τεράστια οικονομικά συμφέροντα πίσω από το κυνήγι για να διατηρείται αυτή η φρικαλέα βαρβαρότητα, ασκούμενη από ανθρώπους με ένστικτα και μυαλό πολύ κατώτερα των ζώων που εξολοθρεύουν άσκοπα, όπως φαίνεται από αυτά που γράφουν εδώ και αλλού.
Ιώσηπος
*ενώ οι άνθρωποι που έχουν πιο ευγενή ένστικτα και σέβονται περισσότερο φύση και ζωή είναι οι "βλάκες"
Aμα αισθανεσαι εσυ ετσι και θιχτηκες, δεν μπορω να σε βοηθησω...
Εγω δεν θεωρω βλακα η δολοφονο ,εκ προιμιου, κανεναν...
ΕΣΥ?
costas to post einai apo nevropsixologo, den pas ligo na koitaxteis??? efkairia einai, etsi tha sou kanei kapoio kalo to kinigi
Exeis xioumor esi, katalaveneis, eisai poli pio eksipnos re paidi mou! Eisai kinigos antraklas tranos!
H karabinolagneia vlaptei sto myalo! de mporeis na ta ftiaxeis me mia gynaika na xedoseis, na deis to fos sou???
kanete sex re kinigoi anti na skotonete!!
kostas νομιζω οτι πολυ σημασια τους
δινεις,οι ιδιοι και οι ιδιοι λενε τα ιδια αοριστα πραγματα,η επαναλαμβανουν αυτα που εχουν ακουσει απο αλλους..μη νομιζεις οτι επειδη γραφουν πολυ ειναι και πολλοι..στη Ζακυνθο σχεδον καθε σπιτι εχει ενα κυνηγο,γυρω στις 3000 αδειες ετησιως βγαινουν,αυτα για να μην τρελαινομαστε..νομιζεις οτι αυτοι ειναι αμεμπτοι? οτι δεν εχουν κανει η δεν κανουν τιποτα αξιοκατακριτο?στο κατω κατω το κυνηγι ειναι συνταγματικα κατοχυρωμενο
Μετα την τελευταια επιστημονικη και ακρως πειστικη τοποθετηση,φιλε(η) μου,ομολογω οτι εχεις δικιο...
Οντως η βλακεια δεν εχει οριο...
Τινα ετοιμασου,κατα την προτροπη του φιλου(ης) μου,σου 'ρχομαι....
Ευθυμησαμε παλι....
Συγγνώμη Κostas, συγγνώμη σου ζητούμε ταπεινά! Συγχώρεσέ μας! Αμαρτήσαμε!
Εσένα, έναν άκακο άνθρωπο που παίρνει ένα όπλο και σκοτώνει αθώα πλάσματα για να διασκεδάσει λίγο τη μοναξιά του, σε είπαμε χωρίς κανένα λόγο «δολοφόνο»!
Εσένα, που με το σακίδιο γεμάτο νεκρά ματωμένα πουλιά τριγυρνάς για να σκοτώσεις κι άλλα, σε είπαμε χωρίς δικαιολογία «αιμοχαρή»!
Εσένα, έναν άνθρωπο που προστατεύει το περιβάλλον μειώνοντας με πυροβολισμούς τη βιοποικιλότητα και συμβάλλοντας στη εξαφάνιση σπάνιων ειδών, σε συκοφαντήσαμε ότι δεν αγαπάς το περιβάλλον! Μα εσύ σκίζεσαι για το περιβάλλον!
Εσένα, που με δεξιοτεχνία προσπαθείς να παρουσιάσεις την αναίτια δολοφονία πουλιών ως «χόμπι» και «δικαίωμα» σε είπαμε αδικαιολόγητα «θολωμένο μυαλό»!
Εσένα, που μας παρουσιάζεις εδώ σαν άλλο σου εαυτό τον όμορφο καβαλλάρη, δείχνοντας σε όλους ότι δεν έχεις ανάγκη ψυχολογικής στήριξης από ειδικό γιατρό, σε χαρακτηρίσαμε «εγωπαθή μανιακό» και «καραγκιόζη πάνω σε άλογο»!
Εσένα, που η μεγάλη εξυπνάδα σου φαίνεται από κάθε τι που γράφεις να ξεχειλίζει κύματα από τα μπατζάκια σου, σε βγάλαμε «άνθρωπο του Νεάντερταλ»!
Εσένα, που πάντα τηρείς το νόμο, ποτέ δεν ενοχλείς κανένα με το ωραίο χόμπι σου, που την άνοιξη δεν κυνήγησες καθόλου, αντίθετα με τα ψέματα της παλιο-νευροψυχολόγου, σε είπαμε «παράνομο» και «λαθροθήρα»!
Εσένα, που τα ένστικτά σου είναι τόσο ευγενικά που δεν βλέπεις το δολοφόνο όταν κοιτάς στον καθρέφτη, σε είπαμε «αναίσθητο» και «τέρας».
Εσένα, που σκοτώνεις απλά για να διασκεδάσεις όση μπορείς από την ομορφιά τούτου του κόσμου, σε είπαμε «καταστροφέα»!
Εσένα, που ο πολύς ανδρισμός σου γοητεύει κάθε λογική γυναίκα, αφού κρατάς τη μεγάλη γυαλιστερή καραμπίνα σου και είσαι τόσο όμορφος πάνω στο ατίθασο άτι σου σκοτώνοντας πολλά κακά πουλάκια, σε θεωρήσαμε «αγροίκο» και «άξεστο» ως γυναίκες! Τι λάθος!!
Συγχώρεσέ μας, Kostas, σε παρακαλούμε, συγχώρεσέ μας! Καταλάβαμε το μεγάλο λάθος μας και μετανοούμε! Πως μπορέσαμε, εμείς οι τυφλές και χαζές γυναίκες, να μη δούμε το μεγαλείο της εξυπνάδας, του στιβαρού ανδρισμού και της μεγάλης σου καραμπίνας! Έπρεπε να έχουμε γοητευτεί από την πρώτη στιγμή!
Συγχώρεσέ μας! Αμαρτήσαμε! Ω, Kostas! Κυνηγάρη μας!
Δυο φοιτήτριες του ΤΕΙ
Συγγνώμη Κostas, συγγνώμη σου ζητούμε ταπεινά! Συγχώρεσέ μας! Αμαρτήσαμε!
Εσένα, έναν άκακο άνθρωπο που παίρνει ένα όπλο και σκοτώνει αθώα πλάσματα για να διασκεδάσει λίγο τη μοναξιά του, σε είπαμε χωρίς κανένα λόγο «δολοφόνο»!
Εσένα, που με το σακίδιο γεμάτο νεκρά ματωμένα πουλιά τριγυρνάς για να σκοτώσεις κι άλλα, σε είπαμε χωρίς δικαιολογία «αιμοχαρή»!
Εσένα, έναν άνθρωπο που προστατεύει το περιβάλλον μειώνοντας με πυροβολισμούς τη βιοποικιλότητα και συμβάλλοντας στη εξαφάνιση σπάνιων ειδών, σε συκοφαντήσαμε ότι δεν αγαπάς το περιβάλλον! Μα εσύ σκίζεσαι για το περιβάλλον!
Εσένα, που με δεξιοτεχνία προσπαθείς να παρουσιάσεις την αναίτια δολοφονία πουλιών ως «χόμπι» και «δικαίωμα» σε είπαμε αδικαιολόγητα «θολωμένο μυαλό»!
Εσένα, που μας παρουσιάζεις εδώ σαν άλλο σου εαυτό τον όμορφο καβαλλάρη, δείχνοντας σε όλους ότι δεν έχεις ανάγκη ψυχολογικής στήριξης από ειδικό γιατρό, σε χαρακτηρίσαμε «εγωπαθή μανιακό» και «καραγκιόζη πάνω σε άλογο»!
Εσένα, που η μεγάλη εξυπνάδα σου φαίνεται από κάθε τι που γράφεις να ξεχειλίζει κύματα από τα μπατζάκια σου, σε βγάλαμε «άνθρωπο του Νεάντερταλ»!
Εσένα, που πάντα τηρείς το νόμο, ποτέ δεν ενοχλείς κανένα με το ωραίο χόμπι σου, που την άνοιξη δεν κυνήγησες καθόλου, αντίθετα με τα ψέματα της παλιο-νευροψυχολόγου, σε είπαμε «παράνομο» και «λαθροθήρα»!
Εσένα, που τα ένστικτά σου είναι τόσο ευγενικά που δεν βλέπεις το δολοφόνο όταν κοιτάς στον καθρέφτη, σε είπαμε «αναίσθητο» και «τέρας».
Εσένα, που σκοτώνεις απλά για να διασκεδάσεις όση μπορείς από την ομορφιά τούτου του κόσμου, σε είπαμε «καταστροφέα»!
Εσένα, που ο πολύς ανδρισμός σου γοητεύει κάθε λογική γυναίκα, αφού κρατάς τη μεγάλη γυαλιστερή καραμπίνα σου και είσαι τόσο όμορφος πάνω στο ατίθασο άτι σου σκοτώνοντας πολλά κακά πουλάκια, σε θεωρήσαμε «αγροίκο» και «άξεστο» ως γυναίκες! Τι λάθος!!
Συγχώρεσέ μας, Kostas, σε παρακαλούμε, συγχώρεσέ μας! Καταλάβαμε το μεγάλο λάθος μας και μετανοούμε! Πως μπορέσαμε, εμείς οι τυφλές και χαζές γυναίκες, να μη δούμε το μεγαλείο της εξυπνάδας, του στιβαρού ανδρισμού και της μεγάλης σου καραμπίνας! Έπρεπε να έχουμε γοητευτεί από την πρώτη στιγμή!
Συγχώρεσέ μας! Αμαρτήσαμε! Ω, Kostas! Κυνηγάρη μας!
Δυο φοιτήτριες του ΤΕΙ
ΑΥΤΟΣ Ο ΜΕΓΙΣΤΟΣ ΤΙΤΑΝΑΣ ΤΟΥ ΚΥΝΗΓΙΟΥ Ο KOSTAS ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΝΤΡΕΠΕΤΑΙ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΠΟΥ ΤΟΛΜΑΕΙ ΝΑ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΕΤΣΙ ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ. ΤΗΝ ΠΑΡΑΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΥΘΑΙΡΕΣΙΑ ΤΩΝ ΚΥΝΗΓΩΝ, ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ ΑΝΑΙΣΧΥΝΤΑ, ΔΕΝ ΤΗ ΘΕΛΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΗΣ ΖΑΚΥΝΘΟΥ ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΒΟΛΕΥΕΙ ΚΑΤΙ ΣΑΧΛΟΥΣ ΒΟΥΡΔΟΥΛΟΥΣ ΣΑΝ ΚΙ ΑΥΤΟΝΑ. ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΤΗΝ ΑΗΔΙΑ.
*Πως μπορέσαμε, εμείς οι τυφλές και χαζές γυναίκες,, του στιβαρού ανδρισμού και της μεγάλης σου καραμπίνας! Έπρεπε να έχουμε γοητευτεί από την πρώτη στιγμή!*
Αμα εχετε αναγκη απο τετοια,σε λαθος Blog μπηκατε ....
Παντως βρε παιδια ενταξει ,καναμε την πλακα μας,αλλα νομιζω οτι καπου εδω πρεπει να το σταματησουμε....
Ο καθενας εχει τις αποψεις του ,σεβαστες ,αν οχι απαραιτητα αποδεκτες,αλλα νομιζω οτι τρεχουν αλλα θεματα που πρεπει να επικεντρωθουμε.
Και θα παρακαλουσα,με την ιδια διαθεση που postαρετε για το κυνηγι,να postαρετε και για τα αλλα θεματα.Προς οφελος του blog και του τοπου μας.
Το θέμα, Costas, είναι πολύ πιο σοβαρό απ'όσο (ίσως εσκεμμένα) δείχνεις ότι είσαι σε θέση να αντιληφθείς... Κατά συνέπεια, αν θέλεις μην το παίρνεις προσωπικά και μην κρίνεις εξ ιδίων τα αλλότρια, γιατί πέφτεις σε σφάλματα. Επιπλέον, δυστυχώς δεν είναι χιούμορ επιπέδου αυτό που κάνεις, και γι'αυτό δεν αντιμετωπίζεται από κανέναν εδώ με ευάρεστο σε σένα τρόπο. Το να θεωρείς σωστό να απευθυνθείς σε μια επιστήμονα που είχε το αξιοζήλευτο θάρρος (που λείπει από πολλούς άνδρες) να καταγγείλει επώνυμα μια σημαντική παρανομία, με εκφράσεις σου του τύπου "Με τίποτα άλλο δεν έχεις να ασχοληθείς? Εδω ο κόσμος καίγεται και .......", μόνο ως αυθάδεια και έλλειμμα σεβασμού μπορεί να εκληφθεί.
Το τελευταίο σχόλιό σου είναι αποδεκτό, αλλά όσον αφορά στην προτροπή που κάνεις, που είναι σωστή, γιατί υπάρχουν πολλά άλλα σημαντικά θέματα που πρέπει να συζητούνται, από την άλλη μεριά εσύ είσαι που έτρεξες πρώτος-πρώτος και σχολίασες αυτή τη συγκεκριμένη ανάρτηση με τρόπο που δεν ήταν βέβαια και ο καλύτερος. Γιατί λοιπόν δεν σε βλέπουμε να σχολιάζεις εξίσου συχνά και παθιασμένα άλλες αναρτήσεις για σημαντικά ζητήματα;
Ναι αγαπητέ Costas, υπάρχουν άνθρωποι που δεν θεωρούν το κυνήγι "σπορ" ή "τρόπο ζωής", και είναι η συντριπτική πλειονότητα. Θα έρθει σύντομα η ώρα που θα ακουστεί πολύ δυνατότερα η φωνή τους. Μέχρι τότε, θα πρέπει και οι κυνηγοί να συμμορφώνονται τουλάχιστο με το νόμο, τηρώντας ΟΛΕΣ τις διατάξεις περί θήρας, ώστε να μην γίνονται απαράδεκτα ενοχλητικοί και αντιπαθείς σε κατοίκους των περιοχών όπου κυνηγούν. Λογικό δεν είναι;
Ο Σεβασμος κερδιζεται και δεν αποτελει επ `ουδενι, ουρα του οποιοδηποτε επαγγελματος,τιτλου,φυλλου,χρωματος κτλ.
Και η κυρια Τινα,ειπε,σε βασικα σημεια, πολλα Ψεμματα και πολλες Υπερβολες, που αναλυθηκαν σε προηγουμενα post.
Ωσ εκ τουτου,δεν μπορει να απαιτει τον σεβασμο που ενδεχομενα,της αξιζει...
Για το οτι εγραψα πρωτος και παρεξηγηθηκα,ας οψεται ο Atsa που δεν καταφερε ακομα τα smileys...
(Ποσο ευκολα παρεξηγειται ο γραπτος λογος..)
Eκεινο που δεν μπορουν να καταλαβουν μερικοι, ειναι οτι με βλακωδεις
χακτηρισμους και εκ προοιμιου αποκλεισμους,δεν μπορει να γινει σωστη κουβεντα.
*Μέχρι τότε, θα πρέπει και οι κυνηγοί να συμμορφώνονται τουλάχιστο με το νόμο, τηρώντας ΟΛΕΣ τις διατάξεις περί θήρας, ώστε να μην γίνονται απαράδεκτα ενοχλητικοί και αντιπαθείς σε κατοίκους των περιοχών όπου κυνηγούν. Λογικό δεν είναι;*
Πολυ φοβαμαι οτι εσυ και εγω που προφανως συμφωνουμε σε αυτο,ειμαστε η μειοψηφια...
Και ας μην ξεχναμε το ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΟ: Το κυνηγι ειναι μια δραστηριοτητα καποιων ανθρωπων,οι οποιοι ειναι διαβρωμενοι και αυτοι απο την κατασταση της σημερινης μας κοινωνιας.Και σε ποια αλλη δραστηριοτητα ,δυστυχως,δεν υπαρχει αυτη η διαβρωση?
Εδω ενας γιατρος πηγε να ανατιναξει τον δημο και να σκοτωσει κοσμο...
Εδω δεν λεμε καλημερα στον γειτονα μας,αλλου θα πουμε?
Ας μην κλεινουμε τα ματια μας λοιπον στην πραγματικοτητα.Ας γινουμε καλυτεροι ανθρωποι ,και θα υπαρξουν και καλυτεροι κυνηγοι, και καλυτεροι ψαραδες, και καλυτεροι νευροψυχολογοι, και καλυτεροι πολιτες κτλ...
Kostas,
Πολύ καλά τα λες, ο σεβασμός δεν είναι εξ'ορισμού προσάρτημα επαγγέλματος ή άλλης ιδιότητας, αναρωτιέμαι όμως αν εσένα σε τιμά το γεγονός ότι εσύ δεν έδειξες σεβασμό σε μια κυρία, ακόμα και αν δεν τον άξιζε, ακόμα και αν θεωρείς ότι είπε ψέματα.
Αναρωτιέμαι ακόμη που είναι το ψέμα της, τη στιγμή που το τι γινόταν στο Βασιλικό και αλλού το είδα κι εγώ ιδίοις όμμασι, τη δε κατάσταση με τη γενικότερη συμπεριφορά κυνηγών την έχω επίσης ως αυτόπτης υπόψη μου επί χρόνια και χρόνια... Δεν γνωρίζω αν αγνοείς το παρασκήνιο του κυνηγιού, αλλά υπάρχει...
Το ότι θίγεται κάποιος όταν εκτίθενται τα άπλυτά του στη φόρα ή προσβάλλονται οι πεποιθήσεις του, δεν σημαίνει ότι έχει δικαίωμα να εκφράζεται άσχημα κατόπιν, έστω και ως θιγμένος. Π.χ. έστειλες μια (κατά τη γνώμη μου πολύ πετυχημένη) ανάρτηση για το θέμα της αφαλάτωσης, που ενδεχομένως θίγει κάποιους εμπλεκόμενους, οι οποίοι μάλιστα κατονομάζονται από σχολιαστές. Αυτό τους δίνει δικαίωμα να σε αποκαλέσουν ψεύτη ή συκοφάντη; Έχουν αυτοί που θίγονται δικαίωμα να σε βρίσουν με διάφορους τρόπους, ή να σε μειώσουν με το να πουν π.χ. ότι είσαι ένα παιδαρέλι το οποίο γράφει ό,τι του κατέβει ή ότι δεν αξίζεις σεβασμού επειδή έχεις διαφορετική άποψη από εκείνους;
Οι περισσότεροι άνθρωποι θα πουν ότι αυτό το δικαίωμα δεν το έχει κανείς, πρώτα επειδή υπάρχουν κανόνες ευγένειας και μετά επειδή την κατάσταση με την ύδρευση την ξέρουμε από χρόνια όλοι μας, όπως (δυστυχώς) ξέρουμε και την κατάσταση περί του κυνηγιού και άλλων διαφόρων πραγμάτων...
Εγώ πάντως (και νομίζω οποιοσδήποτε άλλος/η) θα ανέπτυσσα αυτομάτως εκτίμηση για τον οποιονδήποτε είχε το θάρρος και την ακεραιότητα του χαρακτήρα να δηλώσει δημόσια: "Ναι μεν διαφωνώ μαζί σας και έχω τις απόψεις μου που τις θεωρώ σωστές, αλλά παραδέχομαι ότι στιγμιαία παρασύρθηκα και δεν εκφράστηκα με τον τρόπο που αρμόζει. Ζητάω συγγνώμη".
Παρεμβαίνω μόνο και μόνο για να πω ότι "όποιος έχει τη μύγα μυγιάζεται" στην ανάρτηση για το εργοστάσιο αφαλάτωσης. Δεν υπάρχει καμία συκοφαντία ή ύβρις ούτε καν, στα μέχρι αυτή την ώρα, αναρτημένα σχόλια. Νομίζω ότι δεν είναι αδίκημα ή μεμπτό να ονειρεύεσαι το εργοστάσιο αφαλάτωσης! Ή μήπως είναι;
Διαβάζω στη σελίδα http://www.in.gr/news/Reviews/placeholder.asp?lngReviewID=829017&lngChapterID=878636&lngItemID=1008613 μεταξύ πολλών άλλων:
2) Αναφορικά με την «αειφόρο» ανάπτυξη, το κυνήγι έχει συμβάλει στην εξάλειψη πολλών ζωικών ειδών ανά τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένης της τασμανικής τίγρης και της μεγάλης άλκης. Aπό το 1600 μέχρι το 1965 εξαφανίστηκαν από τη γη 202 είδη και υπο-είδη θηλαστικών και πουλιών, εκ των οποίων τα 56 αποκλειστικά εξαιτίας του κυνηγιού και τα υπόλοιπα σε συνδυασμό με αυτό. Την ίδια εποχή, απειλήθηκαν με εξαφάνιση άλλα 371 είδη, εκ των οποίων τα 108 αποκλειστικά εξαιτίας του κυνηγιού. Αν συνέβαινε κάτι τέτοιο σε ανθρώπινο πληθυσμό, ο χαρακτηρισμός του φαινομένου θα ήταν «γενοκτονία».
Πολλά ενδιαφέροντα γράφονται ακόμα, υπάρχει και μια συγλονιστική μαρτυρία μιας κοπέλλας που ζει στη Ζάκυνθο για το τι ακριβώς συμβαίνει εκεί και όχι μόνο στο κυνήγι...
Περί νομιμότητας στη Ζάκυνθο (β):
'Γειά σας, Διάβασα κι εγώ την καταγγελία σας και δυστυχώς στο μυαλό μου ήλθαν τα όσα άκουσα πέρισυ τον Αύγουστο από Ζακυνθινό ιδιοκτήτη δωματίων προς ενοικίαση. Η συζήτησή μας ήταν κάπως έτσι:
- Υποφαινόμενος: Βλέπω έχετε ωραία σκυλιά
- Ζακυνθινός: Ναι έχουμε πάθος με το κυνήγι.
- Υποφαινόμενος: Μα υπάρχει κυνήγι; Απ'όσα ακούμε μάλλον πρέπει να έχουν λιγοστέψει τα τρυγόνια.
- Ζακυνθινός: Ε δεν είναι όπως παλιά βέβαια, πάντως υπάρχουν.
- Υποφαινόμενος: Που;
- Ζακυνθινός: Και στο Κερί και στις Αλυκές...Αλλά τα πιο πολλά είναι τα Απριλιάτικα.
- Υποφαινόμενος: Μα τον Απρίλιο απαγορεύεται το κυνήγι.
- Ζακυνθινός: Τι λες αγόρι μου. Στην Αθήνα μπορεί να συμβαίνουν αυτά. Εδώ όποτε θέλουμε πάμε για κυνήγι.
- Υποφαινόμενος: Καλά και δε φοβάστε την Αστυνομία. ή τις υπηρεσίες της νομαρχίας;
Ακούστε τι απάντησε:
- Ζακυνθινός: Ποια Νομαρχία. Πρώτος πάει ο νομάρχης και ο αστυνόμος και μετά ακολουθούμε εμείς...
Λοιπόν επειδή για άλλη μια φορά ντράπηκα που είμαι ομοεθνής με αυτά τα ανθρωποειδή που δεν είναι βρε αδελφέ ούτε κυνηγοί ( οι κυνηγοί έχουν ήθος *) ούτε λαθροκυνηγοί - αλλά απλά ασεβή ανθρωποειδή που απλά η ύπαρξή τους αυξάνει την εντροπία του σύμπαντος, κι επειδή κρατούσα τη συνομιλία μέσα μου για καιρό πιστεύοντας ότι όπου και να το πω δεν υπάρχει κανένας να μας φυλάξει από τους φύλακες, σας ευχαριστώ που μου δώσατε την ευκαιρία να ξαλαφρώσω. Λυπάμαι για τη χώρα αυτή.
Ευχαριστώ πολύ.' Παναγιώτης Παπαδόπουλος, Εκπαιδευτικός
(*) Όποιος έχει άδεια κυνηγίου δεν είναι κυνηγός. Είναι σα να λέμε ότι όποιος έχει δίπλωμα οδήγησης (νόμιμος κατά τα άλλα) είναι και ο δ η γ ό ς.
Τα αποτελέσματα της ασυδοσίας και της παρανομίας:
'Είχα πάει για δουλειά στη Ζάκυνθο τον Οκτώβριο του 2008. Είχα δει τον ''πόλεμο'' που μαινόταν με τους ασύδωτους κυνηγούς, αλλά το ''δικαιολόγησα'' στον εαυτό μου εφόσον ήταν εν ισχύ η κυνηγετική περίοδος. Κανονίζαμε φέτος 2 ζευγάρια να περάσουμε ένα δεκαήμερο σε κατάλυμα της Ζακύνθου, προϋπολογιζόμενης δαπάνης άνω των 2.500 €. Διαβάζοντας αυτά τα αίσχη που συμβαίνουν στη Ζάκυνθο, θα κάνω ότι περνά από το χέρι μου να πείσω την παρέα μου να ξοδέψουμε αυτά τα χρήματα σε άλλο μέρος της Ελλάδας. Ας μας συγχωρέσει ο συμπαθής ξενοδόχος του Αγίου Νικολάου στις Βολίμες, για την επικείμενη ακύρωση της κράτησης.' Δημήτρης Καλεκωνσταντινόπουλος
Αποτελέσματα της ασυδοσίας και παρανομίας (β):
'Δηλώνω κατάπληκτος με το θράσος των κυνηγών της Ζακύνθου (ναι, παρανομούμε γιατί έτσι εμείς γιορτάζουμε), την αβελτηρία των τοπικών αρχόντων (δεν είμαι αρμόδιος, δεν είδα, δεν άκουσα) και το στρουθοκαμηλισμό των αρμόδιων κρατικών αρχών (διοικητικών, δικαστικών κλπ.). Πάντως, και αφήνοντας κατά μέρος την ανύπαρκτη οικολογική μας συνείδηση, μπορεί οι Ζακυνθινοί να δικαιούνται (κατά την άποψή τους) να γιορτάζουν όπως αυτοί νομίζουν, πλην όμως όλοι οι Έλληνες καλούμαστε να πληρώσουμε από την τσέπη μας (κρατικός προϋπολογισμός) τις «γιορτές» τους όταν η Ευρωπαϊκή Ένωση επιβάλλει στην Ελλάδα πρόστιμο για παράβαση της κοινοτικής νομοθεσίας για το κυνήγι (οδηγία 79/409 περί διατηρήσεως των αγρίων πτηνών). Κι αυτό ενοχλεί όχι μόνο τους οικολόγους.' Γιώργος Κανελλόπουλος
Και μια ματια στο εξωτερικό:
'Reading the article of two weeks ago, Ι could not fail to notice the absolute lack of wildlife through out the Greek Countryside. I am currently living in Makkum, The Netherlands, where although a supposedly 'industrial' area where the main activity is Shipbuilding, our environment remains spotless and clean, free of all kind of debris and at the same time, our children have the chance to see and interact with thousands of birds (mainly wild geese, grouse, hawks as well as large seabirds), foxes, rabbits and many more, which live next to us humans without any distraction. Visiting friends from Greece are always flabbergasted to see every morning more that 50-60 large birds casually lingering in our backyard during the winter months.
Unfortunatelly same does not apply back home in the Evlogimeni Ellada. My wife's origins are from Aitoloakarnania, where hunting has turned into a rather boring activity as most 'targets' have been practically extinct and viewings of wild animals is rare to say the least. On the contrary, filth, rubbish and rubble are mostly everywhere and to our disgust even young locals feel that such a view is reasonable and do not seem to bother.
It is a shame to see my beloved country following such a downward spiral, where all involved parties, authorities as well as the public are totally indeferent to the real problems of their lives and they are mostly consumed by the epidotiseis, elections and sport results. It is a shame that 'lamogio' is no longer an insulting term, on the contrary it is secretly admired by the general public and corruption is found in all stations of life, from the housewife to the minister (whereas in western europe it is only limited to the higher ranks of authority).
'Pan Metron Ariston' seems to be long forgotten and Common Sense combined with Dignity is a rare breed indeed. Pity.' Panos Mantouvalos, Naval Architect, Makkum - The Netherlands
Ζακυνθινός πολιτισμός και κυνήγι:
Αυτό που έχω να πω είναι ότι έχω στούντιο σε διάφορα σημεία της Ελλάδας, ανάμεσα σε αυτά και στη Ζάκυνθο, και φέτος αλλά όπως και παλαιότερες χρονιές, πελάτες Έλληνες και ξένοι φύγανε από τη Ζάκυνθος, τώρα το Πάσχα χαρακτηρίζοντάς μας 'τριτοκοσμικούς' σε σχέση με το όλο θέμα του κυνηγιού, όχι μόνο σε σχέση με την όχληση από τους πυροβολισμούς αλλά και από το γεγονός ότι δεν τολμούν να κυκλοφορήσουν σε ονομαστά για το κάλλος τους μονοπάτια φοβούμενοι τα σκάγια και από απέχθεια για τη βαρβαρότητα της πράξης. Και ότι θα πληροφορούσαν σχετικά τα πρακτορεία τους και φίλους..'
Λευτέρης
Λαθροθήρας και ψηφοθήρας πάνε μαζί:
Εκτός από τους λαθροθήρες υπάρχουν και οι ψηφοθήρες δεν τους γνωρίζετε αυτούς; Είναι τα 'παχύδερμα' που ταλανίζουν αυτή τη χώρα εδώ και χρόνια. Ανίκανοι διεκδικούν την ψήφο μας και όταν εκλεγούν ξεχνούν τα πάντα και συμπεριφέρονται σαν πασάδες. Κύριοι είναι καιρός να καταλάβετε ότι είσαστε 'λίγοι' για αξιώματα. Αλλά όσο σας ψηφίζουν αυτοί που 'χαϊδεύετε' τόσο η κατάσταση θα διαιωνίζεται. ' Α.Κ
Το κυνήγι σε άλλα μέρη, από στόμα ΚΥΝΗΓΟΥ:
'Είμαι κυνηγός στα Κύθηρα. Πραγματικά έμεινα έκπληκτος διαβάζοντας για αυτά που συμβαίνουν στη Ζάκυνθο με το ανοιξιάτικο τρυγώνι. Εδώ στα Κύθηρα θα ήταν αδιανόητο να πέσει έστω και μία τουφεκιά αυτή την περίοδο. Θα γινόταν τεράστιο θέμα με άμεση τιμωρία του παραβάτη. Υποθέτω ότι το πρόβλημα είναι η ανοχή από τους τοπικούς άρχοντες όλων των επιπέδων αλλά και τους τοπικούς βουλευτές που καλύπτουν την παρανομία συψηφίζοντας τη λαθροθηρία με τη ψηφοθηρία. Φιλικά.' Ανδρέας Λουράντος
Αποτελέσματα "πολιτικής" και ασυδοσίας (γ):
'Σε τόπο που συντελείται τέτοιο έγκλημα συστηματικά και αβασάνιστα, να μην τoν ξαναεπισκεφτεί κανείς, είναι πολύ απλό. Μέχρι να βάλουν μυαλό αυτοί οι εγκληματίες και οι αναρμόδιοι-ανεύθυνοι-απολίτιστοι-άχρηστοι τοπικοί άρχοντες που δεν μπορούν να εφαρμόσουν το νόμο και κυρίως τον ηθικό νόμο-βλέπε συνείδηση-ούτε για καφέ στη Ζάκυνθο.'
Τα ίδια "ψέματα" της κας Σταθοπούλου, από άλλον συκοφάντη, ανακατωμένα με ζακυνθινό βούλουκο:
'Πηγαίνω στην Ζάκυνθο περίπου 14-15 χρόνια. Προσωπικά μου αρέσουν πολύ τά όπλα, και είμαι μέλος σε σκοπευτικό σύλλογο. Έχω συγγενείς που είναι κυνηγοί και ακούω διάφορα.... Λατρεύω την φύση αλλά γουστάρω να τρώω κρέας φίλοι μου. Είμαι επίσης εθελοντής δασοπυροσβέστης εδώ και 4 χρόνια. Ναι ναι τρώω κρέας και αγαπάω την φύση.
Τα παραπάνω τα έβαλα όλα μαζί προσπαθώντας να σας δώσω να καταλάβετε κάπως το προφίλ μου. Εννοώ ότι φυσικά μπορείς να αγαπάς την φύση να κυνηγάς και να είσαι μέρος της. Αυτός είναι ο άνθρωπος όσο κάποιοι να κάνουν τα στραβά μάτια. Μην μπερδεύουμε τους οικολόγους με τους φυσιολάτρες. Το ένα είναι (ίσως) πολιτική ενώ το άλλο τρόπος ζωής.
Προσωπικά νομίζω πως το θέμα είναι πολύ απλό.
Πιστεύω πως μπορείς να κυνηγάς αν και εμένα δεν μου αρέσει, αλλά ως σοφότερο ζώο πρέπει να ξέρεις που σταματάς.
Δυστυχώς αυτό είναι λίγο δύσκολο αν είσαι Ζακυνθινός. Δυστυχώς οι περισσότεροι δεν φημίζονται για την ανθρωπιά τους - φυσικά υπάρχουν και εξαιρέσεις, έχω πολύ καλούς φίλους που ζουν στην Ζάκυνθο και δυστυχώς συμμερίζονται την αποψή μου...
Στα χωριά ζουν, οι κοινωνία είναι κλειστή και πάντα υπάρχει το τι θα πει ό άλλος.
Για εμένα το προφίλ του μέσου Ζακυνθινού συνοψίζεται παρακάτω...
- θα κοιτάξει να σε κλέψει όσο ποιο πολύ μπορεί ως Τουρίστα
- Βασικά βαριέται να σε εξυπηρετήσει
- Αμα δεν έχεις εξωσυζυγική σχέση είσαι ο περίγελος της παρέας κατ'επέκταση του χωριού
- Πετάνε φάρμακα στα χωράφια (ελιές / αμπέλια) χωρις να σκέφτονται τουλάχιστον τα σπίτια που είναι κοντά με αποτέλεσμα συχνά να υπάρχουν δηλητηριάσεις
- φυσικά οι περισσότερες πηγές είναι πλέον ακατάλληλες
- Αν δεν πας για κυνήγι φυσικά δεν είσαι άντρας
Μετα λύπης μου το νησί του Διονύσιου Σολομού και μιλάμε βασικά για τα χωριά διοικούνται από τους τοπικούς άρχοντες. Πολλά από όλα τα παραπάνω συζητιούνται και κατακρίνονται αλλά μένουν μέσα σε πολύ κλειστούς κύκλους για δύο λόγους: 1. ο φόβος τι θα πουν οι άλλοι αφού οι περισσότεροι είναι ίδιοι 2. Πολιτικά γλυψίματα (ασε τωρα εδω τον παρακαλάω να ρίξει λίγη πίσα στην 'μπασιά' μου) Όταν στο χωριό που μένουμε πριν χρόνια έπιασε φωτιά και ένα πολύ όμορφο δάσος καταστράφηκε (αυτόματη άνοδος της θερμοκρασίας το δροσερό αεράκι που ερχότανε χάθηκε). Συγγενής μου Ζακυνθινός κυνηγός (ζει στην Αθήνα) είχε πει μια φορά στο καφενείο 'Αντε ρε καλά του κάνανε, επήγαινες για κυνήγι και δεν επέρναγες από τους θάμνους. Να δεις πως θα βγάζω εγώ τώρα τους λαγούς!!!' και φυσικά όλοι γελάσανε και είπανε δίκιο έχεις.
Προσωπικά αμα βρω κυνηγό να κυνηγάει στο χωράφι μου στην Ζάκυνθο θα του ρίξω. Σ.
Για να ξέρουν μερικοί ότι ο μικρόκοσμός τους είναι μόνο στη φαντασία τους:
'Τη φύση και τις οσμές της είχα την τύχη να τις γνωρίσω από παιδί, μαζεύοντας χόρτα με τους δικούς μου, πηγαίνοντας ορειβασία με φίλους, πηγαίνοντας και για κυνήγι με θείους. Κυνηγός δεν έγινα, φυσιολάτρης δεν έγινα, παρόλα αυτά μπορώ να εκτιμήσω τη χαρά κάποιων με τα χόμπι τους.
Η παρατήρησή μου είναι ότι κατά κοινή συμπεριφορά, όλοι οι γράφοντες, οικολόγοι και κυνηγοί, αποδοκιμάζουν τη συμπεριφορά των κυνηγών της Ζακύνθου. Ας συνεχιστούν λοιπόν οι διαμαρτυρίες, ας γίνουν και πιο επίσημες και ας πληρώσει όλη η Ζάκυνθος για την οικονομική επιβίωση αυτών που ασχολούνται με κυνηγητικά είδη. Αφού έτσι θέλουν οι Ζακυνθινοί κυνηγοί, έτσι ας γίνει!
Το Πάσχα του 2010 ας πάμε κι εμείς οι εδώ να δούμε τι έμαθαν. Οι κυνηγοί με τα όπλα τους κι οι υπόλοιποι με τα πανό τους και ας κάνουμε Λαμπρή έξω από τη Νομαρχία της Ζακύνθου. Εγώ υπόσχομαι να φέρω την κάμερά μου. Οι κυνηγοί υπόσχονται να κυνηγήσουν το Νομάρχη;' Λεων. Παρασκ.
Η γνώμη ενός άλλου Ζακυνθινού:
'Θέλω να σας παρακαλέσω να μην αφήσετε στη τύχη του αυτήν την καταγγελία. Είμαι Ζακυνθινός, έχω μεγαλώσει στη Ζάκυνθο και αυτά που έχουν δει να συμβαίνουν σ'αυτό το νησί είναι απίστευτα.
Δεν υπάρχει οικολογική συνήδειση, πόσο μάλλον το να ευαισθητοποιηθούν για τα αποδημητικά πουλιά. Θέλω αυτός ο νομάρχης να βρεθεί τρόπος να τιμωρηθεί παραδειγματικά και να μπορέσουν να ενημερώσουν τους κυνηγούς για τη ζημιά που επιφέρουν στο νησί. Ευχαριστώ.' ΕΣ
Η γνώμη ενός λάτρη της Ζακύνθου για τα "ψέματα" της κας Σταθοπούλου: 'Σχετικά με την κατάσταση στη Ζάκυνθο, έζησα την ίδια ακριβώς εμπειρία (στο Βασιλικό) και πριν 2 χρόνια αλλά και φέτος το Πάσχα. Το εντυπωσιακό είναι ότι η απάντηση του αξιωματικού υπηρεσίας στα τηλεφωνήματά μου ήταν ότι αδυνατεί η αστυνομία να ελέγξει το φαινόμενο! Δηλαδή φαινόμενο ΖΩΝΙΑΝΩΝ !... Κατόπιν έμαθα από ντόπιους ότι ο Νομάρχης είναι ο ίδιος λάτρης του κυνηγιού και προστατεύει τους παράνομους. Οπότε και εγώ συμβιβάστηκα με την κατάσταση.
Λατρεύω τη Ζάκυνθο, αλλά έπρεπε να προσέχω τα σκάγια που πέφτανε στη στέγη του σπιτιού που έμενα φιλοξενούμενος στο Βασιλικό. Επίσης, φρόντιζα όταν περπατούσα στο δάσος, να τραγουδάω ή να φωνάζω δυνατά για να μην με πυροβολήσει κανένας κυνηγός, εμένα και τα 3 μου παιδιά. Εντάξει, ας το πάρουμε απόφαση! Τι νόμοι και κανονισμοί κ.λ.π. Εδώ πρόκειται για οργανωμένη κατάσταση. Εξάλλου δυτικά της Ζακύνθου θυμηθείτε ότι βρίσκεται και το γνωστό ιταλικό νησί όπου γίνονται ίσως χειρότερα (la mafia - Σικελία)! Σημειώνω ότι οι κυνηγοί κυκλοφορούσαν με τζιπ των οποίων οι πινακίδες δεν ήσαν καθόλου κρυφές. Ούτως ή άλλως κανένας αστυνομικός ή αγροφύλακας ή δασοφύλακας δεν είδα να ενδιαφέρεται να καταγράψει το γεγονός. Τουλάχιστον μην ακούσω κανέναν Ζακυνθινό κυνηγό να μας πει ότι αυτός κυνηγάει μόνο στη νόμιμη περίοδο! Με τιμή.' Σωκράτης Γ. Παπαγεωργίου (Λάτρης της Ζακύνθου και των πολιτισμένων Ζακυνθινών (να μην υπήρχαν και οι άγριοι!...))
Όλα καλά και ωραία στο νομοταγές νησί του Σολωμού και του Κάλβου:
'Με ικανοποίηση παρατηρώ τη διάσταση που παίρνει το θέμα του παράνομου κυνηγιού στη Ζάκυνθο.
Ως μόνιμος κάτοικος στο νησί από το 2000, θα ήθελα να πληροφορήσω το κοινό τα εξής:
Το κυνήγι είναι μόνο μία πολύ μικρή εικόνα της ασυδοσίας που επικρατεί εδώ. Το ακραίο πατριαρχικό μοντέλο, (στην πιο αισχρή μορφή του, κατά τη γνώμη μου), που περνάνε οι περισσότεροι γονείς στα παιδιά, ευθύνεται για αυτή την κατάντια.
(Συγχωρέστε με για αυτή μου την παρένθεση,αλλά βρίσκω εξαίσια ευκαιρία να μοιραστώ μαζί σας,και παράλληλα να βγάλω από μέσα μου μία «παροιμία» που άκουσα από έναν τριαντάρη, σχολιάζοντας ένα δεκαπεντάχρονο που διαπληκτιζόταν με αστυνομικούς στα γεγονότα του Δεκεμβρίου: «Ήμουνα πατέρας τση και τη γ... ακόμα»).Μαζί με τον αναλφαβητισμό (από τους πρώτους νομούς στην Ελλάδα, αν όχι ο πρώτος) και τον νεοπλουτισμό, δημιουργούν ένα επικίνδυνο κοκτέιλ,για όλους εμάς τους ανυποψίαστους.Καθημερινές εικόνες ακόμα και στους δρόμους της πόλης, είναι κυνηγοί με στολές παραλλαγής με καραμπίνες, καθώς και δωδεκάχρονα αγόρια πάνω σε μηχανάκι με την καραμπίνα στην πλάτη.
Ακόμα και χθες, έξω από το σπίτι μου στα 20 μέτρα ήταν κυνηγοί. Το περιστατικό με τα σκάγια μέσα στο πιάτο είναι πλέον κοινότυπο.
Η ατάκα των ντόπιων είναι ότι «εμείς εδώ είμαστε η άγρια Δύση της Ελλάδας». Είναι πολύ δύσκολο, έως ακατόρθωτο να καταγγείλεις κάποιον ή κάτι επίσημα, μιας και όλοι είναι μπλεγμένοι, λίγο ή πολύ, σε κάποια παράνομη πράξη,διατηρώντας με αυτό τον τρόπο, έναν φαύλο κύκλο συντήρησης της καθεστηκυίας τάξης.
Ο χρηματισμός δημόσιων υπαλλήλων με σκοπό την «εξυπηρέτηση» είναι κάτι το οποίο «ο κόσμος το έχει τούμπανο και αυτοί κρυφό καμάρι».
Με αυτό το e-mail, δεν θέλω να αλλάξω τον κόσμο.
Θέλω μόνο να σας πληροφορήσω, ότι αυτές οι καταστάσεις που περιγράφονται,είναι πέρα ως πέρα αληθινές.Ασυδοσία, σκουπίδια, παρανομίες, προχειρότητα, φτηνοκατασκευές, και μία ζωή που μετριέται με το «πόσο κάνει» και όχι με το τι αξίζει. Αυτή είναι η Ζάκυνθος του σήμερα.Σας ευχαριστώ για την φιλοξενία και για την ευκαιρία να μοιραστώ μαζί σας αυτά που με πονάνε.' Δ. Χ.
Για το εργοστασιο ,ποιος καραγκιοζακος θα τολμησει να αμφισβητησει την αληθεια της αναρτησης,οτι μερικοι το ονειρευονται,μετα απο αυτο :
http://www.ermisnews.gr/news/2921/
**Μέχρι τότε, θα πρέπει και οι κυνηγοί να συμμορφώνονται τουλάχιστο με το νόμο, τηρώντας ΟΛΕΣ τις διατάξεις περί θήρας, ώστε να μην γίνονται απαράδεκτα ενοχλητικοί και αντιπαθείς σε κατοίκους των περιοχών όπου κυνηγούν. Λογικό δεν είναι;*
Πολυ φοβαμαι οτι εσυ και εγω που προφανως συμφωνουμε σε αυτο,ειμαστε η μειοψηφια...*
Στο ειπα....οτι η ΛΟΓΙΚΗ δεν ειναι προτεραιτητα μερικων.
Η δικη τους λογικη λεει οτι συλληβδην οι κυνηγοι ειναι.....αυτα που χαρακτηριζουν τους ιδιους....
Αγαπητέ Kostas,
Συμφωνούμε στο ότι πρέπει οι νόμοι να τηρούνται παντού και πάντα, άρα και στο κυνήγι, για το καλό όλων.
Εγώ βέβαια έχω τη επιπλέον την άποψη ότι επειδή το κυνήγι ξεπέρασε τη χρησιμότητά του και την ανοχή ενός εν δυνάμει πολιτισμένου κόσμου, πρέπει να σταματήσει άμεσα, πριν εξαλειφθούν είδη που κινδυνεύουν. Γνώμη μου... Μέχρι τότε, θα είμαι ικανοποιημένος αν βλέπω τους κυνηγούς να τηρούν το νόμο.
Μια και φαίνεται ότι έχεις σχέση με τον κυνηγετικό σύλλογο της Ζακύνθου, ίσως θα ήθελες να κάνεις καλό εφιστώντας την προσοχή Προέδρου και άλλων στην εντατική ενημέρωση και συμμόρφωση των κυνηγών με τους νόμους (π.χ. σε καμμία περίπτωση να μην πλησιάζουν κατοικημένες περιοχές σε απόσταση μικρότερη από τη νόμιμη, γενόμενοι ενοχλητικοί και επικίνδυνοι). Βέβαια, η προτροπή μου αυτή είναι και λίγο παγίδα, επειδή αν το επιχειρήσεις, θα καταλάβεις από πρώτο χέρι πόσο σέβεται τους νόμους και τους "άκαπνους" κατοίκους ο μέσος κυνηγός...
Και παλι συμφωνω ,σε οτι αφορα τις υποδειξεις σου για την ενοχληση που γινεται σε κατοικημενες περιοχες ,ορισμενες φορες...
Και για τα κακως κειμενα της κυνηγετικης συπεριφορας ορισμενων,εχω τοποθετηθει σε προηγουμενα post...
Aλλο αυτο ομως και αλλο να λενε καποιοι αφελεις,δολοφονους κ.α,ολους τους κυνηγους....
(Να φανταστεις οτι καποιοι μεχρι και με τα πεη μας ασχοληθηκαν.Δεν ηξερα οτι ειναι τοσο σημαντικα για αυτους,μικρα η μεγαλα...)
Ειτε μας αρεσει ,ειτε οχι,ειτε μας συμφερει,ειτε οχι, ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ ,το κυνηγι ειναι παγκοσμιως αποδεκτο σχεδον, απο το συνολο του πολιτικου και επιστημονικου κοσμου,παντου...
Ας μην το αποδεχτουν καποιοι,δεν ειναι υποχρεωτικο ουτε μεμπτο,σαν υπευθυνα μελη,ομως μιας ευνομουμενης κοινωνιας ειναι υποχρεωμενοι ,ΝΑ ΤΟ ΣΕΒΟΝΤΑΙ...
Αλλιως να καταργησουμε κανονες και νομους,που οριζουν την συπεριφορα μας απεναντι στους συνανθρωπους μας,και να κανει οτι θεωρει αυτος σωστο...
Οπως εκανε ο ΦΟΥΚΑΣ δηλαδη...
Ατσαραντε εδω ενας παληκαρας απειλει να μας ριξει αν μας πιασει στο χωραφι του..εχουμε απειλες..χωρις να μας λεει ουτε που βρισκεται αυτο,ουτε αν ειναι φραγμενο..μηπως πρεπει να ενημερωσεις την αστυνομια? μηπως αν γινει κατι θα εκτεθεις? κατι τετοιοι πολεμανε το κυνηγι καμαρωστε τους..οσο για τη συγκριση της evlogimenhs ελλαδας με χωρες του εξωτερικου δε σας παιρνει γιατι εκει το κυνηγι ειναι πολυ πιο ανεπτυγμενο..ατσαραντε δες το θεμα του οπλοφορου που απειλει εδω μεσα...
Ρε φίλε κυνηγέ,
Αν φοβάσαι τόοοοοοσο μη σου ρίξει κανένας άλλος (και όχι οι άλλοι άριστοι σκοπευτές που κυνηγάτε μαζί, όπως συχνά συμβαίνει) τότε είναι απλό: ΜΗΝ ΜΠΑΙΝΕΙΣ ΣΕ ΞΕΝΕΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΕΣ ΚΑΙ ΧΩΡΑΦΙΑ. ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑ! Όταν κάνετε καταστροφές πυροβολώντας τα δέντρα του αλλουνού, όταν κλέβετε καρπούς από τα δέντρα που καλλιεργεί άλλος ή από το χωράφι του, όταν πατάτε στα σπαρτά, όταν τρομάζετε τα κοπάδια, όταν ενοχλείτε και ταράζετε τον άλλο ΠΥΡΟΒΟΛΩΝΤΑΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΤΟΥ, τότε δεν έχετε τέτοιες ευαισθησίες. Εκεί είσαστε τσαμπουκάδες και τραμπούκοι και αν σας γίνει παρατήρηση κάνετε τσι μπράβους. Τώρα που είπε κάποιος μια κουβέντα, χέστηκες απάνου σου, παληκαρά τση φακής. Η υποκρισία σας και η συφορά σας δεν έχει όριο μερικώνε καραμπινοφόρων βουρδούλωνε.
Kαλημέρα σε όλους,
Εγώ από αυτά που διάβασα εδώ, καταλαβαίνω μεταξύ άλλων ότι αυτό που γίνεται με το κυνήγι στη Ζάκυνθο προκαλεί πολύ μεγάλη οικονομική ζημιά στο νησί, αφού εκείνοι που έρχονται εδώ για διακοπές φαίνεται να διαθέτουν ευαισθησίες που απουσιάζουν από την πλευρά των παράνομων κυνηγών. Και έχοντας δει αυτά που γίνονται, αποτρέπουν άλλους από το να έρθουν εδώ. Εγώ έχω τουριστική επιχείρηση και δουλεύω με έλληνες, γιατί λοιπόν να μου κάνουν ζημιά με αυτό τον τρόπο; Εως πότε οι Αρχές του νησιού θα συμπράτουν, σε πολύ δύσκολους καιρούς, για να χάνονται χρήματα από το νησί, αφού δεν εφαρμόζονται οι σχετικοί νόμοι με σκοπό την ψηφοθηρία; Ως πότε οι Ζακυνθινοί που δεν κυνηγούμε, και που είμαστε μεγάλη πλειοψηφία, θα ανεχόμαστε την ενόχληση του κυνηγιού στα σπίτια μας και τον εξευτελισμό του νησιού στην υπόλοιπη Ελλάδα και το εξωτερικό, από την παρανομία των κυνηγών; Καιρός να ξυπνήσουμε και να αρχίσουμε να ενδιαφερόμαστε στ'αλήθεια για τον τόπο μας, γιατί έτσι που πάει το πράμα, μόνο για κακό ακούγεται η Ζάκυνθος πιο έξω.
Για τον κυνηγό που θέλει περιφραγμένες περιουσίες: Ακόμα και αν δεν είναι περιφραγμένη μια περιουσία, σύμφωνα με το Νόμο δεν έχει κανείς δικαίωμα να μπαίνει χωρίς την έγκριση του ιδιοκτήτη μέσα, πόσο μάλλον όταν παραβαίνει το Νόμο κυνηγώντας σε απόσταση μικρότερη από 300 μέτρα από το κοντινότερο σπίτι ή οικισμό, ενοχλεί και γίνεται επικίνδυνος για τη σωματική ακεραιότητα όσων κατοικούν στη γύρω περιοχή (φαντάσου ακόμα να προκαλεί ζημιές σε καλλιέργειες ή να κάνει και μικροκλοπές). Άμα δεν ξέρεις σε ποιον ανήκει μια έκταση και δεν ξέρεις αν εγκρίνει την είσοδό σου, μην πηγαίνεις καθόλου εκεί, όπως πολύ σωστά σε συμβουλεύει κι άλλος εδώ. Αφού δεν ξέρεις, πώς πας εκεί;
Ανωνυμε ενημερωσου καλυτερα....
Το κυνηγι επιτρεπεται σε αποσταση 100 μετρων απο μεμονωμενα σπιτια και 300 μετρα απο τις παρυφες οικισμων...
http://www.google.gr/url?sa=t&source=web&ct=res&cd=1&url=http%3A%2F%2Fwww.pefop.org%2Findex.php%3Fact%3Dattach%26type%3Dpost%26id%3D5323&ei=_5BMSujeIpuGsAbrjPS1BA&usg=AFQjCNGW7BxmHhhLrjRVHGr5l9aGq3XeoQ&sig2=-LQywHq2OQD_k-GzSmP5vw
καλυτερα να ενημερωθειται ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΚΥΝΗΓΟΙ και να τηρητε κανενα νομο που και που, ετσι για αλλαγη, οχι που το νομο τον ξερετε ΜΟΝΟ οπου σας συμφερει και ΜΟΝΟ στα λογια, σα δε ντρεπόσαστε υποκριτες και ψεφτες, λες και δεν σας βλεπουμε τι κανετε μητε κανιβαλοι ανθρωποφαγοι συμπεριφερεστε
τα 100 μέτρα ειναι λιγα και πρεπει να αλλαξει ο νομος αλλα εσας στα παλια σας τα παπουτσια που εισαστε ενοχλητικοι για τους αθρώπους
500 πρεπει να γινουν και παλι λιγα ειναι γιατι τα σμπαρα ακουγονται και ταραζουν το κοσμο που δεν εχει τετοια βαρβαροτητα για χομπι
εμας που δεν κυνηγαμε στα χωρια ποιος θα μας προστατεψει απο την παρανομια σας και την αφθερεσια σας; εχουμε κουραστει πια με το κυνηγι φθανει πια κανει και κακο στον τοπο και μας ξεφτιλιζει σε ολη την ευρωπη
δε μπορει μερικοι να νομιζουνε οτι ειναι πανω απο τουσ νομους επειδη ο νομαρχης κυνηγαει ειμαστε και οι αλλοι εδω και είμαστε το 95 τα εκατό ακουσ κυριε νομαρχη;;;;;;;;
Ανωνυμε το κυνηγι απαγορευεται σε ιδιοκτησιες που ειναι φραγμενες με ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΟ φραχτη ενος μετρου και ανω η φερουν πινακιδες του ιδιοκτητη,δες και καμια διαταξη..ακομη κι ευσι εγκρινεις τη χρηση οπλου απο τον ιδιοκτητη? επιμενω οτι εγινε ανοιχτη απειλη και καποιος πρεπει να το δει σοβαρα,ισως η διευθυνση ηλ εγκληματος..οσο για σας φιλοι αντικυνηγοι δεν βλεπω να επικρινετε αυτες τις απειλες,μηπως τις εγκρινετε?
ΕΠΕΙΔΗ ΠΟΛΥ ΜΑΣ ΜΙΛΑΝΕ ΟΙ ΚΥΝΗΓΟΙ ΓΙΑ ΝΟΜΟΥΣ ΕΝΩ ΔΕΝ ΤΗΡΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ, ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΙΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΥΝΗΓΙ ΚΑΙ ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΠΟΣΟΥΣ ΚΥΝΗΓΟΥΣ ΕΧΕΤΕ ΔΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΝΑ ΤΙΣ ΤΗΡΟΥΝ!!!
ΝΟΜΟΣ 86/1969 Άρθρα που αφορούν το κυνήγι (Δασικός Κώδικας)
Γενικαί απαγορεύσεις θήρας 'Aρθρον 258.
(Ως ετροποποιήθη δι' αρθρ. 7 ν. 177/1975).
1. Απαγορεύεται: α) Η χρησιμοποίησις προς άσκησιν θήρας μηχανοκινήτων πλωτών μέσων βλέπε ΣΤΡΟΦΑΔΙΑ!!!, δια την θήραν των υδροβίων πτηνών εντός των λιμνών, ελωδών εκτάσεων, ποταμών και λιμνοθαλασσών.
β) Η άσκησις της θήρας από μηχανοκινήτων μέσων και η μεταφορά δια τοιούτων κυνηγετικών όπλων, εάν ταύτα δεν είναι λελυμένα ή εντός θήκης, ως και δια πάσης φύσεως προβολέων και ελκυστικών φώτων. ΒΛΕΠΕ ΚΥΝΗΓΙ ΛΑΓΟΥ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΧΩΡΙΑ!!!!!
2. Απαγορεύεται επίσης:
α) Η θήρα ωφελίμων πτηνών και θηλαστικών, καθοριζομένων δι' αποφάσεως του Υπουργού Γεωργίας(ΕΔΩ ΓΕΛΑΜΕ!!!!!).
β) Η αγοραπωλησία και η μεταφορά προς πώλησιν παντός είδους θηράματος κατά την διάρκειαν της απαγορεύσεως της θήρας(ΕΔΩ ΓΕΛΑΜΕ ΓΙΑ ΧΑΣΙΜΟ!!!!!).
γ) Η αγοραπωλησία καθ' όλον το έτος του λαγού και της πέρδικος, πλην των, κατόπιν αδείας της Δασικής Αρχής, διατιθεμένων πλεονασμάτων των εκτροφείων ως και θηραμάτων εκ των ελεγχομένων κυνηγετικών περιοχών.
ε) Η μεταφορά, η έκθεσις εις κοινήν θέαν και ο καθ' οιονδήποτε τρόπον βασανισμός συλληφθέντων θηραμάτων. (ΕΔΩ ΓΕΛΑΜΕ ΜΕΧΡΙ ΔΑΚΡΥΩΝ!!!!!)
στ) Η θήρα παρά του κυνηγού πλέον του ενός λαγού και τεσσάρων περδίκων δι' εκάστην ημερησίαν έξοδον τούτου (ΕΔΩ ΓΕΛΑΜΕ!!!!!).
3. Ωσαύτως απαγορεύεται:
α) Η καταστροφή των φωλεών παντός πτηνού και η αφαίρεσις εξ (αυτών των ωών και των νεοσσών και η αγοραπωλησία τούτων, πλην των κατά τας διατάξεις του άρθρου 257 χαρακτηριζομένων δι' αποφάσεως του Υπουργού γεωργίας ως επιβλαβών.
β) Η θήρα δι' ενέδρας παρά τας πηγάς (καρτέρι) ή δια παρακολουθήσεως των ιχνών επί της χιόνος, ως και η χρησιμοποίησις βοηθού φέροντος όπλον, άνευ αδείας θήρας.(ΕΔΩ ΓΕΛΑΜΕ!!!!!)
γ) Η μεταφορά ζώντος θηράματος καθ' όλον το έτος και η διατήρησις εν αιχμαλωσία ωδικών πτηνών, ως και παντός θηράματος, πλην των εξωτικών (κολιμπρίων, καναρίων, ψιττακών), επιτρεπομένη μόνον δι' αποφάσεως του Υπουργού Γεωργίας εις δημοσίας, δημοτικάς ή κοινοτικάς αρχάς ή νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου, ως και κυνηγετικάς οργανώσεις προς εμπλουτισμόν ζωολογικών κήπων και πάρκων των πόλεων.
Επιτρέπεται η κατόπιν ειδικής αδείας του Υπουργού Γεωργίας σύλληψις και μεταφορά θηράματος δι' επιστημονικούς λόγους.
δ) Η άνευ αδείας της δασικής ή αστυνομικής αρχής μεταφορά κυνηγετικών όπλων εις υπαιθρίους τόπους κατά την περίοδον, καθ' ην απαγορεύεται η θήρα, κατά δε τον χρόνον της κυνεγητικής περιόδου άνευ αδείας θήρας.(ΕΔΩ ΓΕΛΑΜΕ!!!!!)
ε) Η μετά του κυνηγετικού όπλου διάβασις δι' απηγορευμένων εις την θήραν εκτάσεων, εκτός εάν το όπλον είναι λελυμένον.(ΕΔΩ ΓΕΛΑΜΕ!!!!!)
στ) Ο Υπουργός Γεωργίας δύναται ν' απαγορεύει την θήραν παντός θηράματος εν περιπτώσει χιονοπτώσεως μεγάλης διαρκείας και εντάσεως εις όλην την χώραν ή μεμονωμένας περιοχάς.(ΕΔΩ ΓΕΛΑΜΕ!!!!!)
ζ) Η θήρα καθ' ομάδας, περιλαμβάνουσας πλείονας των εξ κυνηγών(ΕΔΩ ΓΕΛΑΜΕ!!!!!), εκτός της ομαδικής θήρας υδροβίων πτηνών, αγριοχοίρων και επιβλαβών ζώων, ήτοι λύκου, αλώπεκος, θωός και κορακοειδών, ήτις δέον να διενεργείται κατόπιν αδείας του δασάρχου τη επιβλέψει δασικού οργάνου ή του κυνηγετικού συλλόγου(ΕΔΩ ΓΕΛΑΜΕ ΔΙΠΛΑ και ΤΡΙΔΙΠΛΑ!!!!!). Η δι' οιουδήποτε μεταφορικού μέσου μεταφορά μεγαλυτέρου αριθμού κυνηγών, εφ' όσον κατά την διάρκειαν ταύτης δεν ενεργείται θήρα δεν θεωρείται ως παράβασις, ως επίσης και όταν οι πλείονες των εξ (6) κυνηγοί ευρίσκονται εις τοιαύτην απόστασιν, ώστε να υφίσταται η απαιτουμένη ζώνη ασφαλείας δια τα θηράματα. Η ζώνη αύτη καθορίζεται δι' αποφάσεως του Υπουργού Γεωργίας.
ΕΣΕΙΣ ΠΟΣΟΥΣ ΕΧΕΤΕ ΔΕΙ ΝΑ ΤΗΡΟΥΝ ΑΥΤΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ????? ΝΑ ΜΗ ΜΑΣ ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝ ΚΙΟΛΑΣ ΠΕΡΙ ΝΟΜΙΜΟΥ ΚΑΙ "ΠΑΡΑΝΟΜΟΥ" ΚΥΝΗΓΙΟΥ!!!
Τα 100 μέτρα από μεμονωμένα σπίτια είναι λίγα, ο νόμος απλά προβλέπει την ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ.
Όποιος λοιπόν κυνηγός σέβεται ΕΛΑΧΙΣΤΑ τους συνανθρώπους του πρέπει να μην πλησιάζει λιγότερο από 300 μέτρα. Αλλά είπαμε, αυτά τα νιώθουν μόνο άνθρωποι με φιλότιμο κι ευαισθησίες, που δεν θέλουν να τους φτύνει ο κόσμος...
ΡΕ ΚΥΝΗΓΕ, ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΜΕΤΡΑ ΝΑ ΛΕΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ, ΕΣΥ ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΓΑΙΔΟΥΡΙ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΣ ΚΟΝΤΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΟΣΟ ΕΝΟΧΛΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΣΜΠΑΡΑ ΔΗΛΑΔΗ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟ 300 ΜΕΤΡΑ
ΠΑΡΑΓΙΝΕ ΤΟ ΚΑΚΟ ΜΕ ΕΣΑΣ ΠΟΥ ΔΕ ΣΕΒΟΣΑΣΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΝ
Και μα μην ξεχναμε ποτε,εμεις οι κυνηγοι οτι υπαρχουν κι οι αγραφοι νομοι του κυνηγιου,που ειναι εξισου σημαντικοι και πρεπει να γινουν το *πατερ ημων* παλαιων και νεων κυνηγων :
http://www.alfa-omega.gr/article.asp?AID=1091
Kostas εσύ δυστυχώς είσαι ο μοναδικός κούκος που δεν μπορεί να φέρει την άνοιξη, να ξέρεις ότι το κυνήγι αργά ή γρήγορα θα καταργηθεί δια νόμου και η ΚΥΡΙΑ ΑΙΤΙΑ (εκτός από το περιβάλλον) θα είναι οι ίδιοι οι "κυνηγοί" που δεν σέβονται τίποτα. Να τους χαιρόσαστε και να τους καμαρώνετε τους "συγκυνηγούς" σας, που είναι μέλη στην ίδιο σύλλογο, παρανομούν συνέχεια, τους βλέπετε και τους ξέρετε, αλλά επικρατεί ομερτά...
Και μετά ο άλλος εδωπέρα πάει να μας ρωτήσει αν εγκρίνουμε να τον πυροβολήσουν(!!)... Όχι, δεν εγκρίνει κανείς τέτοια πράγματα, ζούμε σε πολιτισμένη υποτίθεται κοινωνία, και οι κυνηγοί προστατεύονται (αντίθετα με τα δύστυχα θηράματα). Αλλά αυτός, γιατί επιτέλους φοβάται τόσο πολύ; Μήπως ενεργεί έτσι που σκέφτεται μήπως "σκάσει" κανέναν άνθρωπο, τον κάνει έξαλλο και γίνει κανένα κακό; Τότε, του φταίει μόνο το κεφάλι του και οι τρόποι του.
Να μην πλησιάζουν οι κυνηγοί κατοικημένες περιοχές, να μην κάνουν ζημιές και όλα θάναι καλά, όσο μπορεί να είναι. Θα το κάνουν όμως;;; Εδώ μπαίνουν μέσα σε αυλές και χαλάνε φράχτες, και μην ξαναπεί ο φίλος απο κει τίποτα για φράχτες, το δικό μου τον έχουν καταστρέψει σε πολλά σημεία κυνηγοί, είτε για να μπουν οι ίδιοι είτε για να περάσει το σκυλί να φέρει το τρυγόνι ή την τσίχλα...
Χαιρομαι ,που τελικα ολο και περισσοτεροι με τις τοποθετησεις τους,αναδεικνυουν το προβλημα της συμπεριφορας των κυνηγων ( πολλων η λιγων) στην Ζακυνθο...
Και περισσοτερο χαιρομαι ,για το οτι, τελικα η κουβεντα γινεται πανω στο θεμα της συμπεριφορας και οχι της καταργησης(τουλαχιστον απο την πλειονοτητα).
Και με επιγνωση της καταστασης,λεω,οτι εμεις οι κυνηγοι προκαλουμε αλγεινες εντυπωσεις,τοπικα και πανελλαδικα(για οσους γνωριζουν προσωπα και πραγματα ξερουν οτι το ΖΑΒ και το ΖΑΕ σε μερικα μερη της Ελλαδας, ειναι persona non grata), σε μεγαλο βαθμο,με την συμπεριφορα μας,αρκετες φορες...
Μερικες φορες βεβαια,προκαλουμαστε αδικως απο διαφορους,αλλα και σε αυτην την περιπτωση υποστηριζω,οτι εμεις πρεπει να κανουμε πισω και να διευθετουμε τις αντιδικιες μας,με σθενος, αλλα πολιτισμενα και ομορφα...
Και οταν η συμπεριφορα μας γινει καλυτερη,ειμαι βεβαιος οτι τουλαχιστον αριθμητικα, οι πολεμιοι του κυνηγιου γενικως,θα μειωθουν δραματικα...
Ειλικρινα πιστευω,οτι περισσοτερο κινδενευουμε απο τους εαυτους μας ,παρα απο καποιους ,που αδικα και αστοχα,προσπαθουν να μας παρουσιασουν ,σαν δολοφονους η οτιδηποτε αλλο ...
Για μενα προσωπικα ειναι πολυ ευκολο να υπερασπιστω,με στοιχεια και αποδειξεις,οτι το κυνηγι ,ειναι τελικα ,η πιο *ακινδυνη*δραστηριοτητα που επιβαρυνει αρνητικα το περιβαλλον...
Ομως με τι επιχειρηματα να υπερασπιστω καποιον που κυνηγαει και, εις γνωσει του,ενοχλει, ανθρωπους και ζωντανα ?
οχι φιλε μου προσωπικα δεν ειμαι απο αυτους που εχουν τετοια συμπεριφορα ομως να προσεχουμε πριν απειλουμε ανοιχτα οπως ο νταης παραπανω γιατι πλεον παμε σε αυτοδικιες..οσο για τους κυνηγους που προκαλουν ζημιες κλπ πραγματι υπαρχουν,ομως για μενα δεν θεωρουνται κυνηγοι αλλα καφροι οπως και αρκετοι οδηγοι πχ κανεις ομως δεν ζητα να απαγορευτει η οδηγηση αλλα να απομωνοθουν οι επικινδυνοι,αυτο ειναι το ζητουμενο
Σας στέλνω και εγώ, προερχόμενη από τη Ζαχάρω, σχετικό δημοσίευμα στη Καθημερινή, για τα "παζάρια" που γινόντουσαν το 2007, μεταξύ κυνηγών και πολιτικών, ώστε να ξαναρχίσει όσο πιο άμεσα και εκτεταμένα το κυνήγι στις πληγείσες περιοχές..Αυτή είναι η οικολογική συνείδηση των κυνηγών και φυσικά η διαφορά μεταξύ καλών και κακών δολοφόνων είναι ανύπαρκτη..Ήταν τρομερή η κατάσταση τότε..και συνεχίζει να είναι αλλά κανείς δεν κάνει τίποτα για αυτό..
Hμερομηνία δημοσίευσης: 23-09-07 Καθημερινή
Της Τανιας Γεωργιοπουλου
Αγριο παζάρι έγινε τις τελευταίες εβδομάδες με την απαγόρευση του κυνηγιού στις εκτάσεις πέριξ των καμένων (στις εκτάσεις που έχουν καεί η απαγόρευση ισχύει αυτόματα). Από τη μία η μεγάλη οικολογική καταστροφή που κανένας δεν μπορούσε να αρνηθεί, από την άλλη η προεκλογική περίοδος και οι πιέσεις των κυνηγών... Η κυνηγετική περίοδος για όλα τα είδη «άνοιξε» ανήμερα τις εκλογές, δηλαδή την προηγούμενη Κυριακή, με απαγορεύσεις αλλά και υπαναχωρήσεις υπέρ των ανά την Ελλάδα κυνηγετικών ομοσπονδιών.
Δήμος Ζαχάρως, μόλις μία εβδομάδα μετά την καταστροφή. Στην πλατεία ενός χωριού του δήμου καμιά δεκαριά άτομα συζητούν για το τι μέλλει γενέσθαι. Ξαφνικά ένας από την ομάδα αποφασίζει να αλλάξει συζήτηση. «Δεν πιστεύω εσείς εδώ να απαγορεύσετε το κυνήγι και οι άλλοι δίπλα να μπορούν να κυνηγάνε» λέει στον δασικό υπάλληλο.
Πιγκ πογκ η απόφαση
Είναι χαρακτηριστικό ότι αμέσως μετά τις πυρκαγιές, τα τηλέφωνα στα δασαρχεία των περιοχών δεν έπαψαν να χτυπούν. Την ημέρα που το υπουργείο έστελνε την απαγόρευση του κυνηγιού, ο πρόεδρος της Κυνηγετικής Συνομοσπονδίας Ν. Παπαδόδημας δήλωνε σε συνέντευξή του σε μεγάλη εφημερίδα ότι η ανάκαμψη του οικοσυστήματος δεν έχει σχέση με το κυνήγι, γιατί τα πουλιά και τα ζώα μπορούν να αλλάζουν τόπους κατοικίας αντίθετα από τους ανθρώπους.
Ετσι η τελική απόφαση αναβαλλόταν, ενώ από τις 20 Αυγούστου οι κυνηγοί είχαν ξεκινήσει τις εξορμήσεις τους σε συγκεκριμένες περιοχές χωρίς καμία απαγόρευση.
«Στα κέντρα προστασίας φτάνουν πουλιά που έχουν υποστεί στρες, εκτός από εκείνα που έχουν πυροβοληθεί» τονίζει ο κ. Ξενοφών Κάππας, διευθυντής της Ορνιθολογικής Εταιρείας. «Τα ζώα είναι εξαντλημένα και ταλαιπωρημένα» εξηγεί η κ. Μαρία Γανωτή από το ΑΝΙΜΑ Σύλλογο Προστασίας και Περίθαλψης Αγριας Ζωής. «Και αυτά που έχουν καταφύγει σε άλλες περιοχές συναντούν εκεί άλλα ζώα και στην πραγματικότητα δεν είναι καθόλου ευπρόσδεκτα» συμπληρώνει. Το WWF υποστηρίζει την πλήρη απαγόρευση του κυνηγιού στις ευρύτερες περιοχές της Πελοποννήσου, της Αττικής, της Εύβοιας και του Πηλίου.
Xαιρομαι κυρια μου,που η οικολογικη σας αντιδραση, για το τεραστιο εγκλημα που διαπραχτηκε στην ευρυτερη περιοχη,αρκεστηκε σε ενα αντικυνηγετικο δημοσιευμα ,για μια μεταβατικη περιοδο οσον αφορα το κυνηγι,που ομοια της δεν εχει ξαναγινει...
Μπορειτε να κοιμηθειτε ησυχη..
Μας πεισατε....
Για πειτε μας και αλλα για την Ζαχαρω...
Κανενα πευκο φυτεψατε?
Ποια ηταν η συνολικοτερη αντιμετωπιση, της πολιτειας και των κατοικων της,απεναντι στα καμμενα?
Για το αιχος που διαπραχτηκε,οπως καταγγελεται στην περιοχη σας(με τα χρηματα των ομογενων
) μηπως φταινε παλι οι κυνηγοι?
Αιδως Αργειοι.
Σας στέλνω σχετική ανάρτηση από το in.gr:
'Με ενδιαφέρον διαβάζω τις αντιπαραθέσεις μεταξύ των 'κακών' λαθροκυνηγών και των 'καλών' κυνηγών και αναρωτιέμαι πραγματικά πια είναι η διαφορά.. Προέρχομαι από το νομό Ηλείας, η οποία υπέφερε απίστευτα από τις φλόγες κάποια χρόνια πριν, και έχω να καταθέσω τα εξής:
Στο νομό μας μας όπου, όπου οι φλόγες δεν άφησαν τίποτα στο περασμά τους- ούτε δάση, ούτε ζώα, ούτε σπίτια ούτε ανθρώπους- θεωρώ τουλάχιστον προκλητικές τις ακόλουθες επιδιώξεις οι οποίες ευτυχώς δημοσιοποιήθηκαν το συγκεκριμένο καλοκαίρι σε εφημερίδες της Ηλείας:
1) ο κυνηγετικός σύλλογος Αμαλιάδας απέστειλε αμέσως τις προτάσεις του τόσο προς τη Διεύθυνση Δασών όσο και προς το Δασαρχείο, ζητώντας την επέκταση των κυνηγετικών περιοχών 1 χρόνο μετά τις απαγορεύσεις εξαιτίας των καταστροφικών πυρκαγιών'
http://www.patrisnews.gr/view.php?id=18370
Δηλαδή ο κυνηγετικός σύλλογος θεώρησε ότι ΄σε ένα χρόνο η φύση είχε ανακάμψει;
Θεώρησε ότι όλα τα προβλήματα έχουν ξεπεραστεί σε ό,τι αφορά στη πανίδα και στη χλωρίδα ώστε να υπάρχουν άπλετα περιθώρια για κυνήγι;
Θεωρεί ότι η Ηλεία χρειάστηκε μόνο 11 μήνες για να γιατρέψει τις βαθύτατες πληγές της;
Θεωρεί ότι η απαίτηση για επέκταση των περιοχών κυνηγιου αποδεικνύει ευαισθησία και συναίσθηση της κατάστασης; Και φυσικά δείχνει καμία οικολογική συνείδηση;;;
2)Ο δε ΚΥΝΗΓΕΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΥΡΓΟΥ που καταμετρά 2500μέλη ζήτησε και τη ΛΙΜΝΗ ΚΟΤΥΧΙΟΥ....
http://www.protinews.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=10292&Itemid=1
Ενδιαφέρον ακούγεται καθώς
α) το ΚΟΤΥΧΙ είναι περιοχή προστατευόμενη από τη διεθνή σύμβαση RAMSAR
β) το ΚΟΤΥΧΙ είναι από τις ελάχιστες περιοχές που δεν κάηκε και προφανώς τα ζώα που θα το επισκεφτόντουσαν θα ήταν εύκολος στόχος
3) το ΚΟΤΥΧΙ ήταν μια περιοχή που ήδη αντιμετώπιζε τεράστιους κινδύνους όπως
-καταπάτητες
-επερωτήσεις στη ΒΟΥΛΗ προκειμένου να επιτραπεί η δημιουργία γηπέδων γκολφ στη περιοχή
-πολλαπλές επενδυτικές δραστηριότητες
Κάποια λίγα παραδείγματα για όσους συνεχίζουν να πιστεύουν ότι υπάρχουν καλοί και κακοί δολοφόνοι..(Και όχι δεν τρώω κρέας ή ψάρι-για εκείνους που συνεχίζουν να το θέτουν ως το τελευταίο τους επιχείρημα).'
@ανώνυμο 12:07
ΕΣΥ μπορείς να πας να κοιμηθείς ήσυχος φίλε, μας έπεισες. Η κακομοίρικη κλάψα σας για το υποτιθέμενο "αντικυνηγετικό" πνεύμα δεν συγκινεί ούτε παιδάκια πια, σας μάθαμε. Ο πνιγμένος από τα μαλλιά του πιάνεται, κυνηγάκο. Τάχα συγκινείστε από οικολογικές καταστροφές, αλλά βάζετε τα δυνατά σας να τις ολοκληρώνετε, εκτελώντας ό,τι πετάει και ό,τι κινείται σε ένα κατεστραμμένο τοπίο. Δεν μπορείτε ΟΥΤΕ μια περίοδο να μην εκτονωθείτε σκοτώνοντας, ΑΥΤΟ βλέπουμε για σας. ΑΠΟΔΕΙΞΗ τρανή αυτά που κάνετε στη Ζάκυνθο και τα έμαθε πια όλος ο κόσμος. Αντί να κάνετε ενέργειες να μην κυνηγήσει κανείς στα καμμένα για 10 χρόνια, βιάζεστε ν'αρχίσετε τον πόλεμο.
Φτύσε την καραμέλα, θα σου χαλάσουν τα δοντάκια στο τέλος. Καληνύχτα κυνηγάκο. Όνειρα γλυκά.
(Αντί να κάνετε ενέργειες να μην κυνηγήσει κανείς στα καμμένα για 10 χρόνια, βιάζεστε ν'αρχίσετε τον πόλεμο.)
Για μια στιγμη νομισα οτι ειπες μην χτιστει τιποτα στα επομενα 100 χρονια....
Γιατι εκει που καιγεται, συμφερον εχει ο κυνηγος,που δεν προκειται να ξαναβρει τιποτα για καμποσα χρονια...
Ενω τα αυθαιρετα και οι βιλλες που θα ξεφυτρωσουν,δεν σε πειραζουν...
Ο κυνηγος σε πειραζει ,που ειναι ο μονος ζημιωμενος...Ειχε εναν χωρο ,και τον εχασε...
Συγνωμη,αλλα οπως αντιλαμβανεσαι,τα σχολια σου σου στρερουνται σοβαροτητας.
Υγ.Τελικα τα λεφτα ,που εστειλαν οι ομογενεις,τα φαγανε η οχι?
Ρε ανώνυμε κυνηγάκο,
Δεν μπορώ να καταλάβω τι δουλειά έχουν τα λεφτά των ομογενών που έφαγαν ή δεν έφαγαν οι πολιτικοί ή οι βίλλες ή δεν ξέρω κι εγω τι, με το θέμα του αν ΠΑΡΟΛΗ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ θα κυνηγάτε μανιωδώς σε μια καμμένη περιοχή... Μην προσπαθείς να ξεφύγεις, έχεις αποκαλυφθεί. Το ότι κάποιος έκανε ένα κακό (τρώγοντας τα λεφτά κλπ.) δεν σημαίνει ότι έχεις το δικαίωμα να πας εσύ να το ολοκληρώσεις... Μάλλον μόνο εσύ μπορείς να έχεις τέτοιες λογικές, που συνεπάγονται (θαύμα!) ότι θα πας να κυνηγήσεις στο "χώρο των κυνηγών, που τον έχασαν". Λοιπόν, για να ενημερωθείς, δεν είναι χώρος ΜΟΝΟ των κυνηγών, ανήκει σε όλους, και ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΥΝΗΓΗΣΕΙΣ ΕΚΕΙ. ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΣΚΟΠΕΥΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΝΟΜΗΣΕΙ, ΚΑΝΕ ΤΟΥ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕΙΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΙ ΕΣΥ ΤΗ ΦΥΣΗ!!!
Αλλά τι κάθομαι και λέω, τα αυτιά των κυνηγών έχουν πάθει ζημιά από τους πυροβολισμούς. Το μόνο που φαίνεται πάντα να τους ενδιαφέρει είναι να πυροβολούν, να πυροβολούν, να πυροβολούν, και ρίχνουν όπως-όπως και κάποιο άλλο θέμα στη μέση για να θολώσουν τα νερά και να ρίξουν φταιξίματα αλλού! Δεν πιάνει κυνηγάκο, σας μάθαμε είπαμε, άντε να κοιμηθείς πάλι...
Tελικα δεν μου απαντας.
Ο κυνηγος οταν καιγεται μια δασικη εκταση ,ωφελειται,ΝΑΙ η ΟΧΙ?
Αν ναι γιατι αν οχι γιατι.
Απλα πραγματα.
Υγ.Απο οτι φαινεται ,τα φαγανε τα λεφτα .
Δημοσίευση σχολίου