Τετάρτη 24 Ιουνίου 2009

Για να μιλήσουμε σοβαρά, για τα τελευταία γεγονότα.

ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ «Από το πρακτικό της 14ης / 4.12.2007 έκτακτης συνεδρίασης του Δ.Σ. της ΤΕΔΚΝΖ »Περίληψη: Αντιμετώπιση της Παραβατικότητας και της Εγκληματικότητας στο Νομό Ζακύνθου ο Ρόλος της Τοπικής Αυτοδιοίκησης:
Στην συνέχεια το λόγο πήρε ο κ. Ξένος Σπύρος, Δημοτικός Σύμβουλος Ζακυνθίων και είπε τα εξής:«Αρχικά αποδεχόμαστε όλοι και συμφωνούμε πιστεύω σ’ αυτό, ότι ο Νομός μας αντιμετωπίζει σοβαρό πρόβλημα Εγκληματικότητας. Η ποιοτική και ποσοτική έκταση του προβλήματος δεν αποτελεί αντικείμενο της παρούσης συσκέψεως ενώ οι αιτίες αυτής της τραγικής κατάστασης έχουν μελετηθεί , αναλυθεί διεξοδικά και παρουσιαστεί πρόσφατα και στη Ζακυνθινή κοινωνία. Άρα Όλοι ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ και ας Υποκρίνονται ανάλογα με τον πολιτικό χρόνο και το μικροσυμφέρον της στιγμής. Αν και εφόσον τεθεί τέτοιο θέμα προτίθεμαι να ενημερώσω το Σώμα αναλυτικά. Περνώ αμέσως στα ερωτήματα που ...η συνέχεια εδώ.
...με απασχολούν και θα πρέπει να ληφθούν υπόψη στη Πρόταση της ΤΕΔΚ :
1. Μπορείς να δημιουργήσεις μια ασφαλή πόλη σε συνθήκες Παγκοσμιοποίησης; Δηλ. είναι δυνατόν να συμμετέχεις σε μια παγκόσμια κοινωνία της Αγοράς και να ονειρεύεσαι τη δημιουργία μιας τοπικής κοινωνίας Αλληλεγγύης ; Φοβάμαι πως εδώ, τόσο η Γεωγραφική θέση της Ζακύνθου όσο και το τουριστικό υπομοντέλο ανάπτυξης που επικρατεί δεν θα βοηθήσουν.
2. Σ’ ένα αυτοτροφοδοτούμενο και αναπαραγόμενο σύστημα Ποινικής Δικαιοσύνης, σ’ ένα κατασκευασμένο κλίμα συναίνεσης, σε μια εποχή που καλώς ή κακώς ήδη επέλεξε τα λειτουργικά της απόβλητα μετακυλύοντας την ευθύνη από το θύτη στο θύμα ποιος και πως φαντάζεσθε ότι μπορεί να είναι ο ρόλος της Τοπικής Αυτοδιοίκησης ;
3. Καλούμαστε σήμερα ως Τοπική Αυτοδιοίκηση να μιλήσουμε για το Έγκλημα, τη Παραβατικότητα και την Παρέκκλιση χωρίς κατά τη γνώμη μου να μπορούμε να αποδεσμευτούμε από το Ένοχο παρελθόν μας. Άραγε, είναι ψέματα ότι στο δικό μας το χώρο επιτρέψαμε και ρίζωσαν φαινόμενα ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ απαξιώνοντας το θεσμό και διαλύοντας τις σχέσεις αξιοπιστίας με τους πολίτες ; Πιστεύεται σοβαρά ότι στη διαμόρφωση της σημερινής επικρατούσας ‘’Κουλτούρας Αρπαχτής’’ και του ‘’ΟΛΑ ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ’’ Εμείς είμαστε Αμέτοχοι και Άμοιροι Ευθυνών
Άρα , πως θα διασφαλίσουμε ότι η εφαρμογή ενός προγράμματος κοινωνικής πολιτικής που συνιστά Κατάθεση Ψυχής από τους εμπλεκόμενους ,δεν θα καταντήσει φτηνός και ανέξοδος Λαϊκισμός και Μικροπολιτική.
4. Περνάω στο Κρατικό Μηχανισμό, και διερωτώμαι ποιος προτίθεται να χρηματοδοτήσει δράσεις Κοινωνικής Πολιτικής ; Ζητάμε από την Τοπική Αυτοδιοίκηση να αναλάβει πρωτοβουλίες χωρίς τους απαραίτητους πόρους. Την ίδια στιγμή που κεκτημένα διαχρονικά δικαιώματα πλήττονται καλούμαστε να αμβλύνουμε κοινωνικούς αγώνες και διεκδικήσεις όχι για να επιλύσουμε προφανώς καταστάσεις αλλά για να εμπλακούμε στο Show που μοιάζει να Πουλάει το τελευταίο καιρό.
Ποια είναι η Εθνική Πολιτική για τα Ναρκωτικά, ποια είναι για την Ανεργία και τη Κοινωνική Ασφάλιση, ποια είναι για το Περιβάλλον και την Παιδεία…. Εν τέλει ποιος αναδεικνύεται ως βασικός προσανατολισμός και ποιες οι προτεραιότητες που Εμείς ζητάτε να συνδράμουμε ;
5. Έρχεστε κ. Πρόεδρε σήμερα και προτείνεται να παρέμβουν κοινωνικά οι ΟΤΑ στις ανισότητες και τοπικές αδικίες. Συμφωνώ μαζί σας. Δηλ. με άλλα λόγια αφού κλείσουμε τα μάτια στις συνθήκες γέννησης και δημιουργίας των νέων παραβατών καλούμαστε στη συνέχεια να Νομιμοποιήσουμε τη παρέκκλισή τους, προσφέροντας την ευαισθησία ή και την ελεημοσύνη μας; Σήμερα όπου και αν ρίξεις το βλέμμα σου Ποινικοποιείται η Φτώχεια, η Ανεργία, η Διαφορετικότητα θέτοντας εκτός διαδικασίας μεγάλες πληθυσμιακές ομάδες. Και από την άλλη, ερχόμαστε Εμείς και αυτούς που βγάλαμε έκτός συστήματος χωρίς λόγο, προσπαθούμε ατομικά να τους επαναφέρουμε ξανά μέσα με τους δικούς μας όρους. Κλείνω το πρώτο σκέλος της εισήγησής μου λέγοντας ότι αυτό που επιχειρείται σήμερα εδώ είναι η ανάληψη Ευθύνης και η ενοχοποιητική αυτοκριτική των τοπικών Αρχών . Σκεφτείτε ξανά, ότι Όλοι πλέον ζούμε πίσω από κάγκελα και σ’ αυτή την Αρχιτεκτονική Φυλακής η σημερινή σας φιλότιμη προσπάθεια εύχομαι να βρει συμπαραστάτες.

Προφητικές επισημάνσεις, από έναν άνθρωπο που θεωρώ, ότι οι τεκμηριωμένες θέσεις του, πρέπει να γίινουν οδηγόος για οποιαδήποτε προσπάθεια γίνει, για την πρόληψη της εγκληματικότητας (νεανικής και μη)..

Post: Kostas

16 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΠΑΠΑΡΟΛΟΓΙΑΣ ΤΟ ΑΝΑΓΝΩΣΜΑ! Όταν αγαπητοί φίλοι και αγαπητέ Σπύρο οι πράξεις των ανθρώπων είναι ανακόλουθα της σκέψεις και των λόγων τους τότε δημιουργείτε ακόμα μεγαλύτερο πρόβλημα αξιοπιστίας των προθέσεων σας. Τότε οι προσπάθειες παραμένουν προσπάθειες και οι σκέψεις απλές ιστορικές, φιλολογικές καταγραφές της ζοφερής πραγματικότητας που ζούμε σήμερα. Επαναπροσδιορίστε τον ρόλο σας και γίνετε πιο πρακτικοί.
Διαθέτεται μυαλό, ικανότητα και μόρφωση. Σταματήστε να το παίζετε μεσάζοντες της εξουσίας και ασχοληθείτε με την ουσία.

Φιλικά,
Ο άλλος σας εαυτός...

Ανώνυμος είπε...

Πολυ σωστες διαπιστωσεις και θεσεις απο τον κ.Ξενο.

Ομως,θα μπορουσε να μας απαντησει και στα εξης:
1.Μπορεί να παραμένει διοικητής ασφαλείας ένας αξιωματικός για 7 χρόνια;
2.Πως εξηγεί τις διαρροές περί δήθεν εμπλοκής του μητροπολίτη; (από την ασφάλεια) και τι σχέση έχει ο μητροπολίτης με καποιους απο τους κατηγορουμενους?
3.Με ποια ιδιοτητα και με ποιο σκοπο βρεθηκε την επομένη του περιστατικού στο MABELY GRAND HOTEL(εκει που διεμεναν τα θυματα) ?

ΥΓ.Και για να μην υπαρχουν παρεξηγησεις,οι ερωτησεις δεν εμπεριεχουν καμμια κατηγορια,αλλα περισσοτερο ειναι χαριν διευκρινισεων,μιας και αναφερθηκε το ονομα του σε προηγουμενα post...

Ανώνυμος είπε...

Ε ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΝ? ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΠΕΡΝΟΥΝ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΗΤΤΑ, ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ.

ΝΙΟΝΙΟΣ είπε...

ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΦΑΝΦΑΡΕΣ, ΠΩ ΠΩ ΔΕΝ ΒΑΡΕΘΗΚΑΤΕ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΤΕ ΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΓΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΣΑΣ ΟΦΕΛΟΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ.
Φ Τ Α Ν Ο Υ Ν ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΕΜΠΟΥΧΤΙΣΑΜΕ.
ΚΑΛΗΝΥΚΤΑ Ζ Α Κ Υ Ν Θ Ο Σ.

Ανώνυμος είπε...

Aπο την στιγμή που η παραβατικότητα ειναι ΜΑΓΚΙΑ δεν μας σώζει καμμία σύσκεψη και κανένα
ΣΠΕ.
Η μόνη σωτηρία μας οι εξω απο την Ζάκυνθο ¨μπάτσοι¨ που έρχονται που και που και τσιμπάνε κανένα.

kostas είπε...

Nομιζω παντως,οτι αδικειται ο Σπυρος, και απο την μηδενιστικη αποψη ορισμενων αλλα και απο καποιες ατυχες ενεργειες του ιδιου,αν αληθευει ,οτι ειχε *εμπλοκη* στο περιστατικο,υπερ των δραστων...

Ατσάραντος είπε...

Αν και έγινε προσπάθεια για να σταματήσουν οι χαρακτηρισμοί και οι βωμολοχίες, αυτό τελικά δεν απέδωσε. Ήδη σε ορισμένες αναρτήσεις τα σχόλια έχουν απενεργοποιηθεί ενώ δεν θα δημοσιεύεται κανένα υβριστικό σχόλιο. Ελπίζουμε στην κατανόησή σας.

Ανώνυμος είπε...

ΑΓΑΠΗΤΕ KOSTA 9.00 ΕΔΩ ΠΟΥ ΕΦΤΑΣΕ Η ΖΑΚΥΝΘΟΣ ΠΛΕΟΝ ΔΕΝ ΑΔΙΚΕΙΤΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΟΤΑΝ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ, ΠΟΥ ΑΥΤΟΙ ΕΦΕΡΑΝ ΤΟ ΝΗΣΙ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΤΙΑ.
ΠΟΣΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΝ ΕΧΕΙ ΕΜΠΛΑΚΗ ΣΕ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΡΑΣΤΕΣ.

Ανώνυμος είπε...

Γνωρίζω από πρώτο χέρι ότι η επίσκεψή του στο ξενοδοχείο έγινε με τον ιδιοκτήτη του μαγαζιού και είχε ένα και μόνο στόχο. Να αποφευχθεί η εμπλοκή του club στις όποιες αντιδικίες προκύψουν από το επεισόδιο. Αυτό και μόνο αυτό και ας σταματήσει η συνομοσιολογία και η ανεξέλεκτη φημολογία.

Ανώνυμος είπε...

ΑΤΣΑΡΑΝΤΕ ΣΤΑΜΑΤΑ ΤΗΝ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ
ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΕΚΟΨΕΣ ΑΛΛΑ ΣΤΑ blog
ΔΕΝ ΠΕΖΕΙ ΕΤΣΙ ....
ΟΠΩΣ ΠΑΣ ΘΑ ΕΠΙΚΑΛΕΣΘΕΙΣ ΤΟ ΕΡΣ
ΚΑΙ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΠΕΡΙ ΤΥΠΟΥ
ΛΥΠΑΜΑΙ....

Ανώνυμος είπε...

Δηλαδη,πως πηγε?Σαν τι?Η,τους ειπε ο ιδιοκτητης του club,απο εδω ενας φιλος μου και σας παρακαλει να μην εμπλακει το μαγαζι.
Βρε κουτοχορτο νομιζουν οτι τρωει ο κοσμος?

Ανώνυμος είπε...

Το αντίθετο έγινε.

Ανώνυμος είπε...

atstarante eisai o s**** k tha ga****** apo opou exeis troupa poli sintoma.

Sabonis είπε...

Ο βίος εν άστει ήτο ανέκαθεν χαλεπός. Πλήθος ηλεκροκινητήρων, κινητήρων εσωτερικής καύσεως, ισοσταθμιστών λαμπτήρων φθορισμού παράγουσιν ακατάπαυστον βόμβον, εξαιρόμενον κατά τακτάς ώρας και ημέρας,μηδέποτε όμως εξαλειφόμενον. Ταχυλεωφόροι και κιγκλιδώματα, τρίχρωμοι φανοί ρυθμίζοντες
την διέλευσιν τροχοφόρων και πεζών κατ'εναλλαγήν καθιστούν την φυσικήν
συνάντησιν προσφιλών προσώπων λίαν ακριβήν και σπανίαν, ως εκ τούτου δε αυτά ταύτα τα τελευταία μειούνται βαθμιαίως, υφιστάμενα την αμείλικτον φθοράν υπό της χρονικής αποστάσεως των μεταξύ των διαντιδράσεων. Η συσσώρευσις
παραγώγων κεκαυμένων καυσίμων -και δη αερίας μορφής- προκαλεί συχνάκις
δακρύρροιαν, ρινόροιαν, ερεθισμόν και σπασμόν των αεροφόρων οδών, ίνα μη αναφέρω τας επί της ηλιοφανείας επιπτώσεις. Η οξυγόνωσις του εγκεφάλου καθίσταται ούτως πλημμελής. Εις αντιστάθμισμα μας προσφέρεται πλήθος πολιτιστικών προϊόντων προς κατά μόνας κατανάλωσιν κατά τον μη εργάσιμον
χρόνον μας: μουσικαί συναυλίαι, ηλεκτρονικά ψηφιακά παίγνια, προβολαί κινηματογραφικών ταινιών, εικαστικαί εκθέσεις εικόνων, παραστάσεις δραματουργημάτων, τηλεσειραί.

Δικαίως αναρωτάσθε: "Προς τι ο μυρηκασμός τετριμμένων κοινοτοπιών,
αποκυημάτων σκέψεως παλαιότερης γενεάς πρωτοπόρων στοχαστών;", ή, άλλως "Τι
μας λες ρε μαλάκα; Μας τα παν κι άλλοι! Αλλά και να μη μας τά 'λεγαν χαζοί
δεν είμαστε!".
Ψυχραιμία αγαπητοί! Μετά πλήρους επιγνώσεως πως γλαύκας κομίζω
καταχρώμαι τον χρόνον σας ίνα παραθέσω παραδείγματα άτινα υπέπεσαν εις την
αντίληψίν μου και, προϊόντος του χρόνου εδραιώνουν ίσως την υπόθεσιν του
πλήρους πλέον εκτροχιασμού της ανθρωπίνης επικοινωνίας μα και αντίληψης των πραγμάτων, απορρέοντα εκ της επιδράσεως της διυποκειμενικής και εγκεφαλικής
ανοξίας επί της ψυχοσεξουαλπνευματικής αναπτύξεως των συμπολιτών αλλά και ημών των ιδίων. Θα παρακαλούσα δια την προσοχήν σας:

Παράδειγμα 1ον
--------------
Βιβλιοπωλείον "ΒΙΒΛΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ"
Εισέρχονται δύο υποψήφιοι πελάται.
-Ψάχνουμε για..
-Ε! Ε! Για μισό λεπτό... Είστε όλοι;
-Οχι.
-Ε, άντε φέρτε και τους άλλους και τότε τα λέμε!
-Μα,...
-Βρε ούστ από δώ! Ποιόν εκπροσωπείτε ρε; Αντε φέρτε τους όλους!
Οι πελάται εξεδιώχθησαν σκαιώς...

Παράδειγμα 2ον
--------------
Περίπτερον. Πλησιάζει πελάτης.
-Θα ήθελα ένα Marlboro.
-Αδιαφορώ.
-Δεν είναι απάντηση επαγγελματία αυτή.
-Μα, δεν είμαι. Κατ' επάγγελμα είμαι ανθρακωρύχος. Αλλά, ξέρετε,
μετά από μια κουραστική μέρα στις στοές λίγες ώρες στο περίπτερο
με χαλαρώνουν.
-Κι, εγώ, μεταξύ μας, δεν καπνίζω επαγγελματικά. Μόνο για χόμπυ. Και
δίνω κι ένα σωρό λεφτά γι αυτό.
-Οπότε με καταλαβαίνετε.
-Απολύτως. Μόνο που, ενώ εσείς επιδίδεστε ήδη εις το χόμπυ σας,
στερείτε από μένα τη δυνατότητα να χαρώ το δικό μου.
-Εννοείτε πως η στήριξις μιας ερασιτεχνικής δραστηριότητος απαιτεί
την εμπλοκήν επαγγελματιών;
-Ακριβώς! Π.χ. για να λειτουργείτε ερασιτεχνικα το περίπτερό σας δεν
απειτείται η καθημερινή έλευσις ενός επαγγελματία διανομέα ημερησίου
τύπου;
-Ενδιαφέρουσα προσέγγισις. Θα έλεγα πως με προβληματίσατε αλλά θα
ήμουν
ψεύτης. Η αλήθεια είναι πως με αφοπλίσατε. Παρόλα αυτά δεν μπορώ να
σας
πουλήσω τσιγάρα μια και αυτό θα με καθιστούσε αυτομάτως επαγγελματία
πρατηριούχο.
-Και, τί έχετε να μου προτείνετε;
-Να αποτανθείτε σε κάποιον επαγγελματία ή να δεχθείτε ένα πακέτο
δώρο.
-Πόσο απέχει ο πλησιέστερος επαγγελματίας;
-Περίπου 738 μέτρα.
-Ε, τότε θα προτιμήσω το δεύτερο.
-Ορίστε!
-Ευχαριστώ! Καλή ξεκούραση.
-Παρομοίως συνάδελφε. Υγειαίνετε!

Αντώνης Καναβούρας: Ο βίος εν τω άστει

Ανώνυμος είπε...

Διάβασα προσεκτικά τα γραπτά του κ. Ξένου και ομολογώ ότι δεν καταλαβαίνω τίποτα. Έχω την ιδέα ότι ο άθρωπος δε ξέρει για τι πράμα μιλάει.

Με δυο απλά λογάκια, άμα αφήσουνε οι πολιτηκάντιδες του νησιού (και όποιος άλλος ανακατώνεται εκεί όπου δεν τονε σπέρνουνε) την αστυνομία να κάμει ανενόχλιτη τη δουλειά της, και αντί να την εμποδίζουνε να τη στηρίζουνε στο έργο αυτό, δε θα λυθεί ένα μεγάλο μέρος του προβλήματος; Από λόγια η αυτοδιοίκηση καλά πάει αλλά όταν ειναι να σταθεί στο ύψος της δεν πάει καλλα, ούλοι κοιτάνε τα συφεροντάκια τους και μη χάσουνε καμια ψήφο απο κανενα κι ας ειναι και εγκληματίας.
Διάβασα ακομα οτι και ο κ. Ξένος ειχε μια παραξενη αναμειξη με τη γνωστη υποθεση και στενοχωρηθηκα. Τι δουλεια έχει να ανακατώνετε; Τα ξερουνε οι ζακυθινοι χρονια αυτά τα παιδιά και γρήγορα πρέπει να πάρει τέλος η τρομοκρατία τους για τον κοσμο του νησιου, και το δεσιμο των χεριων αστυνομίας και δικαιοσύνης, μπορεί ο κ. Ξένος να κάμει τίποτα γι'αυτό; Γιατι απο αερολογίες χορτασαμε παντως, ευχαριστουμε.

Sinobas είπε...

Δεν νομιζω,οτι η αναρτηση,με την δυσνοητη οσο και ευστοχη,υπερβολικη παρουσιαση της πραγματικοτητας,αποτελει την επικοινωνια του κ.Ξ****Σ*****,με το Blog.
Αν ειναι ομως,με απογοητευει και με λυπει.

Ας ξαναδιαβασει λοιπον,τι ειχε πει:

3. Καλούμαστε σήμερα ως Τοπική Αυτοδιοίκηση να μιλήσουμε για το Έγκλημα, τη Παραβατικότητα και την Παρέκκλιση χωρίς κατά τη γνώμη μου να μπορούμε να αποδεσμευτούμε από το Ένοχο παρελθόν μας. Άραγε, είναι ψέματα ότι στο δικό μας το χώρο επιτρέψαμε και ρίζωσαν φαινόμενα ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ απαξιώνοντας το θεσμό και διαλύοντας τις σχέσεις αξιοπιστίας με τους πολίτες ;

Πιστεύετε, σοβαρά ότι στη διαμόρφωση της σημερινής επικρατούσας ‘’Κουλτούρας Αρπαχτής’’ και του ‘’ΟΛΑ ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ’’ Εμείς είμαστε Αμέτοχοι και Άμοιροι Ευθυνών ?