Τρίτη 12 Μαΐου 2009

Το ναυάγιο είναι η βασική αφίσα της διαφημιστικής καμπάνιας του ΕΟΤ για το 2009...

...και φυσικά δεν είναι η πρώτη φορά που αυτή η ζακυνθινή παραλία -ψηφισμένη ως η 5η ομορφότερη στον κόσμο- χρησιμοποιείται για να διαφημίσει την Ελλάδα στο εξωτερικό. Αν ήταν σε καμία άλλη χώρα σίγουρα θα είχαν “πέσει” επάνω της όλοι οι αρμόδιοι φορείς για να την προστατεύσουν αλλά και να συντηρήσουν το λαθρεμπορικό «Παναγιώτης» που είναι το σήμα κατατεθέν της ακτής. Το Ελληνικό κράτος, που για περισσότερο από μια δεκαετία μοστράρει το ναυάγιο σε όλες τις διαφημιστικές καμπάνιες, τι έχει κάνει για αυτή την παραλία; ΤΙΠΟΤΑ!

Bookmark and Share

5 σχόλια:

ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΒΙΤΣΟΣ, ΕΚΔΟΤΗΣ είπε...

Είναι όμως και ό,τι πρέπει όνομα παραλίας για να περιγράψει την κατάσταση της χώρας!

Ανώνυμος είπε...

ΤΟ ΑΛΛΟ ΝΑΥΑΓΙΟ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ ΤΗΣ ΑΓ.ΚΥΡΙΑΚΗΣ ΣΤΟΝ ΑΛΥΚΑΝΑ ΤΟ ΕΧΕΤΕ ΔΕΙ? ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΕΡΥΣΙ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΡΗΧΑ...ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΑΣΦΑΛΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΥΟΜΕΝΟΥΣ ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΣΚΟΥΡΙΑΣΜΕΝΟ...

Ανώνυμος είπε...

Οι ενέργειες από πλευράς Κράτους προϋποθέτουν την ύπαρξη Κράτους. Στην Ελλάδα δεν υπάρχει Κράτος, μόνο η αδίστακτη Δικτατορία των Μετρίων (και επίσης των Απατεώνων, Καταχραστών, Λαμογιών, Αιρετών Εργολάβων Παρανομίας κτλ. κτλ.).

Γιατράς Θεόδωρος MSc είπε...

Η παραλία του ναυαγίου αποτελεί για την Ζάκυνθο το σημείο αναφοράς της και είναι αυτό που την έχει κάνει διάσημη σε πολλές περιοχές του πλανήτη. Παρ΄ όλα αυτά δυστυχώς εμείς οι Ζακυνθινοί αδιαφορούμε. Το πλοίο έχει αφεθεί στην τύχη του. Αν το δεις από κοντά μόνο απαγοήτευση μπορείς να νιώσεις. Από τις επιγραφές που οι επισκέπτες (κυρίως έλληνες και ιταλοί)έχουν"αφήσει" πάνω στο κουφάρι του, δεν διακρίνεις πια το όνομα του πλοίου...για να μην αναφερθούμε στο εσωτερικό του...Η παραλία του ναυαγίου πρέπει να προστατευθεί. Και σε αυτό έχουν ευθύνη όλοι οι φορείς, από τον ΕΟΤ και τους τοπικούς παράγοντες μέχρι τους επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται στην περιοχή αλλά και σε ολόκληρο το νησί. Το πλοίο χρειάζεται άμεσα συντήρηση και αναπαλαίωση, για να εξακολουθήσει να μας δίνει αυτό που μας προσφέρει απλόχερα όλα αυτά τα χρόνια: ένα ισχυρό "brand name" που η τύχη και η φύση της μας το χάρισαν απλόχερα και που για να τα αποκτήσει κάποιος άλλος τουριστικός προορισμός πρέπει να καταστρώσει ένα ολοκληρωμένο marketing plan με επένδυση πολλών κεφαλαίων....

Odyssey είπε...

Πάρτυ στήσατε, ωρέ ποπολάροι;
Εμείς φταίμε, που δεν ξοκείλαμε αλλού.
Τελικά, βρήκα γιατί πέφτει ο αριθμός των τουριστών. Είδαν την αφίσσα.
(αχχχχ! το φχαριστήθηκα)
...και βεβαίως, συμφωνώ με τον πρώτο λαλήσαντα.
(Κανονίστε να μη βαράτε όλοι μαζί).