Παρασκευή 3 Απριλίου 2009

Βίντεο ντοκουμέντο από την επίσκεψη του κ. Καραμανλή στη Ζάκυνθο.


Οι οπαδοί και φίλοι της Νέας Δημοκρατίας, που έσπευσαν να υποδεχθούν τον πρωθυπουργό έξω από την αίθουσα του Μουσικού Γυμνασίου, δεν δίστασαν να διαμαρτυρηθούν για την κατρακύλα της πολιτικής ζωής στη Ζάκυνθο! Και σίγουρα αυτές τις φωνές τις άκουσε ο κ. Καραμανλής, που βρισκόταν 4-5 μέτρα πιο πέρα. Σε αυτό το σημείο έχουν φτάσει τους ψηφοφόρους της Νέας Δημοκρατίας, τα Ζακυνθινά λαμόγια. Αντί να επευφημούν τον αρχηγό τους, να φωνάζουν "Κώστα διώξε τα λαμόγια"!

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ο συγκεκριμένος που φώναζε πάντως δεν είναι ψηφοφόρος της ΝΔ.
Ανήκει στο χώρο της Αριστεράς...

Γραφεας Πεζικου είπε...

Ποιόν τελικά θά αφήσει ΑΝ λέω ΑΝ πεί νά διώξει τά λαμόγια?
Λέτε κ.ανώνυμε αριστεροί τελικά
παρακαλούν τόν Κο Πρωθυπουργό νά
διωξει τά λαμόγια? Γιατί?Τί ζόρι
έχουν οί αριστεροί μέ τά λαμόγια τής Ν.Δ.αν καταλαβαίνω καλά τή
διάγνωση?

kostas είπε...

Επειδη λοιπον ειναι γνωστοι μου,αυτοι που τα ελεγαν,να μην τολμησει να αμφιβητησει κανεις την κομματικη τους ταυτοτητα (ΝΔ),γιατι αν μαθει ποιοι ειναι θα ζητησει και συγνωμη απο πανω...

Παντως μπραβο τους.
Μακαρι και οι αλλοι οπαδοι των αλλων κομματων,να τολμανε ετσι,οταν βλεπουν τετοια φαινομενα...

Unknown είπε...

Εγώ πάντως σαν Παιδί της πλατείας ένα έχω να πώ απο ένα σύνθημα σε μια πλατεία στην Αθήνα.
Τι δεξιά...τι Αριστερά ίδια είναι τα Αφεντικά.
Καθίστε τώρα να τσακώνεστε ρε παιδιά για το αν είναι Αριστεροί,Δεξιοί, Πασόκοι κλπ, δεν βλέπετε ότι το κομματικό κράτος τα έχει ισοπεδώσει όλα.

ΥΓ
Μην πεταχτεί κάνεις να μου πεί να πω τίποτα σε κάνα συγγενή μου, γιατί εγώ έχω αυτές τις απόψεις και σε όποιον αρέσει, υποδείξεις αλλού...
Αφιερώνω και αυτό το τραγούδι για τις αντιμαχόμενες πλευρές

http://www.youtube.com/watch?v=RxKZQbsk4YI

Γραφεας Πεζικου είπε...

Παιδί τής πλατείας@Σε παρακαλώ

Βοήθησέ μου ν'ακούσω τό τραγούδι!
Περιμένω κι'ευχαριστώ θερμά.
Απόπμαχος μέ αγάπη πολλή

Unknown είπε...

Aπόμαχε λέγονται Άλφα Γάμα και εδώ είναι η καθαρή version του,.

http://www.youtube.com/watch?v=7Ez1kTTKSpg

Έχει ένα δίκιο το τραγούδι, ελπίζω να σου αρέσει...