Μείωση στην τιμή των εισιτηρίων εφαρμόζει από τις 9/2/2008 η κοινοπραξία των πλοίων. Κάτι οι πιέσεις του κόσμου κάτι οι οικονομική δυσχέρεια έφεραν αυτό το αποτέλεσμα. Είναι η πρώτη κίνηση προς αυτήν την κατεύθυνση, από ένα ουσιαστικά μονοπώλιο, στα χρονικά της Ζακύνθου. Ελπίζουμε να ακολουθήσουν την ιδία πολιτική και τα αλλά μονοπώλια της Ζακύνθου, στον ιδιωτικό αλλά και στον δημόσιο τομές. Είναι μια πολύ θετική και σοβαρή κίνηση, που πρέπει να αναγνωριστεί από όλους .
Post: Kostas
«Είναι στη διακριτική ευχέρεια κάθε εταιρίας, να κάνει όσα δρομολόγια θέλει, εφόσον της δίνει το δικαίωμα ο νόμος και η έγκριση έρχεται απ’ ευθείας από το ΥΕΝ. Κάνουμε τις προσπάθειές μας, όμως δεν είμαστε φιλανθρωπικό ίδρυμα, γιατί στοχεύουμε και στο κέρδος. Μόνο οι αυξήσεις στους μισθούς των ναυτικών, ήταν στο 5,5% το 2007 και στο 6,5% το 2008». Θαυμάστε ύφος. Θαυμάστε θράσος που ένα σχεδόν χρόνο ήταν τα εισιτήρια των επιβατών στα 8.20 ευρώ και των Ι.Χ στα 37.50 ευρώ και ενοχλήθηκε ο κ. ΚΑΡΔΑΡΗΣ ο οποίος με ύφος χιλίων καρδιναλίων είπε ότι τον αδικούμε. Λες και όλη η τιμή του εισιτηρίου αποτελείται από τις αυξήσεις των μισθών των ναυτικών και δεν υπάρχουν καύσιμα και κέρδος. Λες και τα προηγούμενα χρόνια όσο αύξανε ο μισθός των ναυτικών τόσο αύξαναν και το εισιτήριο και το έφτασαν 3000 δρχ ή 8.50 ευρώ. Και τα οποία καύσιμα έχουν πέσει και η κρίση έχει χτυπήσει την πόρτα μας και ο τουρισμός σημαίνει μεταφορές και οι μικρομεσαίοι και οι εργαζόμενοι δεν αντέχουν άλλο. Δεν μας είπε όμως για την μή ύπαρξη ανταγωνισμού, για την μονοπωλιακή κατάσταση στην γραμμή Ζακύνθου - Κυλλήνης, για τα δεμένα ναυάγια στο λιμάνι. Αλλά και δεν είπε η ΤΕΔΚ και το Νομαρχιακό Συμβούλιο ότι κάποια στιγμή θα πρέπει να υπάρξουν νόμοι και όχι ασυδοσία. Αλλά και αυτό που πρέπει να πούμε όλοι. Φτάνει πια. Ας σταματήσει η κοροϊδία. Ας προχωρήσουμε σε μαζικές αντιδράσεις σε όσους λειτουργούν σε συνθήκες μονοπωλιακές. Το πρότεινε εξ άλλου και ο υπουργός Χατζηδάκης ο οποίος μίλησε για μποϋκοτάζ. Κάποια στιγμή θα πρέπει να γίνει η αρχή.
Post: lagopodo1.blogspot
3 σχόλια:
Σιγουρα ειναι θετικη κινηση που δεν χαριστηκε αλλα΄ήρθε κατω από τη κατακραυγη του κοσμου στα τόσα χρόνια απολυτου μονοπωλιου μετα τη διαλυση???ΑΝΕΖ(αλήθεια πως διαλυθηκε ας το σκεφτουμε λιγο)ας σκεφτουμε και το γιατι μενουν τα σαπιοκαραβα στο λιμανι μηπως κρατανε θεση και για ποιον??
Το θρασος ομως των εκπροσωπων της κοινοπραξιας ειναι μεγαλο και δεν κανουν χαρη σε κανενα αρκετα τους εχουμε ανεχτει τοσα χρονια που κανουν οποτε θελουν δρομολογια και αυξανουν οποτε θελουν τις τιμες
Ενταξει,αφου το ειπε ο Χατζηδακης ησυχασαμε...(Αυτος δεν ειναι υπουργος, ειναι σχολιαστης των προβληματων...
Μικρος θα ηθελε να γινει δημοσιογραφος μαλλον..)
Το προβλημα ειναι το αλλο:
Για ποσο καιρο θα υπαρχει αυτη η μειωση?
Και τελικα θα λειτουργησει με το συστημα του ελατηριου,οπως στις τιμες των super market?
Ο χρονος θα δειξει...
Παντως για οσο χρονο κρατησει ,ειναι μια κινηση προς την σωστη κατευθυνση...
Ας ξυπνήσουν επιτέλους οι κύριοι υπεύθυνοι(υπευθυνοι??) των ναυτιλιακών εταιριών διότι η κρίση χτυπάει την πόρτα τους και βαμβάκι στα αυτιά τους βάζουν κάθε μέρα για να μην ακούν.Αλήθεια Κύριοι της ΑΝΜΕΖ όλα καλά στο Αιγαίο?Το απόκτημά σας που κοσμεί το λιμάνι μας πότε με το καλό θα μετασκευαστεί να έρθει να εξυπηρετήσει τους συμπατριώτες σας με περισσότερα δρομολόγια?
Δημοσίευση σχολίου