Δευτέρα 12 Ιανουαρίου 2009

Οι αλλαγές στη διαφημιστική καμπάνια του ΕΟΤ...

...έχουν σκοπό να ανατρέψουν το δυσμενές για τη χώρα μας κλίμα, που προκλήθηκε στο εξωτερικό μετά από τα επεισόδια στην Αθήνα. Ήδη το αρμόδιο υπουργείο προωθεί τη νέα αφίσα που δείχνει ότι η πρωτεύουσα είναι μια ασφαλής πόλη, που αστυνομεύεται πολύ καλά και οι τουρίστες μπορούν να πάνε άφοβα για ψύρισμα στο Μοναστηράκι, άφοβα να μπουν σε ταξί και να πληρώσουν για μια διαδρομή 150€, άφοβα να φάνε κατεψυγμένο μουσακά στην Πλάκα και άφοβα να φτάσουν μέχρι την είσοδο της Ακρόπολης και να μάθουν ότι απεργούν οι φύλακες. Στη φωτογραφία ένας Βρετανός τουρίστας περπατά ανέμελος ενώ μια διμοιρία των ΜΑΤ -διακριτικά- περιφρουρεί το χώρο. Σύμφωνα με τον ΕΟΤ η Ελλάδα δεν θα είναι πλέον wonderful αλλά ...batsofull!