Ο κ. Κακλαμάνης διαπίστωσε ότι η διαφημιστική προβολή που λαμβάνει η Αθήνα από τα ξένα μέσα ενημέρωσης είναι ανακόλουθη και ως εκ τούτου κρίθηκε σκόπιμο να γίνουν ορισμένες αλλαγές στο εμπορικό σήμα των προγραμματισμένων Χριστουγεννιάτικων εκδηλώσεων.
Κάντε κλικ στην εικόνα για να δείτε το νέο λογότυπο σε μεγέθυνση.
1 σχόλια:
Καλό!!!!!!!!!!
Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
Πλάκα πλάκα... πιο μεγάλο ενδιαφέρον έχουν τα επεισόδια.. παρά τα καραμελόσπιτα...
Δημοσίευση σχολίου