Σάββατο 6 Δεκεμβρίου 2008

ΣΤΟ ΣΤΗΘΟΣ ΒΡΗΚΕ ΤΟΝ 16 ΧΡΟΝΟ Η ΣΦΑΙΡΑ ΤΟΥ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥ...ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕ ΞΕΚΑΘΑΡΗ ΕΝ ΨΥΧΡΩ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ...


Οταν εισαι αστυνομικος και σου γινεται επιθεση απο αγνωστους, αρχικα, πυροβολεις στον αερα για εκφοβισμο...και επειτα σημαδευεις τον αλλον με το οπλο, σε σημειο που δεν θα του προκαλεσει μεγαλη ζημια...Ετσι τουλαχιστον λεει η κοινη λογικη...Το να πυροβολεις ομως καποιον στο στηθος, γνωριζοντας οτι τα αποτελεσματα εκτος απο αμεσα θα ειναι και θανασιμα...τοτε μιλαμε για ξεκαθαρη εν ψυχρω δολοφονια. Ο πολεμος για εκδικηση εχει ηδη αρχισει στο indymedia...
Clopy: PREZATV

Το όνομα του παιδιού είναι Αλέξανδρος - Ανδρέας Γρηγορόπουλος.

16 σχόλια:

Γ.Ι.Δ.Α. είπε...

ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ ΗΤΑΝ ΜΟΝΟ 16 ΜΑΙΩΝ!

Ανώνυμος είπε...

ντροπει στουσ μπατσουσ και σε αυτουσ που μασ κυβερνανε αισχοσ

Ανώνυμος είπε...

Εμπρος ολλοι στον αγωνα....
ΜΠΑΤΣΟΙ ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ ΔΟΛΟΦΩΝΟΙ

Ανώνυμος είπε...

copy από troktiko.blogspot.com.Μου την έπεσαν πριν από λίγο αναρχικοί στην Πατησίων και άρχισαν να μου σπάνε το αυτοκίνητο στο οποίο είχα μέσα και το παιδί μου 3 χρονών. Η ηλικία τους δεν ήταν πάνω απο 18 χρονών και όταν βγήκα να τους παρακαλέσω να σταματήσουν γιατί υπάρχει μωρό ήρθε ένας με έφτυσε, με έβρισε και μου είπε ότι στην Αθήνα κάνουν κουμάντο οι αναρχικοί.
Έλεος ποιά κάποιος να τους σταματήσει είναι ζώα και σκατόπαιδα που δεν τους ενδιαφέρει η ζωή των άλλων, μαντρώστε τους κάπου και... φωνάξτε όσους τους έχουν κάνει ζημιά να τους ΄σπάσουν στο ξύλο για να καταλάβουν και εγώ θα ρίξω την πρώτη μπουνιά, γιατί δεν φοράνε παντελόνια ειναι ένα μάτσο μαλακισμένα που έχουν τρομάξει ένα παιδί 3 χρονών και μιά έγκυο γυναίκα"

Ανώνυμος είπε...

copy από troktiko.blogspot.com"Ρε παιδιά, εμένα μου την έπεσαν στην πλατεία, λίγο μετά το συμβάν. Με έριξαν από τη μηχανή, μου έκαναν σωματικό έλεγχο, με χτύπησαν , έκαναν ζημιές στη μηχανή και μετά, όταν τα μαλακισμένα κατάλαβαν ότι ΦΥΣΙΚΑ δεν είμαι μπάτσος, απλώς την έκαναν. Συμφωνείτε με αυτό δηλαδή; Και όχι, δεν μου την έπεσαν μπάτσοι, ψευτο-ανάρχες μου την έπεσαν.
Υ.Γ. Μόλις κατάλαβαν ότι είμαι γυναίκα, σταμάτησαν. Με ΜΟΒ ΜΠΟΥΦΑΝ τι θα ήμουν";;; Νόμιζα ότι μπάτσοι τα έκαναν αυτά τα ανεγκέφαλα, αλλά ήταν... αντιεξουσιαστές. Πόσο περήφανοι είστε τώρα; Δεν κατανοώ. Δηλαδή... ένας μπάτσος σκότωσε ένα ανήλικο παλικάρι και μετά ανέβηκε μ'ένα φίλο του σ'έναν μηχανάκι και την έκανε και το οργισμένο πλήθος την πέφτει τώρα σε κρανιωμένους με μηχανές? Έλεος. Ορισμένοι "αναρχικοί" κινδυνεύουν να μοιάσουν με μπάτσους..."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ


troktiko:

Μετά από όσα έγιναν μάλλον έψαχναν θύμα και νόμιζαν ότι η κοπέλα ήταν ασφαλίτισσα. Με το ζόρι όμωςε δεν μπορείς να κατασκευάσεις ένοχο.

Ανώνυμος είπε...

copy από troktiko.blogspot.com."Την πραγματική ευθύνη για τον άδικο θάνατο του παιδιού(και όχι μόνο) την φέρουν αυτοί που υποκίνησαν τους αριστεριστές κουκουλοφόρους να βγουν Χριστουγεννιάτικα και να επιδοθούν στην γνωστή καταστροφική τους δράση.
Αντιεξουσιαστές και αστυνομικοί είναι θύματα (άμεσα και έμμεσα), αυτών που έχουν εμφυσήσει στα μυαλά αυτών των νέων ανθρώπων αυτή την ΝΟΣΗΡΗ ιδεολογία και εκμεταλλεύονται έτσι την φυσιολογική ορμή των νέων, προς εξυπηρέτηση των δικών τους συμφερόντων.
Όποιος ενδιαφέρετε για την ρίζα του κακού δεν...
πρέπει να ξεχνά ότι ο θάνατος του παιδιού (που μάλλον το είχαν εκεί για εκπαίδευση) είναι ένα στιγμιαίο γεγονός σε ένα γενικευμένο φαινόμενο του οποίου οι αιτίες έχουν πάρει αρκετό χρόνο για να σχηματισθούν.
Το άδικα χυμένο αίμα του παιδιού ας πέσει πάνω στα κεφάλια αυτών που υποκίνησαν ιδεολογικά αυτούς τους νέους ανθρώπους να συμπεριφέρονται με αυτό τον βίαιο και καταστροφικό τρόπο που όλοι γνωρίζουμε.

ΥΓ: Παρακαλώ δημοσιεύστε το και ας διαφωνείτε. Για καλό σας το γράφω, αν δεν εκτονωθεί η κατάσταση πολύ πιθανόν να σκοτωθεί ή να τραυματιστεί σοβαρά και άλλο παιδί".

Ανώνυμος είπε...

copy από troktiko.blogspot.comΣτην Νομική έχουμε φασαρίες, πήγα να δώ τις καταστροφές στο μαγαζί μου και μου πέταγαν πέτρες οι αλήτες. Τώρα εγώ τι θα κάνω πώς θα φτιάξω το μαγαζί μου για να δουλέψω τις γιορτές;έχω πάθει ζημιά τουλάχιστον 50.000€ τι θα κάνω πείτε μου, όλοι ασχολούνται πότε θα γίνει η νεκροψία στο άτυχο 15χρονο, συνέλαβε κανένα αλήτη απο εχθές η αστυνομία; γιατί δεν παίρνει κανένας θέση για τα άτομα που έχουν μείνει χωρίς δουλειά μέσα στα χριστούγεννα.
Η αστυνομία πρέπει να μας προστατέψει απο αυτούς τους αλήτες".

Ανώνυμος είπε...

MPATSOI GOYROYNIA DOLOFONOI TO POTIRI KSEXILISE ALITES

A

Ανώνυμος είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=XKUnsiHZVQY



ηρ8ε το τελος σας γουρουνια

Α

Ανώνυμος είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=v3yW-hsVxAE


Α

Ανώνυμος είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=2tktzl8fjTE&feature=related

ΑΛΙΤΕΣ


Α

Ανώνυμος είπε...

Δεν μπορώ να καταλάβω τι αντίσταση κάνουν και σε ποιόν στην πλατεία Εξαρχείων;
Στους περίοικους,στους μαγαζάτορες,σε ποιούς;
ΑΝ θέλουν να αντισταθούν σε κάποιους και να τα βάλουν με κάποιους , αν μπορούν ,ας πάνε στη Βουλή να βάλουν βομβα και στους 300.
Αλλά τώρα;
Παιδιά 15, 16 χρονών έχουν διαμορφώσει εμπεριστατωμένη άποψη και αντισκέκονται εναντίον ποίου;

Ανώνυμος είπε...

ΟΣΟ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΡΟΥΦΙΑΝΟΙ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΡΑΜΠΟΥΛΟΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΙ

Ανώνυμος είπε...

O Καραμανλής το είχε πει και είχε δίκιο: Η χώρα τούτη είναι ένα απέραντο φρενοκομείο!

Ανώνυμος είπε...

esy an8rope 8a psifizeis toys triakosioys kai oi alloi 8a pane na toys baloyn bomba? den simferi megale......

Ανώνυμος είπε...

bazo stixima oti stin platia eksarxion o typos to poly na exei paei gia soyblakia...........