... δίπλα σε πολυσύχναστο δρόμο της πόλης. Τεράστια ποικιλία!
Γατίσια μητρότητα θαυμαστή
-
Φωτο-αποτύπωσε ο π. Παναγιώτης Καποδίστριας, 23.6.2026
Πριν από 21 ώρες
ΟΧΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΕΣ ΣΤΑ BLOG. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΝΟΜΙΟ ΤΩΝ ΠΑΡΑΘΥΡΩΝ ΤΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ... Υπεύθυνος για το νόμο: Ιζνογκούντ. Διαχειριστής: Λούκι Λουκ. Αρχισυνταξία: Κρουέλα ντε Βιλ. ΤΟ ΧΙΟΥΜΟΡ ΒΛΑΠΤΕΙ ΣΟΒΑΡΑ ΤΗ ...ΒΛΑΚΕΙΑ, ΑΝ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ Η ΒΛΑΚΕΙΑ ΘΑ ΝΙΚΗΣΕΙ Για ότι προκύψει, το μαγαζί διανυκτερεύει στο atsarantos.blogspot@gmail.com
Αναρτήθηκε από Ατσάραντος στις 4:31 μ.μ.
Ετικέτες Για γέλια και για ...κλάματα.
2 σχόλια:
Tι σχολιο να κανουμε οταν εγω προσωπικα προσπαθω 3 μηνες να παρουνε διαφορα αντικημενα απο τις εργατικες κατοικιες 2.
ΓΙΑ ΠΕΡΑΣΤΕ..
ΓΙΑ ΠΕΡΑΣΤΕ..
ΑΠ'ΟΛΑ ΕΧΟΥΜΕ..
ΓΙΑ ΠΕΡΑΣΤΕ!!
Δημοσίευση σχολίου