Κυριακή 2 Νοεμβρίου 2008

ΛΕΞΙΚΟ ΝΕΩΝ ΟΡΩΝ.

Υπουλεγγίζω, ρ. μετβ.
Προσπαθώ να προσεγγίσω κάποιον που με ενδιαφέρει ερωτικά σε πάρτι ή άλλη κοινωνική περίσταση χωρίς όμως να αποκαλύψω το ενδιαφέρον μου και γίνω ρεζίλι σε περίπτωση που το ενδιαφέρον δεν είναι αμοιβαίο. Η Λένα υπουλέγγιζε τον Τάσο όλο το βράδυ, αλλά το έκανε τόσο προσεκτικά που εκείνος δεν πήρε χαμπάρι κι έτσι τον κέρδισε μια ξέκωλη που του τα έριξε χύμα.

Φυσοτρώω, ρ. μετβ.
Όταν από τη λαιμαργία μου προσπαθώ να φάω κάτι που ακόμα αχνίζει και το βάζω στο στόμα μου οπότε αναγκάζομαι να κρατάω το στόμα μου ανοιχτό και να φυσάω και να ξεφυσάω ελπίζοντας να δημιουργήσω ρεύματα αέρος που θα ψύξουν την άτιμη μπουκιά μου. Ενίοτε βγάζω και άναρθρους ήχους, οι πιο ηλίθιοι δε, κουνούν την παλάμη τους μπροστά απ' το στόμα, λες κι αυτό βοηθάει.

Χεστικός, -η, -ο
Οποιοδήποτε ανάγνωσμα (περιοδικό, εφημερίδα, βιβλίο, οι οδηγίες στη συσκευασία της χλωρίνης ή του σαμπουάν) που φυλάσσεται στην τουαλέτα προς χρήση κατά την ώρα της αφόδευσης. Ο Φαίδων είχε ήδη διαβάσει όλα τα χεστικά, ακόμη και τα τασιενεργά συστατικά του Τάιντ, και μετάνιωσε που δεν είχε πάρει μαζί του την εφημερίδα.

3 σχόλια:

Anna είπε...

Ειμαι σιγουρη πως εχω ξαναδει το "φυσοτρωω" με την ερμηνεια του πριν μερικα χρονια σε καποιο περιοδικακι που τωρα μου διαφευγει(αληθεια, που ηταν;)
Δε θα ηταν δικαιο να γραφεις και τις πηγες σου, αφου δεν ειναι πρωτοτυπες οι ιδεες;
Παντως διασκεδαζω πολυ με το λεξικο, ειναι απο τα αγαπημενα μου.

amalthia είπε...

den me niazei pou ta vriskeis opws tin anna,gelaw etsi kai alliws.eidika auto me to xesimo polu mou paei...vres kati kai gia ta autosxedia trapezakia dipla sti lekani pou filoksenoun periodika,kafedes,tasakia,anaptires k.l.p.
gia paradeigma:trapezolekani..giati diladi ta trapezokathismata sta cafe einai kalutera?

Ατσάραντος είπε...

Αγαπητές φίλες.
Δεν γνωρίζω τον συγγραφέα του ΛΕΞΙΚΟΥ ΝΕΩΝ ΟΡΩΝ. Αν τον ήξερα δεν θα είχα κανένα πρόβλημα να τον αναφέρω με ΦΑΡΔΙΑ-ΠΛΑΤΙΑ γράμματα. Οι συγκεκριμένες λέξεις ήρθαν με email και δεν αναφερόταν η πηγή.
@ amalthia
Εμείς τα βάζουμε πάνω στο πλυντήριο και δεν έχουμε τέτοιο τραπεζάκι! xaxaxa