Ο κ. Μαγγίνας είναι ο μόνος απ' τους πρωτοκλασάτους πολιτικούς της Νέας Δημοκρατίας, που δέχεται να βγει στα τηλεπαράθυρα, αυτή τη δύσκολη ώρα για την κυβέρνηση. Του αξίζει μια ανταμοιβή. Αν ο κ. Καραμανλής δεν τον κάνει και πάλι Υπουργό, ας του επιτρέψει τουλάχιστον να ανοίξει το ...αναψυκτήριο!
K.Y.M.A. + O.Y.Π.Σ.
-
Οι γραμμές του κινήματος ολοένα πυκνώνουν μετά τη φανερή στήριξή σου,
Πιτσιρίκο, και φυσικά αποδεχτήκαμε την πρότασή σου να σε ορίσουμε ταμία.
Επίσης, κα...
Πριν από 3 ώρες






























0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου