...του Αγίου Χαραλάμπη, σήμερα το μεσημέρι. Στο ίδιο ποτάμι κολυμπάνε -κατά περιόδους- τα λιόζουμα, τα ακατέργαστα λύματα του -ο Θεός να τον κάνει- βιολογικού καθαρισμού, τα βιοτεχνικά απόβλητα, οι αποχετεύσεις των σπιτιών, τα όμβρυα ύδατα, και κάθε σαβούρα που πετάνε οι νεοζακυνθινοί. Τεράστια ποικιλία. Γι αυτό οι κάτοικοι της περιοχής δεν πλήτουν ποτέ!
Γατίσια μητρότητα θαυμαστή
-
Φωτο-αποτύπωσε ο π. Παναγιώτης Καποδίστριας, 23.6.2026
Πριν από 23 ώρες






























0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου