Σάββατο 26 Ιουλίου 2008

Ο Κολοσσός της Ρόδου.

Η υπέρ-παραγωγή της Ρηγίλλης προντάξιον, φιλοδοξεί να ξεπεράσει σε ...καμένα στρέμματα, την περυσινή φωτιά της Ηλείας. Φέτος το έργο διαδραματίζεται στα Ελληνικά νησιά και κυρίως στο νησί των Ιπποτών. Ασυνεννοησία, έλλειψη συντονισμού, ασχετοσύνη και ωχαδερφισμός, όλα μαζί σε μια ταινία. Συμμετέχουν ο Στρατηγός Άνεμος και άλλες ασύμμετρες απειλές. Σε πρώτη εμφάνιση ο μικρός Προκόπης. Εισιτήρια προπωλούνται στην Ψαρού, στο Κάβο Παραντίσο και σε άλλες παραλίες, που παραθερίζει το Υπουργικό Συμβούλιο.

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ωραίος είναι ο πρόεδρος ως Κωλο-sos. Δηλαδή, ο τίτλος τα λέει όλα. Η Ρόδος εκπέμπει SOS γιατί το κράτος είναι του κώλου!

Ανώνυμος είπε...

Διαβάστε τον ΡΟΔΟΣυλλέκτη
Περιέχει κείμενα, φωτογραφίες, ανακοινώσεις Συλλόγων, Οργανώσεων, Δήμων, Κομμάτων κ.α.
Εάν θέλετε στείλτε μου και εσείς ότι έχει σχέση με τον τόπο σας και τον Σύλλογο σας. Θα τα δημοσιεύσουμε με ευχαρίστηση γιατί μας αρέσει αυτό που κάνουμε.
Προωθήστε την ηλεκτρονική διεύθυνση και το e-mail μας σε γνωστούς και φίλους.
Σας ευχαριστώ.


ΡΟΔΟΣυλλέκτης
http://rokar-rokar.blogspot.com
E-Mail: r49@mail.gr

Γιάννης Παπαϊωάννου είπε...

5 μέρες καίγεται η Ρόδος. ΑΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΤΙ…

giorgos είπε...

Και μόνο ή συμπαράσταση που βλέπω από κάποιον που βρίσκεται στην άλλη άκρη της Ελλάδας με κάνει να παίρνω κουράγιο!
Ευχαριστώ!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Σας ομιλεί ο ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΕΡΟΣ σας.

Οπως σας υποσχέθηκα και όπως βλέπεται ΑΝΑΔΟΜΩ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑ.

Φυσικά το μεγάλο μου όπλο είναι η φωτιά και το τσεκούρι. Η αναδόμηση ξεκίνησε από τα δάση και την άναρχη βλάστηση. Φέτος για δεύτερη χρονιά το ΜΕΓΑΛΟ ΜΟΥ ΕΡΓΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ.

ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΣΤΑΧΤΕΣ.

ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ ΤΑ ΚΑΥΤΑ ή ΠΑΓΩΜΕΝΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟ PLAYSTATION ΣΑΣ.

Σας ευχαριστώ που με ακούσατε
Πάω για φαγητό
Καλή μου όρεξη

Ανώνυμος είπε...

Συγγνώμη αλλά νομίζω ότι είναι ανορθόγραφο. Εχω την εντύπωση ότι γράφεται αντίστροφα και με ομέγα, Ωςκωλος. Μπορεί πάλι να κάνω και λάθος, δεν είμαι φιλόλογος...
:-)

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητοί Συμπολίτες μου,

Και πάλι σας ομιλεί ο ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΕΡΟΣ σας.

Σας δείχνω τώρα την ευγνωμοσύνη μου που με ψηφίσατε σαν καταλληλότερο για την αναδόμηση των δασών και της κοινωνίας. Το περσινό μου έργο, που εκτιμήσατε δεόντως-ψηφίζοντάς με, θα συνεχισθεί με εντατικότερους ρυθμούς και φέτος.

ΦΩΤΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ.

ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ ΤΑ ΚΑΥΤΑ ή ΠΑΓΩΜΕΝΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟ PLAYSTATION ΣΑΣ.

Σας ευχαριστώ που με ακούσατε
Πάλι πείνασα