Γατίσια μητρότητα θαυμαστή
-
Φωτο-αποτύπωσε ο π. Παναγιώτης Καποδίστριας, 23.6.2026
Πριν από 1 ημέρα
ΟΧΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΕΣ ΣΤΑ BLOG. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΝΟΜΙΟ ΤΩΝ ΠΑΡΑΘΥΡΩΝ ΤΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ... Υπεύθυνος για το νόμο: Ιζνογκούντ. Διαχειριστής: Λούκι Λουκ. Αρχισυνταξία: Κρουέλα ντε Βιλ. ΤΟ ΧΙΟΥΜΟΡ ΒΛΑΠΤΕΙ ΣΟΒΑΡΑ ΤΗ ...ΒΛΑΚΕΙΑ, ΑΝ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ Η ΒΛΑΚΕΙΑ ΘΑ ΝΙΚΗΣΕΙ Για ότι προκύψει, το μαγαζί διανυκτερεύει στο atsarantos.blogspot@gmail.com
4 σχόλια:
Na ginei mia diorthwsi giati i Pitsos einai tou omilou Siemens opote den tha prepei na syberilifthei sto boycotaz...
Σωστά! Η αλλαγή έγινε. Ευτυχώς η επισήμανση έγινε εγκαίρως, γιατί αύριο ξεκινά το μποϋκοτάζ. Nα μην την πληρώσουν άδικα οι μεγάλοι μας ευεργέτες Siemens, Pistos, Fujitsu, Bosch και οι άλλες θυγατρικές!
εσυ δεν πηρες τιποτα??
Ena mixer, ana apoxymoti, dyo plintiria, mia kafetiera. Ayta. Esy?
Δημοσίευση σχολίου