Οι Καταλανοί χορεύουν ελληνικούς χορούς στη Βαρκελώνη
-
Στον καλύτερο ραδιοφωνικό σταθμό του κόσμου οι Καταλανοί χορεύουν μαζί με
τους Έλληνες ελληνικούς χορούς στη Βαρκελώνη, και η Ινφάντα Μαρία είναι
εκεί, β...
Πριν από 3 ώρες































4 σχόλια:
Na ginei mia diorthwsi giati i Pitsos einai tou omilou Siemens opote den tha prepei na syberilifthei sto boycotaz...
Σωστά! Η αλλαγή έγινε. Ευτυχώς η επισήμανση έγινε εγκαίρως, γιατί αύριο ξεκινά το μποϋκοτάζ. Nα μην την πληρώσουν άδικα οι μεγάλοι μας ευεργέτες Siemens, Pistos, Fujitsu, Bosch και οι άλλες θυγατρικές!
εσυ δεν πηρες τιποτα??
Ena mixer, ana apoxymoti, dyo plintiria, mia kafetiera. Ayta. Esy?
Δημοσίευση σχολίου