…για την καταστροφή, ουπς… συγνώμη, για την αξιοποίηση του Ναυαγίου, μήπως θα μπορούσε ο Δήμος Λαγανά, να αποκαταστήσει τις πινακίδες λίγο πριν τον Αγαλά; Όχι τίποτα άλλο, αλλά για να μην χάνουν το δρόμο οι τουρίστες, όταν θα πηγαίνουν να πάρουν το τελεφερίκ για το Ναυάγιο. Εκτός και αν ο Δήμος Ελατίων, έχει καταστρώσει μεγάλα σχέδια και δεν χρειάζεται τουρίστες από το Λαγανά, αφού οι δικοί του τουρίστες, θα πηγαίνουν στις ξενοδοχειακές εγκαταστάσεις στον Άη Γιώργη …με ελικόπτερα!
Michelle
-
Στον καλύτερο ραιοφωνικό σταθμό του κόσμου, ο πιτσιρίκος σας έχει μια
έκπληξη. Καλή ακρόαση! Θα πρέπει να συνδεθείτε για να διαβάσετε το
υπόλοιπο. Συνδεθ...
Πριν από 21 ώρες






























0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου