Κ.Υ.Μ.Α. + Ο.Υ.Π.Σ. = LFE
-
Αγαπητέ ταμία Πιτς, οι εξελίξεις τρέχουν με καταιγιστικό ρυθμό, οι ζυμώσεις
στα νέα κινήματα που ξεπήδησαν, εν μέσω θέρους χωρίς γέρους, παρασύρουν
μαζί ...
Πριν από 3 ώρες































2 σχόλια:
Καλά... ποτέ δεν ξέρεις....
Άκουσα ότι έρχεται κοντέηνερ, με κιβώτια πίπες (καπνού!!!!), ως ένδειξη συμπαράστασης στο δράμα μας.
go atsarantos.... go....
Αγαπητέ Ατσάραντε,
Προχθές γνώρισα έναν δήμαρχο από Βόρεια Ελλάδα. Κάποια στιγμή του λέω: "Κατάγομαι από ένα τόπο, όπου δυστυχώς η τοπική αυτοδιοίκηση έχει μια πανελλήνια, αν όχι παγκόσμια αρνητική πρωτιά..."
Και ο δήμαρχος, αμέσως:
- Από τη Ζάκυνθο είσαι;
Είμαστε πια πρωταθλητές!!
Αητομάχος
Δημοσίευση σχολίου