Τετάρτη 25 Ιουνίου 2008

Τα δάκρυα των κροκο-δειλων.

Σύμπασα η καναλική φάρα κατακεραυνώνει τα δύο κόμματα εξουσίας για το μαύρο πολιτικό χρήμα, που συνέρρευσε στα μυστικά παραταξιακά ταμεία. Με αυτά τα δισεκατομμύρια, τα κόμματα έκαναν την προεκλογική τους καμπάνια. Δηλαδή γέμιζαν τις οθόνες με τηλεοπτικά σποτ. Ένα δευτερόλεπτο διαφήμισης στο prime time κοστίζει 800 έως 1.200 ευρώ. Δηλαδή το κάθε σποτ, κατά μέσο όρο, κόστιζε 10.000€. Όταν τα ταμεία των καναλιών γέμιζαν με τα μαύρα χρήματα της κάθε siemens, οι φωστήρες των παραθύρων δεν αναρωτήθηκαν ποτέ από πού έρχεται τόσο χρήμα. Αν τα πολιτικά κόμματα σταματούσαν να ταΐζουν με πολιτική-κρατική διαφήμιση τα κανάλια, τότε θα είχαμε αληθινά δάκρυα! Γιατί είναι γνωστό ότι οι πολιτικοί αγαπάνε τα ψηφαλάκια και τα κανάλια τα …ευρουλάκια!

2 σχόλια:

Παραπολιτική είπε...

Έχεις απόλυτο δίκιο αγαπητέ φίλε.

Είναι εξοργιστική η υποκρισία των ελληνικών τηλεοπτικών σταθμών.

Ανάλογα με τα συμφέροντα των ιδιοκτητών τους , καλλιεργούν το ανάλογο κλίμα...

Τι να πεις...

Παραπολιτική

parapolitiki.blogspot.com

Ανώνυμος είπε...

Τι λες ρε μεγάλε!!!
Και να χάσουν τους καλλίτερους πελάτες;
Απο εμάς τους χάνους περιμένουν μόνο να χάψουμε τα ανεκδιήγητα ψέμματα που μας σερβίρουν.