Τετάρτη 21 Μαΐου 2008

Η ασυδοσία και η πλήρης απουσία κάθε ελέγχου έχει φτάσει σε τέτοια επίπεδα...


...που για να φτιάξουμε την οικοδομή μας, καταστρέφουμε ακόμα και δημοσίους δρόμους χωρίς να ιδρώνει το αυτί καμιάς υπηρεσίας. Στο συγκεκριμένο σημείο, ο εργολάβος δεν αρκέστηκε να καταστρέψει όλο το τμήμα του πεζοδρομίου, αλλά έκοψε και ένα σημαντικό κομμάτι από το πλάτος του δημοσίου δρόμου προκειμένου να κάνει ότι τον βολεύει. (Κάπως έτσι δεν ξεκίνησε και στο σήριαλ που παίζεται στην Λούμπα με την καταπατημένη έκταση;) Όμως, σε αυτή την περίπτωση, δεν έπραξαν καλά οι άνθρωποι! Έπρεπε να κόψουν όλο τον δρόμο, όπως έκανε και ο Δήμος χωρίς λογικοφανή αιτία, κλείνοντας τον δρόμο στην παραλία, εκεί που θα γίνουν τα έργα ανέγερσης του νέου Θεάτρου. Εκτός και αν η αιτία ήταν, ότι χρησιμοποιούσαν τον χώρο σαν ελεύθερο πάρκινγκ αυτοκινήτων οι πολίτες! Και όπως είναι γνωστό «Δήμος» και «Εξυπηρέτηση του Πολίτη» είναι δύο έννοιες αντίθετες!


Post by: Τρυποκάρυδος

19 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ama xalasoun kai ton ypoloipo dromo eidipoiiste tin poleodomia na perasei na parei ti miza tis.

Ανώνυμος είπε...

Αν άφηναν ελεύθερο το οικόπεδο σαν δωρεάν πάρκιν πως θα δούλευε το παρακείμενο; Για το δρόμο έχουν βγάλει άδεια για να τον κλείσουν ή περιορίζουν για τον παραπάνω λόγο τις ελεύθερες θέσεις στάθμευσης;

Ανώνυμος είπε...

Γιατί να μην κοψει και ολο τον δρόμο;Υπάρχει μήπως καμιά υπηρεσία για να τον ελέγξει;Ο καθένας κάνει ό,τι γουστάρει στο νησί μας

Ανώνυμος είπε...

Ατσαραντε ευτυχως ακουσαν τις παρεναισεις και ο εργολαβος σημερα συνεχισε το καταστροφικο του εργο καθως κατεστρεψε ακομα μεγαλυτερο τμημα του δρομου. Ορματε αδελφια . Οτι αρπαξουμε!!

Ανώνυμος είπε...

Ρε παιδιά καλά, αν το μισό σας χρόνο από αυτό που διαθέτετε για να γράφετε,κάνατε καμία δουλειά θα είχατε καθαρίσει κανένα σκουπίδι από τον δρόμο. Επιτέλους πρέπει να καταλάβετε οτι ο κόσμος δεν σας παίρνει στα σοβαρά.

Ανώνυμος είπε...

Το καταλαβαμε, το καταλαβαμε...

Ανώνυμος είπε...

Εγώ εχω μια απορία:

Αυτά που γράφετε εδώ, σαν bloggers, τα καταγγέλετε στο δήμο? Το να τα γράφει κάποιος, δε λέω, καλό είναι, αλλά δε θα θέλατε να πάρετε και κάποια απάντηση απο το δήμο ή οποιαδήποτε αρμόδια υπηρεσία?

Μπορεί ο εργολάβος όντως να έχει πάρει άδεια και να έχει σαν υποχρέωση την ανακατασκευή του πεζοδρομίου. Λέμε τώρα...



Χ.Θ.

Ανώνυμος είπε...

Και να τα καταγγειλεις στο δήμο μηπως θα παρεις καμιά απάντηση;Όλα είναι διαλυμένα.Υπάρχει υπηρεσία που να λειτουργέι στο δήμο;

Ο Σκιτσοφρενής δολοπλόκος είπε...

Ο δρόμος διαλύθηκε, στρώσαμε και τάβλες...και όλοι αναφωνούν...πω...πω...κάτι κάβλες!!!

TO BROKOLO είπε...

Οι υπάλληλοι του Δήμου έχουν πληρωθεί κανονικά. Η λευκή απεργία έχει σταματήσει και ο πολίτης καταγγέλλει κανονικά τα στραβά και τα ανάποδα του νησιού. Η υπηρεσία ανταποκρίνεται και το πρόβλημα λύνεται... λέμε τώρα κύριε Χ.Θ. μου ... λέμε τώρα...

Μιλάμε για μεγάλη κωμωδία στο Δήμο!

Ανώνυμος είπε...

Άδεια για να χαλάς πεζοδρόμιο και δρόμο, για να μεγαλώσεις τα τετραγωνικά της περιουσίας σου πρώτη φορά ακούω!!!
Δεν έχω καμία αντίρηση να σταματήσω να γράφω σχόλια στον Ατσάραντο και να πιάσω τη "σκούπα". Άλλα θα πρέπει να πεις σε αυτούς που πληρώνονται σήμερα για να πιάνουν τη "σκούπα", να παραιτηθούν. Εκείνους που τους πληρώνουμε για να κάνουν μια δουλεία, που δεν κάνουν. Και δεν εννοώ τους εργάτες, αλλά τους πολιτικούς. Ας μας αφήσουν και εμάς να λέμε ελεύθερα την άποψη μας, έστω και ανώνυμα, γιατί τα παραδοσικά μέσα ενημέρωσης έχουν πάρε - δώσε με τους πολιτικούς και δεν βγάζουν άχνα.

Ανώνυμος είπε...

To 3eroume oti den mas pernoun sta sovara. Gia ayto kai esy min asxolise.

Ανώνυμος είπε...

Apantisate vlepo amesos sto oti den saw pairnoyn sta sovara. Pou pige i koultoura sas! Alla ine auto pou lene oti imaste kali mexri na mas piracsoun ti tsepi. Ayto to leo giati tin tsepi sas gemizete me to blog i tin monacsia sas. Bgite ligo ecso na mazepsete kanena skoypidi, katevite na diamaririthite! den to kanete-cserete giati , giati i tsepi sas ine gemati kai poylate lisis kai thigete provlimata ek tou asfalous.

Ανώνυμος είπε...

Είμαι ο Γιάννης.
Άργησα λίγο για να απαντήσω για να μην έχεις πάτημα για την κουλτούρα μου. Ελπίζω αυτό να είναι το σωστό timing. Η δουλειά μου είναι σκουπιδιάρης. Μαζεύω τα σκουπίδια σου δηλαδή. Η τσέπη μου είναι άδεια, άρα όσο και να την πειράξεις δεν με πειράζει. Γράφω στα blog γιατί βγάζω το άχτι μου. Αλλιώς θα πέταγα πέτρες και γιαούρτια. Αν ήμουν νεότερος μπορεί να πέταγα μολότοφ. Εσύ τι κάνεις για να βγάζεις το άχτι σου; Κατέβηκα να διαμαρτυρηθώ και με είπαν άχρηστο και άξεστο. Εσένα πως σε λένε όταν κατεβαίνεις για να διαμαρτυρηθείς;
Επειδή θα ξυπνήσω στις 2 για να μαζέψω σκουπίδια, πάω για ύπνο τώρα. Θα διαβάσω αύριο το μεσημέρι την απάντησή σου. Ελπίζω να μην αργήσω να απαντήσω και με κακοχαρακτηρίσεις. Έχω και τρία παιδιά να μεγαλώσω. Εσύ τι μεγαλώνεις;

Γιάννης ο σκουπιδιάρης

Ανώνυμος είπε...

Νομίζω, οτι πήγες να δεις τον τελικό του champion league και να πιεις καμιά μπύρα. Είναι ντροπή να μου λες οτι μαζεύεις τα σκουπίδια μου αφού είναι τόνοι κάθε λίγο και λιγάκι σε κάθε γωνιά της πόλης . Τώρα αν η τσέπη σου είναι άδεια αυτό θα δικαιολογήτε ή όχι ανάλογα με τις κομματικές σου προτιμήσεις.
Αν τους ψήφισες καλά να πάθεις αν όχι είμαι μαζί σου και σε καταλαβαίνω.
Το να γράφεις σε ένα blog δεν είναι κακό, όμως το αποτέλεσμα είναι αυτό που έχει σημασία και η ουσία είναι οτι με το να επισυμαίνουμε τα προβλήματα δεν κερδίζουμε τίποτα.
Για πραγματικές λύσεις διψάει ο τόπος.
Τώρα για το άχτι όπως λες θα το έβγαζα διαφορετικά, για παράδειγμα θα προσπαθούσα να βγάλω γκόμενα την γυναίκα του χχχχχχ, καταλαβαίνεις τι σου λέω!

Ανώνυμος είπε...

Προς το φίλο που είπε : "Άδεια για να χαλάς πεζοδρόμιο και δρόμο, για να μεγαλώσεις τα τετραγωνικά της περιουσίας σου πρώτη φορά ακούω!!!"

Γι'αυτό το λόγο είπα πως καλό είναι να πάρουν και τη γνώμη κάποιας αρμόδιας υπηρεσίας. Όταν κατασκευαζόταν η πολυκατοικία στην οποία μένω, ο κατασκευαστής είχε λάβει άδεια να ξηλώσει το πεζοδρόμιο κατα τη διάρκεια της κατασκευής , αλλά να το ξαναφτιάξει οταν τελειώσει. Έτσι και έγινε και μάλιστα το πεζοδρόμιο είναι καλύτερο απο πριν.

Θέλω να πω οτι αν οι του blog απευθυνθούν στο δήμο και ο δήμος τους πει πως δεν υπάρχει καμία άδεια για την καταστροφή του πεζοδρομίου, τότε είναι υποχρεωμένος (ο δήμος) να επιβάλει πρόστιμο ή δεν ξέρω γω τι άλλο. Αν δεν γίνει αυτό, τότε σαν blog θα πρέπει να προχωρίσετε ακόμα παραπέρα μέχρι κάποιος να σας ακούσει. Και τότε θα είναι εκτεθιμένα πολλά άτομα πέραν του εργολάβου της οικοδομής....



Χ.Θ.

Bixlas είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

Τι εγραφε το σχολιο και διεγραφη?

Ανώνυμος είπε...

Ειμαι ο Γιαννης ο σκουπιδιάρης.
Αγαπητε μου ανωνυμε , η ντροπη ειναι δικη σου γιατι ενω ξερεις οτι μαζευω τα σκουπιδια σου ειμαι απληρωτος και για να ζησω την οικογενεια μου περνω δανεια και δανεικα, εσυ δεν κανεις τιποτα. Και επειδη εγω δεν τους ψηφισα αλλα βγηκανε, τοτε μαλλον εσυ τους ψηφισες. Αυτα περι γκομενας να τα κανεις εσυ γιατι εγω εχω γυναικα και παιδια. Το αν βγαινει τιποτα με τα blog ασε να το δειξει ο καιρος. Αν εσυ νομιζεις οτι δεν βγαινει τιποτα τοτε μην ασχολησε και γυρνα στον καναπε σου να πιεις την μπυρα σου και να δεις τη γιουροβιζιον. καληνύχτα παιδί μου και ας ειναι πρωι τώρα.
Γιαννης.