Η Σταματίνα, ο πιτσιρίκος και το φεγγάρι στα νερά
-
https://pitsirikos.net/wp-content/uploads/2026/06/VID_20260622_232345.mp4Στον
πιο σουρεαλιστικό ραδιοφωνικό σταθμό του κόσμου, η Σταματίνα και ο
πιτσιρίκ...
Πριν από 46 δευτερόλεπτα































7 σχόλια:
megali i xari tu..pote ton giortazume
Ε όχι βρε Ατσάραντε, αυτό πάει πολύ! Δεν φτάνει που τον τρώμε στη μάπα τόσα χρόνια; Πρέπει να τον κάνουμε και κουάδρο;;;
Του Νομάρχη δεηθώώώώώμεεεεεν !!! Βοήθειά μας...
Ατσάραντε άργησες! Η αγιοποίησή του έγινε στις 13 Φεβρουαρίου 2008 από τοπική εφημερίδα. Διάβασε και θα καταλάβεις.
www.imerazante.gr/imera/news/detail.php?ID=6898
εχει ενδιαφερον...
Αυτό δεν είναι τίποτα. Διάβασε και αυτό. http://www.imerazante.gr/imera/news/detail.php?ID=6907
Από τα "απόκρυφα" ευαγγέλια:
Απόσπασμα από τη κατά Γάσπαρου επιστολή προς Ζακυνθίους:
Εδάφιο 8, παράγραφος 3:
"Εγώ ημί το φως το επουράνιον, το επί Κερίου επερχόμενον, του νυμφίου ο ευλογητός, της επί Νομαρχίας ο εκλεκτός. Εγώ ημί ο αμνός, ο λέων, ο μοναδικός. Και επί Βασιλείας μου οι Ζακυνθινοί, θα μου είναι αιώνια πιστοί..."
Δημοσίευση σχολίου